BellaVista Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Nieuwe black-cube 2006. Op dit plaatje (oud naast nieuw) lijkt het een serieuze upgrade: Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de eerste reviews/ervaringen. Iemand hear? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 5 februari 2006 Members Report Share Posted 5 februari 2006 Ervaring niet, maar ik las wel dat de maximale gain nu 66 db bedraagd, wat 'm weer interessanter maakt. Alleen kost een SE uitvoering nu wel 640 euro. Ik weet eigenlijk niet wat de oude versie kostte, maar voor dit bedrag is het geen ''geheimtipp'' meer. Je oude Black Cube opwaarderen naar de nieuwe voor rond de 200 euro zou echter wel eens zeer interresant kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Zo te lezen heeft de Black Cube de Nederlandse markt nog niet overspoeld.. We zijn weer bijna twee maanden verder; heeft iemand er al naar kunnen luisteren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Prijzen zijn hetzelfde volgens mij, vroeger was de SE ook iets voorbij 600 euro en de gewone versie 400 euro neen niet gehoord!! Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts