Edwin Snoek Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Wie weet waar ik een gemotoriseerde ALPS potmeter kan bestellen online? Alvast bedankt. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Daar vraag je me wat nooit zo bij stil gestaan maar zal Farnell ze niet hebben? Hun aanbod is behoorlijk ook met (goede) elco,s . Ik kan eventueel wel voor je in onze catalogus kijken maar dit kan ook on line volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 februari 2006 Author Report Share Posted 7 februari 2006 Okee, bedankt Don, ik zal even bij Farnell gaan kijken. Ook ben ik op zoek naar Nichicon elco's voor in een versterker {6 x 4700 UF/80volt}. Maar die zijn zo moelijk te vinden. In bijna elke versterker zitten wel Nichicon elco's en Gemotoriseerde ALPS potmeters, maar geen site waar je ze bestellen kan. Wel buitenlandse site's, maar dat schiet niet echt op. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Farnell levert (officieel) niet aan particulieren. Hier kan het wel en de prijzen zijn erg goed. Bovendien levert RS Components die dingen ook. Wil je een echt goeie zou ik voor die van Thel gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Of hier: http://electronics.dantimax.dk/Accessories/index.html Ik heb overigens nog wel 10.000 uF 80V Nichicons als je wil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 februari 2006 Author Report Share Posted 7 februari 2006 Bedankt voor de links allemaal. Hier kan ik zeker wat mee. Ik zal eens even naar Thel gaan kijken, Sodejuu, want over ALPS ben ik zelf niet zo erg te spreken. Ze zijn wel goed, maar hebben vaak last van ongelijkloop. Zo bijzonder is ALPS eigenlijk niet eens. Die Thel potmeters zien er mooi uit. Beste Leeuwarden. bedankt voor het aanbod, maar ik heb voor de eindversterker van een NAD 8 x 4700 UF nodig. Die kleinere Elco's maken de NAD ook sneller in het laag dan meerdere grote Elco's. Was ik nog vergeten, ik heb ook nog Nichicon 4x220UF nodig bij 160 volt. Nichicon is lastig te vinden voor particulieren. Maar ik zal de links eens uitgebreid doorpluizen. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 7 februari 2006 Report Share Posted 7 februari 2006 Farnell levert (officieel) niet aan particulieren.[...] Is dat verandert dan? Ik heb als particulier hier altijd besteld, jaren geleden. Makkelijk man, voor 15:00 uur besteld, heb je het de volgende dag binnen. Betalen aan de koerier. Daar kan geen interne bestelprocedure tegenop. Ik heb daar veel gebruik van gemaakt. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Wil je een echt goeie zou ik voor die van Thel gaan Dat is een verdraaid mooi winkeltje wat je me daar aan de hand doet Sodejuu Is het een beetje makkelijk bestellen daar vanuit NL? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Hallo Buizenbart, Ik heb in het verleden eens een Thel potmeter (bij Thel) gekocht. Heel eenvoudig: mailtje sturen (kan in het engels), prijs opvragen. Bestelling bevestigen met naam en adres. Vooraf betalen en de zending wordt netjes thuis afgeleverd. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Mailtje sturen? Hoe dan? http://www.thel-audioworld.de/katalog/Katbest.htm Onderste regeltje... Houdt ie al jaaaaren aan vast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 snailmail dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Hallo, Nu begin ik toch aan mezelf te twijfelen. Wat ik nog zeker weet is dat ik vooraf betaald heb en dat de potmeter netjes thuis bezorgd is. Ik kan me ook nog een telefoongesprek herinneren, maar ik geloof nooit dat ik mijn adres telefonisch heb doorgegeven. (Straatnaam is nogal lang) Zal dan wel gefaxt zijn geweest. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 februari 2006 Report Share Posted 8 februari 2006 Mailtje sturen? Hoe dan? http://www.thel-audioworld.de/katalog/Katbest.htm Onderste regeltje... Houdt ie al jaaaaren aan vast. Sjonge wat een ouwe l*l Ach, email... Met een gerenommeerde firma hier in den lande heb ik al enige malen emailkontakt gehad, en iedere keer moest ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakmeel Posted 10 februari 2006 Report Share Posted 10 februari 2006 Farnell levert (officieel) niet aan particulieren.[...] Is dat verandert dan? Ik heb als particulier hier altijd besteld, jaren geleden. Makkelijk man, voor 15:00 uur besteld, heb je het de volgende dag binnen. Betalen aan de koerier. Daar kan geen interne bestelprocedure tegenop. Ik heb daar veel gebruik van gemaakt. Groet, Jacco Oh??? Dan wil wel weten hoe jij dat geregeld hebt. Als je een klantnummer wil hebben moet je een KvK nummer overhandigen... Die heb ik dus niet en word je vrolijk geweigerd... krijg zelfs geen catalogus los Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 11 februari 2006 Report Share Posted 11 februari 2006 Oh ja... Die catalogus is zo groot, die bestaat uit twee delen. De boekenplank houd het maar net. Als je heel goed kijkt zie nog net de Conrad catalogus er naast staan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 29 april 2006 Report Share Posted 29 april 2006 Als je een klantnummer wil hebben moet je een KvK nummer overhandigen... Die heb ik dus niet en word je vrolijk geweigerd... krijg zelfs geen catalogus los Ik heb de catalogus van vorig jaar over. Wil je die? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts