Robbert Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Ik ben ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Robbert lijkt het je niet interessant om deze kabel zelf eens uit te proberen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 31 januari 2006 Author Report Share Posted 31 januari 2006 Zeker; maar daarom ben ik nog wel ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Mijn ervaring met de mainsstream is dat het allemaal wat trager doorkomt. Wanneer je van een laidback geluid houdt zou het een goede keuze kunnen zijn. Voor mij is een gewone PC kabels beter omdat deze toch wat meer dynamisch is. gevlochten maakt de zaak nog dynamischer. Dit alles in MIJN oren. Veel anderen horen dit kennelijk niet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Andere meningen zijn niet belangrijk het moet matchen met jou set. Ik ben het met Hans eens wat betreft gevlochten kabels. Meer controlle meer rust in geluid meer microdetail. Dat is ook mijn ervaring . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Mijn ervaring met de mainstream is dat het allemaal wat trager doorkomt. Wanneer je van een laidback geluid houdt zou het een goede keuze kunnen zijn. Voor mij is een gewone PC kabels beter omdat deze toch wat meer dynamisch is. gevlochten maakt de zaak nog dynamischer. Dit alles in MIJN oren. Veel anderen horen dit kennelijk niet.... Maar wat komt er nou het dichtst bij het origineel? Dat is eigenlijk het enige dat mij kan interesseren... Groet, jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Maar wat komt er nou het dichtst bij het origineel? Dat is eigenlijk het enige dat mij kan interesseren... Welk origineel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Robbert Ik zie in je profiel dat je een mainsstream ingebruik heb? Waarom moet je daar dan nog iets van weten? Of dacht je laat ik nog maar eens een nieuw topic openen? Groeten Frenske ????????????????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Ach, laat ik maar gewoon reageren. Ik heb hem niet in mijn profiel, noch in gebruik maar ken wel de ervaringen van enkele anderen: - erg goed voor aansluiting op bron (cd speler) - minder op eindversterker: maakt het geluid wat warmer en "tammer" Het is trouwens de Mainsstream met dubbel "s" Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Sultankat er staat toch mainsstream of niet? Grapje MvrG Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spijkie Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Mijn ervaringen zijn in het vergelijk met een Supra Lo-Rad kabel een Arcus en the Mainsstream.Deze alle 3 alleen op een versterker gehoord. Supra en Arcus beide redelijk het zelfde , ze zorgen ervoor dat de versterker meer "adem" krijgen. de Arcus had als enige minpunt dat ie nogal stug was. Bij The Mainsstream vonden we dat deze kabel de versterker juist meer kneep in de toevoer, dit kwam het geluidsbeeld niet ten goede. Met vr . gr Spijkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Ondank dat er geen verschil in netkabels is beschrijven allemaal min of meer hetzelfde. Leuk is dat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 31 januari 2006 Report Share Posted 31 januari 2006 Sultankat er staat toch mainsstream of niet? Grapje MvrG Frans Op gevaar af dat ik de grap niet begrijp: bij jouw post wel, maar niet bij de titel van het topic. Oh jee, ik ga hier vast weer te serieus op in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Sultankat De titel begrijp ik ook niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Maar wat komt er nou het dichtst bij het origineel? Dat is eigenlijk het enige dat mij kan interesseren... Welk origineel? Nou ja, het zou handig zijn als je dat weet. Of probeert er achter te komen. Mijn default houding tov dit soort "tweaks" is sceptisch. Vooral omdat er zonder goed fatsoen geen verklaring gegeven kan worden. Ik heb nog nooit aan netkabels gemeten dus daar blijf ik nog even vanaf. Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Maar wat komt er nou het dichtst bij het origineel? Dat is eigenlijk het enige dat mij kan interesseren... Welk origineel? Nou ja, het zou handig zijn als je dat weet. Of probeert er achter te komen. Mijn default houding tov dit soort "tweaks" is sceptisch. Vooral omdat er zonder goed fatsoen geen verklaring gegeven kan worden. Ik heb nog nooit aan netkabels gemeten dus daar blijf ik nog even vanaf. Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker... Groet, Jacco Even kort door de bocht: het maakt niet uit wat voor interlink je gebruikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Maar wat komt er nou het dichtst bij het origineel? Dat is eigenlijk het enige dat mij kan interesseren... Welk origineel? Nou ja, het zou handig zijn als je dat weet. Of probeert er achter te komen. Mijn default houding tov dit soort "tweaks" is sceptisch. Vooral omdat er zonder goed fatsoen geen verklaring gegeven kan worden. Ik heb nog nooit aan netkabels gemeten dus daar blijf ik nog even vanaf. Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker... Groet, Jacco Even kort door de bocht: het maakt niet uit wat voor interlink je gebruikt? Bijna. Hij moet wel goed klemmen natuurlijk. Het is verder verstandig om een interlink te nemen die mooi blijft qua oxidatie. Ook een goede afscherming is belangrijk. Maar dat hoeft niet meer dan 10 euro te kosten. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindval Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Maar wat komt er nou het dichtst bij het origineel? Dat is eigenlijk het enige dat mij kan interesseren... Welk origineel? Nou ja, het zou handig zijn als je dat weet. Of probeert er achter te komen. Mijn default houding tov dit soort "tweaks" is sceptisch. Vooral omdat er zonder goed fatsoen geen verklaring gegeven kan worden. Ik heb nog nooit aan netkabels gemeten dus daar blijf ik nog even vanaf. Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker... Groet, Jacco Even kort door de bocht: het maakt niet uit wat voor interlink je gebruikt? Bijna. Hij moet wel goed klemmen natuurlijk. Het is verder verstandig om een interlink te nemen die mooi blijft qua oxidatie. Ook een goede afscherming is belangrijk. Maar dat hoeft niet meer dan 10 euro te kosten. Groet, Jacco Toch jammer voor je dat jouw oren het niet zo goed doen als de mijne....zeker met deze hobby. Beetje zoals een kunstschilder die kleurenblind is... Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Maar wat komt er nou het dichtst bij het origineel? Dat is eigenlijk het enige dat mij kan interesseren... Welk origineel? Nou ja, het zou handig zijn als je dat weet. Of probeert er achter te komen. Mijn default houding tov dit soort "tweaks" is sceptisch. Vooral omdat er zonder goed fatsoen geen verklaring gegeven kan worden. Ik heb nog nooit aan netkabels gemeten dus daar blijf ik nog even vanaf. Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker... Groet, Jacco Even kort door de bocht: het maakt niet uit wat voor interlink je gebruikt? Bijna. Hij moet wel goed klemmen natuurlijk. Het is verder verstandig om een interlink te nemen die mooi blijft qua oxidatie. Ook een goede afscherming is belangrijk. Maar dat hoeft niet meer dan 10 euro te kosten. Groet, Jacco Toch jammer voor je dat jouw oren het niet zo goed doen als de mijne....zeker met deze hobby. Beetje zoals een kunstschilder die kleurenblind is... Robert Zozo, iemand die beweert dat mijn gehoor tekortschiet. Dat is spannend. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindval Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Als jij zaken schrijft zoals: "Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker...", dan kan ik niet anders dan tot de konklusie komen dat mijn gehoor beter funktioneert dan het jouwe...En kom nou niet aan met flauwe verhaaltjes over suggestie/inbeelding...ik ben gekke Henkie niet. Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Als jij zaken schrijft zoals: "Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker...", dan kan ik niet anders dan tot de konklusie komen dat mijn gehoor beter funktioneert dan het jouwe...En kom nou niet aan met flauwe verhaaltjes over suggestie/inbeelding...ik ben gekke Henkie niet.Robert Dat mag je van mij best concluderen. Wat mij opvalt, is dat ik beter gebruik maak van mijn intelligentie dan jij, want je staat er geen seconde bij stil waarom ik dat schrijf. Geeft niet. Verder valt er over smaak niet te twisten en ik ga al helemaal niet in discussie over perceptieoordelen. Ik beperk me liever tot wetenschappelijk controleerbare waarheid. Hoewel het natuurlijk zo is dat voor onwetenden de perceptie de waarheid is. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindval Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Als jij zaken schrijft zoals: "Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker...", dan kan ik niet anders dan tot de konklusie komen dat mijn gehoor beter funktioneert dan het jouwe...En kom nou niet aan met flauwe verhaaltjes over suggestie/inbeelding...ik ben gekke Henkie niet.Robert . Ik beperk me liever tot wetenschappelijk controleerbare waarheid. Hoewel het natuurlijk zo is dat voor onwetenden de perceptie de waarheid is. Groet, Jacco Mijn God, wat een zelfingenomen flauwekul. Ik zou nog maar eens een boekje over wetenschapsleer doornemen, daar kan je nog een hoop van opsteken! Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Als jij zaken schrijft zoals: "Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker...", dan kan ik niet anders dan tot de konklusie komen dat mijn gehoor beter funktioneert dan het jouwe...En kom nou niet aan met flauwe verhaaltjes over suggestie/inbeelding...ik ben gekke Henkie niet.Robert . Ik beperk me liever tot wetenschappelijk controleerbare waarheid. Hoewel het natuurlijk zo is dat voor onwetenden de perceptie de waarheid is. Groet, Jacco Mijn God, wat een zelfingenomen flauwekul. Ik zou nog maar eens een boekje over wetenschapsleer doornemen, daar kan je nog een hoop van opsteken! Robert Robert, Kun jij me een titel verschaffen? Kan ik eens kijken in onze bieb. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Jongens wat zijn we weer leuk bezig? Volgens mij gaat het om die mooie MAINSTREAM netkabel? Ik weet nu nog niet of hij goed of (slecht) minder goed is? Ik kan alleen maar zeggen dat mijn netsnoeren beter zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindval Posted 1 februari 2006 Report Share Posted 1 februari 2006 Als jij zaken schrijft zoals: "Bij interlinks weet ik het zeker: als je daar verschillen gaat horen, is het tijd voor een nieuwe versterker...", dan kan ik niet anders dan tot de konklusie komen dat mijn gehoor beter funktioneert dan het jouwe...En kom nou niet aan met flauwe verhaaltjes over suggestie/inbeelding...ik ben gekke Henkie niet.Robert . Ik beperk me liever tot wetenschappelijk controleerbare waarheid. Hoewel het natuurlijk zo is dat voor onwetenden de perceptie de waarheid is. Groet, Jacco Mijn God, wat een zelfingenomen flauwekul. Ik zou nog maar eens een boekje over wetenschapsleer doornemen, daar kan je nog een hoop van opsteken! Robert Robert, Kun jij me een titel verschaffen? Kan ik eens kijken in onze bieb. Groet, Jacco Elk werkje waarin de relatie perceptie/subjectiviteit en wetenschap wordt besproken zal voldoen. Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts