WanFie Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Na alle drukte en gesteggel van de afgelopen weken valt er nu een serene rust over het forum.... Forummoeheid..... Of heeft iedereen wat beters te doen....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ja, ben zojuist kabelreviews op het internet aan het bestuderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Iedereen zit nu Idols te kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ben mijn nieuwe speakerstands aan het vullen met split. Omdat het split van het tuincentrum nogal nat was zit ik dat nu korrel voor korrel te drogen, je kunt niet zorgvuldig genoeg zijn. Ben dus nog wel even zoet. Hoop dat je je zelf even kunt amuseren Hans ... misschien nog een kabeltje vlechten ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Iedereen zit nu Idols te kijken. Ik niet, ik ben druk met cartoons tekenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Chantal heeft trouwens wel een lekker jurkje aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Chantal heeft trouwens wel een lekker jurkje aan... Dan moet ik ff de tv aanzetten denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Chantal heeft trouwens wel een lekker jurkje aan... Dan moet ik ff de tv aanzetten denk ik zet ik de cd speler weer op play Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Chantal heeft trouwens wel een lekker jurkje aan... Dan moet ik ff de tv aanzetten denk ik zet ik de cd speler weer op play Dat staat ie bij mij ook. Je kan ook prima tv kijken zonder het geluid aan te zetten (zeker bij Idols )... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Chantal heeft trouwens wel een lekker jurkje aan... Dan moet ik ff de tv aanzetten denk ik zet ik de cd speler weer op play Dat staat ie bij mij ook. Je kan ook prima tv kijken zonder het geluid aan te zetten (zeker bij Idols )... Wil ik net kijken, is er reclame op, dus die wacht ik af, komt er iets anders (CSI) op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Forum moeheid! Kan ik anders niet bespeuren, het is altijd de zelfde harde kern die hier actief is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Beste Hans, Het zou geen moeheid zijn, maar mensen zijn het misschien eens beu al dat geouwehoer hier. Voornamlijk door arrogante audiofielen, die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben zonder ook maar enige echte kennis of verstand te hebben. No offence verder. Ik weet dat er hier personen rondlopen die wel degelijk serieus te nemen zijn, maar voor de rest. je wordt er moedeloos van. Mensen met veel kennis hebben denk ik ook helemaal geen zin meer die hier te delen. Het is zoiets als schreeuwen tegen een rotten stenen muur.... De berichtjes die ik hier post zijn puur uit verveling en om even mijn hoofd ergens anders naar te zetten. Maar het fanatisme of de wil om ervaringen hier te delen dat is echt helemaal weg. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 4 februari 2006 Author Report Share Posted 4 februari 2006 Ben mijn nieuwe speakerstands aan het vullen met split. Omdat het split van het tuincentrum nogal nat was zit ik dat nu korrel voor korrel te drogen, je kunt niet zorgvuldig genoeg zijn. Ben dus nog wel even zoet. Hoop dat je je zelf even kunt amuseren Hans ... misschien nog een kabeltje vlechten ofzo Ik heb vandaag inderdaad nog 'n setje interlinks moeten maken omdat ik m'n uitgeleende setje "niet terug kreeg".... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ben mijn nieuwe speakerstands aan het vullen met split. Omdat het split van het tuincentrum nogal nat was zit ik dat nu korrel voor korrel te drogen, je kunt niet zorgvuldig genoeg zijn. Ben dus nog wel even zoet. Hoop dat je je zelf even kunt amuseren Hans ... misschien nog een kabeltje vlechten ofzo Ik heb vandaag inderdaad nog 'n setje interlinks moeten maken omdat ik m'n uitgeleende setje "niet terug kreeg".... Beste, Ik was eergister bij een zeer itneresaante AES lezing. Het ging over EMC velden en bekabeling. Technisch gezien is nu wel veel beter te begrijpen waarom (net)kabels verschil maken, maar ook hoe goede kabels te maken. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 4 februari 2006 Author Report Share Posted 4 februari 2006 Beste Hans, Het zou geen moeheid zijn, maar mensen zijn het misschien eens beu al dat geouwehoer hier. Voornamlijk door arrogante audiofielen, die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben zonder ook maar enige echte kennis of verstand te hebben. No offence verder. Ik weet dat er hier personen rondlopen die wel degelijk serieus te nemen zijn, maar voor de rest. je wordt er moedeloos van. Mensen met veel kennis hebben denk ik ook helemaal geen zin meer die hier te delen. Het is zoiets als schreeuwen tegen een rotten stenen muur.... De berichtjes die ik hier post zijn puur uit verveling en om even mijn hoofd ergens anders naar te zetten. Maar het fanatisme of de wil om ervaringen hier te delen dat is echt helemaal weg. Groeten, Bas Arrogante audiofielen..... Hoor ik daar ook bij.... Toch blijft 't zo, dat er zonder tegenstellingen geen forum zou zijn. 'T zijn toch de discussies die het forum levend(ig) houden. En wie heeft er nou de wijsheid in pacht.... NIEMAND!!! Dat is ook een punt waar veel hearders zich aan storen. Ik in elk geval wel. Er zijn er enkele die zo stellig in hun antwoorden zijn, dat varianten niet bespreekbaar zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Beste Hans, Jij absoluut niet. je weet dat ik jou hoog hebt zitten. Ik kan elke mening respecteren, en ook al staat die haaks op de mijne. Wat ik niet kan respecteren dat mensen al conclusie's trekken zonder dat ze enig benul hebben waar het over gaat en/of totaal geen kennis over en van de materie hebben. Van jou weet ik dat je dingen zelf ook uit probeert En het zijn die schreeuwerds die alle topics steeds weer verzieken en elke lol wegnemen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 4 februari 2006 Author Report Share Posted 4 februari 2006 Beste Hans, Jij absoluut niet. je weet dat ik jou hoog hebt zitten. Ik kan elke mening respecteren, en ook al staat die haaks op de mijne. Wat ik niet kan respecteren dat mensen al conclusie's trekken zonder dat ze enig benul hebben waar het over gaat en/of totaal geen kennis over en van de materie hebben. Van jou weet ik dat je dingen zelf ook uit probeert En het zijn die schreeuwerds die alle topics steeds weer verzieken en elke lol wegnemen. Groeten, Bas Beter zou zijn wanneer de meetbende en de audiofielen eens SAMEN zouden proberen uit te vinden waar de verschillen en verbeteringen aan terug te leiden zijn. Je kunt meten wat je wilt, wanneer je geen verschillen hoort zal het je niet werkelijk vooruithelpen. En andersom... je kunt luisteren wat je wil, maar wanneer je niet weet waar verbeteringen uit te halen zijn, zoek je ook als een blinde in een videowinkel. Toch gewoon positief blijven denken.... en serieuze inzendingen produceren. Het zou jammer zijn dat mensen zoals b.v. jij om de door jouw genoemde reden wegblijven..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 zonder af en toe zo'n bijeeenkomst of een bezoekje had ik hear al lang afgehaakt, dat moet mij ook wel van het hart. Aan de topics beleef ik meestal weinig lol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Prematuur voorjaarsdipje heren? Wat een mineur zeg. Lol maken doe je zelf maar krijg de indruk dat het voor sommigen door anderen gedaan moet worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Prematuur voorjaarsdipje heren? Wat een mineur zeg. Lol maken doe je zelf maar krijg de indruk dat het voor sommigen door anderen gedaan moet worden Beste Pjotr, Ik zal niet ontkennen dat ik geen lol meer in hifi heb. Ik heb een heleboel lol in andere dingen maar dit is een hifi forum, dus ik beperk me hier tot hifi. Hifi is voor mij nu gewoon werk, netzoals iemand anders schoenen verkoopt. Voor mezelf heb ik er veel lol in, maar het delen ervan niet meer. En dat is best jammer. Het is hier domweg onmogelijk je ervaringen te delen, zonder dat het na je 4e berich alweer veroordeelt wordt of afgedaan als niets door mensen die het denken allemaal veel beter te weten. En wisten ze eht echt beter, dan prima. maar ik doel op mensen die dat dus niet weten Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Maakt dat nu uit Bas .... Vertel liever over dat AES verhaal en hoe dat zit met EMC. Voor 90% van de Hearders zal het Plutoniaans zijn, so what? De overige 10% vindt dat wel interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Maakt dat nu uit Bas .... Vertel liever over dat AES verhaal en hoe dat zit met EMC. Voor 90% van de Hearders zal het Plutoniaans zijn, so what? De overige 10% vindt dat wel interessant. Bete Pjotr, ik zal morgen mijn aantekingen erbij pakken. het was super interessant. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 De berichtjes die ik hier post zijn puur uit verveling en om even mijn hoofd ergens anders naar te zetten. Maar het fanatisme of de wil om ervaringen hier te delen dat is echt helemaal weg. Hier ben ik het wel ongeveer mee eens. Gewoon af en toe een beetje slap ouwehoeren als het op het werk een beetje tegenzit of je niets beters te doen hebt. Ondanks dat ik audiofiel tegen wil en dank ben heb ik weinig behoefte om daar echt serieuze discussies over te gaan houden. Heb ik wel een tijdje gedaan hoor, maar ik vind een beetje minder serieus erover ouwehoeren veel leuker. En dan hoef ik ook niet elke keer naar mijn Pc te wandelen om in de discussie te blijven. Want dat vind ik zo treurig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Beter zou zijn wanneer de meetbende en de audiofielen eens SAMEN zouden proberen uit te vinden waar de verschillen en verbeteringen aan terug te leiden zijn. Je kunt meten wat je wilt, wanneer je geen verschillen hoort zal het je niet werkelijk vooruithelpen. En andersom... je kunt luisteren wat je wil, maar wanneer je niet weet waar verbeteringen uit te halen zijn, zoek je ook als een blinde in een videowinkel. Die luistertestjes en dat gedoe met die scherpe randjes zijn niet toevallig, Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Na alle drukte en gesteggel van de afgelopen weken valt er nu een serene rust over het forum.... Forummoeheid..... Of heeft iedereen wat beters te doen....??? m'n schoonmoeder is(was) jarig. maar ben de hele dag hear geweest en ik hoop dat mensen zoals bas en hans gewoon hear blijven,want ik kan en wil nog heel veel van jullie leren. gr piet ps ik kan nog niet op jullie niveau mee praten over audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts