Don Corleone Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Wie kan mij (eventueel tegen betaling) helpen met het instellen van mijn Ultracurve? Ik ben een liefhebber, maar abslouut geen techneut. In mijn vorige huis klonk alles perfect, maar sinds mijn verhuizing dreunen en galmen de bassen enorm vanwege staande golven (op de luisterpositie). Deze opstelling is helaas niet echt te veranderen. Daarom heb ik de Ultracurve aangeschaft. Echter, het gebruik valt me vies tegen (ingewikkeld) , en omdat ik bang ben iets te doen waardoor ik mijn luidprekers beschadig, lijkt het me fijn als iemand die het apparaat al kent, mij wil helpen. IK woon in het midden van het land. Holpelijk wil iemand mij een handje helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Begin maar met het opnoemen van je bronnen en versterkers. Dan kunnen we bepalen hoe je hem kan/moet aansluiten. Je angst omtrent je speakers is ongegrond je blijft de baas over de volume knop. (tenzij bla bla , maar dat zien we na je antwoord wel) Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts