Jump to content

Gemotoriseerde ALPS potmeter.

Edwin Snoek
 Share

Recommended Posts

Okee, bedankt Don, ik zal even bij Farnell gaan kijken. :)

Ook ben ik op zoek naar Nichicon elco's voor in een versterker {6 x 4700 UF/80volt}. Maar die zijn zo moelijk te vinden. In bijna elke versterker zitten wel Nichicon elco's en Gemotoriseerde ALPS potmeters, maar geen site waar je ze bestellen kan. :(

Wel buitenlandse site's, maar dat schiet niet echt op. :)

Groeten

Edwin

Bedankt voor de links allemaal. Hier kan ik zeker wat mee. :)

Ik zal eens even naar Thel gaan kijken, Sodejuu, want over ALPS ben ik zelf niet zo erg te spreken. Ze zijn wel goed, maar hebben vaak last van ongelijkloop. Zo bijzonder is ALPS eigenlijk niet eens. Die Thel potmeters zien er mooi uit.

Beste Leeuwarden. bedankt voor het aanbod, maar ik heb voor de eindversterker van een NAD 8 x 4700 UF nodig. Die kleinere Elco's maken de NAD ook sneller in het laag dan meerdere grote Elco's.

Was ik nog vergeten, ik heb ook nog Nichicon 4x220UF nodig bij 160 volt.

Nichicon is lastig te vinden voor particulieren. Maar ik zal de links eens uitgebreid doorpluizen. :)

Groeten

Edwin

Farnell levert (officieel) niet aan particulieren.[...]

Is dat verandert dan? Ik heb als particulier hier altijd besteld, jaren geleden. Makkelijk man, voor 15:00 uur besteld, heb je het de volgende dag binnen. Betalen aan de koerier. Daar kan geen interne bestelprocedure tegenop. Ik heb daar veel gebruik van gemaakt.

Groet,

Jacco

Hallo Buizenbart,

Ik heb in het verleden eens een Thel potmeter (bij Thel) gekocht.

Heel eenvoudig: mailtje sturen (kan in het engels), prijs opvragen. Bestelling bevestigen met naam en adres. Vooraf betalen en de zending wordt netjes thuis afgeleverd.

Groet,

Leobus

Hallo,

Nu begin ik toch aan mezelf te twijfelen. :confused: Wat ik nog zeker weet is dat ik vooraf betaald heb en dat de potmeter netjes thuis bezorgd is.

Ik kan me ook nog een telefoongesprek herinneren, maar ik geloof nooit dat ik mijn adres telefonisch heb doorgegeven. (Straatnaam is nogal lang) Zal dan wel gefaxt zijn geweest.

Groet,

Leobus

Farnell levert (officieel) niet aan particulieren.[...]

Is dat verandert dan? Ik heb als particulier hier altijd besteld, jaren geleden. Makkelijk man, voor 15:00 uur besteld, heb je het de volgende dag binnen. Betalen aan de koerier. Daar kan geen interne bestelprocedure tegenop. Ik heb daar veel gebruik van gemaakt.

Groet,

Jacco

Oh??? Dan wil wel weten hoe jij dat geregeld hebt.

Als je een klantnummer wil hebben moet je een KvK nummer overhandigen... Die heb ik dus niet en word je vrolijk geweigerd... :( krijg zelfs geen catalogus los :(

• 2 months later...