Jump to content

Nieuwe Thiel 3.7 !!

jeffbuckley
 Share

Recommended Posts

cs37singlenogrilleb_150.jpg

Op de CES schijnt de nieuwe Thiel 3.7 te zijn getoond. (Als het is gelukt) hier een plaatje van vi-fi.nl.

ik ben zeer benieuwd. zo te zien zijn ze nieuwe wegen aan het bewandelen. Ik zie een centrale 3 weg unit. Doet me een beetje denken aan cabasse. Ook de laag units zien er appart uit.

Erik

Naar het schijnt zijn aluminium velgen meer en meer in de mode... ;)

:lol: zolang ik niet weet hoe het klinkt... maar dat zit wss wel snor met Thiel. :)

mvg RastaPhil

[

:P

moet ze eerst maar eens horen voor ik daar een oordeel over kan geven

Ben ik met je eens, maar het uiterlijk vind ik zeer geslaagd. Thiel is van de rechte hoeken af. En inderdaad maar even afwachten hoe ze klinken.

Maar Thiel kennende zal dat wel loslopen.

Frank. :rolleyes:

Het lijkt wel uit Dr. Who...

Dr Who? Een paar armen eraan en je hebt R2D2! Lelijk ding. Je ziet ze wel eens in havens en grachten maar dan met een wit hoedje op.

Tja, twee surfplanken in je woonkamer is ook niet alles. :P;) Maar ik vind ze bij de eerste indruk ook niet mooi om te zien, misschien komt dat nog.

Ik ben echter vooral ge

lijkt wel iets uit een aflevering van pimp my ride. "x to the z"xzibit zou zoiets zeker kopen. :P

ik heb de frontjes er het liefst af, al was het alleen an vanwege het gezicht, maar hier mogen ze er wel opblijven......

Waar gaat het nu eigenlijk om de klank of het mooie?

Beide. Bij mij in ieder geval. Niet dat mijn speakers nou meteen bloedmooi zijn (helemaal niet; zijn nogal standaard rechthoekige kasten), maar als het zo opzichtig (lelijk) wordt als dit (naar mijn smaak), dan hoef ik ze echt niet in huis te hebben hoor. Al klinken ze nog zo mooi. Er zullen ook wel speakers zijn die EN mooi zijn om te zien EN mooi zijn om naar te luisteren...

Ach ja ieder zijn eigen ding.

Ik ben meer voor kwaliteit en als het dan ook nog goed uitziet is dat mee genomen

Dus als jij top-speakers vindt, die veel en veel beter klinken dan alles wat je tot dan toe hebt gehoord, maar ze zien eruit als een zuurstok-roze sneeuwpop, dan koop jij ze toch? ;) Ok, beetje flauw, maar zo komt het soms wel eens op mij over als iemand zegt dat hij/zij het uiterlijk niet/nauwelijks belangrijk vindt... :)

Juist bij speakers telt het uiterlijk mee, ook muziekliefhebbers kunnen het waarderen als 2 grote kasten in de woonkamer er ook nog een beetje uitzien (om over de WAF nog maar te zwijgen). De rest van de set kan eventueel achter deurtjes.