Henrie Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Zeuren is relatief... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Zeuren is relatief... high-end ook.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Mooi toch? Ik zie Hear ook wel een beetje als mijn 'huis' ofzo, iedere dag even rondkijken in de vertrouwde omgeving. Ik had het niet beter kunnen verwoorden Ja, en jullie zijn dan de echtgenote die steeds weer over dezelfde kleine dingetjes zeurt.. Zeurt hij, die altijd over de herhaling zeurt ??? Of zeurt de rest....??? Voel je je aangesproken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Zeuren is relatief... high-end ook.. Sterker nog: Alles is relatief! Nou ja, behalve de lichtsnelheid dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 10 februari 2006 Report Share Posted 10 februari 2006 Na alle drukte en gesteggel van de afgelopen weken valt er nu een serene rust over het forum.... Forummoeheid..... Of heeft iedereen wat beters te doen....??? Gegroet, Ik ben reeds een tijdje weg, en wel omdat ik: 1. Allerlei formules, grafiekjes en extreme diepgang in de electonica, of het tot oneindig discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 februari 2006 Report Share Posted 10 februari 2006 Na alle drukte en gesteggel van de afgelopen weken valt er nu een serene rust over het forum.... Forummoeheid..... Of heeft iedereen wat beters te doen....??? Gegroet, Ik ben reeds een tijdje weg, en wel omdat ik: 1. Allerlei formules, grafiekjes en extreme diepgang in de electonica, of het tot oneindig discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Na alle drukte en gesteggel van de afgelopen weken valt er nu een serene rust over het forum.... Forummoeheid..... Of heeft iedereen wat beters te doen....??? Gegroet, Ik ben reeds een tijdje weg, en wel omdat ik: 1. Allerlei formules, grafiekjes en extreme diepgang in de electonica, of het tot oneindig discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 februari 2006 Author Report Share Posted 12 februari 2006 De bijeenkomsten zoals gisteren bij Audio Selectief maken weer heel veel goed. En wat anders....?? Een set bestaat nu eenmaal niet uit een oneindig aantal componenten. De technische inbreng is op zich wel prettig en vernieuwend. De laatste tijd is er zelfs enig begrip voor elkaars standpunt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 De laatste tijd is er zelfs enig begrip voor elkaars standpunt. zo hoort het toch ook. luister en leer van elkaar. en het belangrijkste laat iedereen"HET"(audio) op zijn manier beleven. gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 13 februari 2006 Report Share Posted 13 februari 2006 De bijeenkomsten zoals gisteren bij Audio Selectief maken weer heel veel goed. En wat anders....?? Een set bestaat nu eenmaal niet uit een oneindig aantal componenten. De technische inbreng is op zich wel prettig en vernieuwend. De laatste tijd is er zelfs enig begrip voor elkaars standpunt. Zo te lezen was het een leuke bijeenkomst in Sneek. Ik was graag langsgekomen maar het was ivm mijn toestand niet verantwoord. BTW, ik mis nog een paar luistercommentaren op mijn laatste ontscherpingspoging van een stuk muziek van Norah Jones... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 13 februari 2006 Report Share Posted 13 februari 2006 De laatste tijd is er zelfs enig begrip voor elkaars standpunt. zo hoort het toch ook. luister en leer van elkaar. en het belangrijkste laat iedereen"HET"(audio) op zijn manier beleven. gr piet. Mooi gezegt en zo is het denk ik ook. Zelfs van mensen met een mening die haaks op de jouwe staat kun je nog wat leren, heb ik de afgelopen week wederom ervaren. Ik heb mijn set geupgrade van JJ 300B buizen naar EM-Labs 300BXLS. Na 2 weken inspelen heb ik de JJ's weer eens teruggeplaatst en het verschil is vrij groot. Met de EM's zijn ragfijne details hoorbaar en met deze buizen heb ik weer eens aandachtig naar diverse SACD's geluisterd Lang verhaal kort, prachtig medium. Verder vond ik het hele topic rondom de audioshow van Henk erg leuk om te lezen, met sommige schrijvers had ik het idee er zelf een beetje bij te zijn. Jammer dat Jan Allarts er vrijdag niet was anders was ik vast heengegaan. Aan de andere kant de tuner die ik afgelopen vrijdag gemaakt hebt klinkt waanzinnig goed. Dus forummoe? ik denk dat het een een "dipje" was....... Vriendelijke groet, Jack P.s. ik heb ook andere leuke hobbies, koken, hardlopen, ohen etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 februari 2006 Author Report Share Posted 14 februari 2006 De bijeenkomsten zoals gisteren bij Audio Selectief maken weer heel veel goed. En wat anders....?? Een set bestaat nu eenmaal niet uit een oneindig aantal componenten. De technische inbreng is op zich wel prettig en vernieuwend. De laatste tijd is er zelfs enig begrip voor elkaars standpunt. Zo te lezen was het een leuke bijeenkomst in Sneek. Ik was graag langsgekomen maar het was ivm mijn toestand niet verantwoord. BTW, ik mis nog een paar luistercommentaren op mijn laatste ontscherpingspoging van een stuk muziek van Norah Jones... Sorry, met al die bijeenkomsten en andere verplichtingen waarschijnlijk volgende week pas tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts