MJ_OK Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Hallo allemaal, Ik heb me de afgelopen dagen prima vermaakt! Vind het ook leuk om te horen dat jullie dat ook gedaan hebben! Ik lees nu dat er veel meer forumgangers langsgeweest zijn dan ik dacht. Ben geen voorstander van naamkaartjes oid, maar een gezicht bij een naam is altijd wel prettig. Voor de komende tijd heb ik genoeg chinees gegeten was wel lekker en gezellig! Tot de volgende keer allemaal! Groeten, Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Wat is zo'n middag lekker zeg... Kom ik de woonkamer in en zie daar wat ik geheel vergeten was: De tas met LP's die ik gister heb gekocht... Nu lekker luisteren naar Patricia Barber op 45 toeren en Tracy Chapman... Ha Porcino, Ik was zelf ook op zoek naar Tracy Chapman, maar kon haar niet vinden. Dus jij hebt haar mee naar huis genomen. Patricia Barber is ook zeker de moeite van het luisteren waard. Ik heb zelf 3 van haar LP-boxen. Ik denk dat dit over een paar jaar echte collectors-items zullen zijn. Geniet ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 ik was er ook niet ,maar als ik de reacties lees heb ik wel wat gemist. ik zit er ook aan te denken om een poosje een platenspeler te lenen.ik heb op de vad 2005 een platenspeler gehoord en dat deed me wel wat. leuk trouwens om jullie post te lezen over de show. gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Nog even een reaktie uit het Oosten van het land. De meesten hebben al zo'n beetje geschreven wat er allemaal te beluisteren was, en daar laat ik het ook bij. Rest mij alleen te zeggen dat ik volop heb genoten, en met een aantal forummers heb bijgepraat. Zelf nog een mooie 180 grams Lenny Kravitz gescored die het beluisteren meer dan waard is. Ik heb vandaag tijdens de borrel genoten van de lekkere worst die ik van Aleida heb gekregen. Ik vond dat een leuke attentie. Verder wil ik Henk, Aleida, Marten Jan en ook Lestat (Eric?) bedanken voor de gezellige dag. Frank. p.s. Berend, jouw element komt echt. Houd vol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Nog even een reaktie uit het Oosten van het land. De meesten hebben al zo'n beetje geschreven wat er allemaal te beluisteren was, en daar laat ik het ook bij. Rest mij alleen te zeggen dat ik volop heb genoten, en met een aantal forummers heb bijgepraat. Zelf nog een mooie 180 grams Lenny Kravitz gescored die het beluisteren meer dan waard is. Ik heb vandaag tijdens de borrel genoten van de lekkere worst die ik van Aleida heb gekregen. Ik vond dat een leuke attentie. Verder wil ik Henk, Aleida, Marten Jan en ook Lestat (Eric?) bedanken voor de gezellige dag. Frank. p.s. Berend, jouw element komt echt. Houd vol. ik ben vandaag niet in mijn element Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Maar je kunt nog luisteren. Toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 hallo allemaal Uit jullie schrijven proef ik dat ? Ik ben namelijk niet aanwezig geweest er weer van importeurs kanten weinig kennis is geweest. Dat heb ik al jaren beweert van de VAD . Top spul maar de match als jullie begrijpen wat ik bedoel waardeloos. Iedereen meent maar dat hij importeurtje kan spelen maar kennis ho maar. AYON met LUMEN WHITE bekabeld met SHUNYATA en VIJGER hoort normaal top te klinken moet waarschijnlijk aan de ruimte gelegen hebben.(acoustic?) Maar ja gezelligheid en andere mensen ontmoeten is natuurlijk ook veel waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Dan zal het geld wel binnen gaan stromen. Succes Carl (die volgend jaar twee sturende kinderen heeft) Niet helemaal waar ..... (het zijn juist de managers van de managers die de managers van de managers managen die er met het grote geld er van door gaan; kortom met het betere afschuifwerk verdien je meer dan met de kennis die je hebt opgedaan door hard te zwoegen) Even off-line: Dat stromen van geld dat deed het v Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Ik heb na mij promotie op het Nederlands ###### Instituut het lab vaarwel gezegd (je telt alleen maar mee als je in Cell en Nature publiceert en een Int. J. Cancer Research was niet goed genoeg). Daarnaast hield ik niet van de mentaliteit die er heerste (Center of Excellence en alle andere instanties zoals AMC en VU zouden niet goed genoeg zijn). Er werd van mij verwacht dat ik bijna al mijn tijd (dus ook weekenden) in het lab stond en thuis alleen maar bezig was met artikelen lezen en schrijven. Ik werk nu voor een CRO en we doen studies met nieuwe potentiele geneesmiddelen. Ik heb nu de ideale balans gevonden tussen werk en prive en ben nu een stuk gelukkiger. Groeten, gruiter, PhD Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Misschien een beetje een rare vraag maar eeuug........ waar is PD gebleven??? Of heb ik iets gemist??? Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Beste, Voor ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Heel mooi allemaal.... het lijkt op die foto's helemaal niet druk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Heel mooi allemaal.... het lijkt op die foto's helemaal niet druk.... Wat maar weer eens bewijst dat foto's niet alles zeggen. Ik ben bezig om een nieuw huisje te vinden, sommige makelaars hadden fotograaf van beroep moeten worden, je vraagt je af en toe af hoe ze het in vredesnaam mogelijk is dat ze zo'n rothuis zo mooi op de foto krijgen. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 12 februari 2006 Author Report Share Posted 12 februari 2006 hallo allemaalUit jullie schrijven proef ik dat ? Ik ben namelijk niet aanwezig geweest er weer van importeurs kanten weinig kennis is geweest. Dat heb ik al jaren beweert van de VAD . Ik moet buiten de organisatie alle importeurs een pluim geven voor hun prestaties. Zeker de Magnepan set speelde erg goed. Er is altijd wel wat te zeiken. Als je jouw set laat horen op de VAD zal er zeker ook veel mensen zijn die het droevig vinden spelen. Zeker de uitleg en de lol die de mensen van Dynamic Solutions hadden in het ten gehoren brengen van muziek is iets wat mij al jaren van Rick Paap bij blijft, of hij nou bij de VAD show, de Doelen, Rhapsody of bij Audio Selectief hij doet dat met zo'n overtuiging dat is top. Ook zijn uitleg over het plaatsen van luidsprekers in het algemeen heeft mij geholpen bij het plaatsen van mijn speakers. Ook duidelijk na afloop van de avond waarbij verschillende forum mensen aanwezig waren liet hij duidelijk horen wat er gebeurde als de Maggies 25 cm meer naar voren en naar achteren werden geplaatst wat het effect was. Al 12 jaar op zijn eigenwijze manier van entertainen ik vind het knap! Ik weet het hij staat altijd in de bladen dat zijn demonstraties een van de beste zijn. Zij moeten zich elke keer weer bewijzen, en ook dit keer is het gelukt dit keer andere luidsprekers dan Master luidsprekers. ABSOLUUT TOP, en alle aanwezige importeurs bedankt en tot volgend jaar.... Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Ik heb ook ff een paar posters op het web geplaatst. Ik ben helaas (nog) niet bedreven in het bouwen van een website. De plaatjes zijn klikbaar. P.S. voor Hans: Ik heb de plaatjes erg laat genomen, toen de horde al voor een groot gedeelte naar huis was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Mooie plaatjes Audiopaul en Sodejuu! (Oh ja en nog bedankt voor de heerlijke vlaai) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Ik denk dat ik in herhaling val als ik zeg dat dit weer de zoveelste geslaagde analoogdagen in Sneek waren. Het is elk jaar hetzelfde liedje. Henk, Aleida en Marten Jan weten hoe ze onze hartjes sneller kunnen laten kloppen en dat is een prettige zaak. Mijn dank gaat daarom niet alleen naar Henk, Aleida en Marten Jan, maar ook naar Cor van Empel en Peter Vervoorn van Sound Emotions, Rick Paap van Dynamic Solutions, Gerrit Nutters van Nutters Audio, Bob Jansen van Tonar en Laurens (sorry, ben de achternaam ff kwijt) met zijn schoonmaakmiddelen en olie (en het merk ben ik ook ff kwijt, maar het is wel de enige olie die speciaal voor draaitafels ontwikkeld is). Ik zal geen verslag doen van wat ik heb gehoord, want daar heeft niemand wat aan. Ik ben er namelijk hoofdzakelijk om de socializen en dat lukt prima Audio Selectief is gewoon een geweldige zaak waar de klant helemaal voorop staat. Ik zie deze zaak dan ook als mijn 2e huiskamer. Het is jammer dat Roermond en Sneek toch betrekkelijk ver uit elkaar liggen. Of misschien is het maar goed ook, anders hadden ze er nog veel vaker last van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Heel mooi allemaal.... het lijkt op die foto's helemaal niet druk.... Desgewenst kan ik deze er nog tussenplakken .......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Toch jammer dat mensen die medicijen gestudeerd hebben zo teleurgesteld zijn. Managers mogen veel verdienen van mij als ze goed managen en dat doen er weinig. Tot slot heeft DS de Maganapans kennelijk onder controle gekregen zaterdag. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Ik was graag langs gekomen maar ik heb nog steeds de griep in m'n lijf en bijbehorende fluittonen in m'n hoofd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Hear een paar plaatjes van mij; PLAATJES Allen dank voor de gezelligheid, vlaaien, muziek, chinees, ( on-) zinnige verhalen en heel veel humor!!! Ik heb genoten!!! Met vr groet, Eric ( Lestat ) Als mensen apparaten willen zien die er geshowd zijn, meldt het maar, ik heb zo'n 120 foto's!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Ha die Eric, Leuke foto's. Het was gezelllig! Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 Toch jammer dat mensen die medicijen gestudeerd hebben zo teleurgesteld zijn. Carl Mij hoor je niet klagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 februari 2006 Report Share Posted 12 februari 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts