Jump to content

Hoe waren de show dagen Audio Selectief

Jempie
 Share

Recommended Posts

@Geerdie: Heb je aan 50cm niet genoeg dan?

Ik wil sowieso binnenkort eens een luidsprekerkabel van Kimber uitproberen die perfect zou kunnen passen bij m'n KS1030. Een Monocle XL lijkt me wel wat. Gewoon kijken wat het effect is t.o.v. m'n huidige Signal Cable. Wie weet ...... .

Een 2e KS1030 gaat er zeker komen (zodra het vakantiegeld of belastingteruggaaf gestort is)

@Geerdie: Heb je aan 50cm niet genoeg dan?

Ik wil sowieso binnenkort eens een luidsprekerkabel van Kimber uitproberen die perfect zou kunnen passen bij m'n KS1030. Een Monocle XL lijkt me wel wat. Gewoon kijken wat het effect is t.o.v. m'n huidige Signal Cable. Wie weet ...... .

Een 2e KS1030 gaat er zeker komen (zodra het vakantiegeld of belastingteruggaaf gestort is)

Ik weet eigenlijk niet wat ik wil <_<

Ik wil m'n speakers vervangen voor een full-range systeem(2ehands), maar dan moet ik meteen weer aan een andere amp om het zaakje aan de gang te houden.

En aan die hele poespas heb ik niet zo'n zin.

Een beetje met kabels knoeien is minder duur.

Goede kabels zijn een aanschaf voor het leven. Ook als je gaat upgraden hoef je niet meer verder te zoeken. Uiteindelijk ben je dan goedkoper uit.

Ik begrijp je dilemma. Wat wil je bereiken kwa klank? Belangrijk is om het stapje voor stapje aan te pakken. Eerst de zwakste schakel vervangen (speakers) en dan lekker een hele tijd genieten van de hoorbare verbetering. Beschouw het als een levensproject.

Wat maar weer eens bewijst dat foto's niet alles zeggen. Ik ben bezig om een nieuw huisje te vinden, sommige makelaars hadden fotograaf van beroep moeten worden, je vraagt je af en toe af hoe ze het in vredesnaam mogelijk is dat ze zo'n rothuis zo mooi op de foto krijgen.

Enno :)

Foto's zeggen ZEKER niet alles.

Ook ik ben in de orientatiefase voor het kopen van een huis en als je soms de foto's ziet dan denk je wat een groot huis en ga je daadwerkelijk kijken dan valt het tegen.

Gisteren in Almere wezen kijken bij verschillende huizen en wijken, o.a. filmwijk,bouwmeesterbuurt en de molenbuurt.Er stonden hele mooie 2 onder 1 kap te koop en daar hebben we zelf ook maar een paar foto's van geschoten en nu kunnen we dat in het juiste perspectief zien ,dus niet door een GROOTHOEKLENS.Zo'n lens gebruiken de meeste makelaars en daarom vertekend het.

met groet,

:cool2:

Ben ook zaterdagmiddag geweest. Ik had voorgaande jaren altijd geroepen dat ik wilde komen en dan kwam ik niet :lol: Vandaar nu dus maar niets gezegd en voila....

Ik wil geen waardeoordeel uitspreken omdat de omstandigheden niet ideaal waren, ik hou het bij een korte impressie van mijn waarnemingen.

In de "huiskamer" stond eerst de Bluenote set te spelen toen ik binnenkwam. Toen ik de kamer binnenkwam en in de hoek bij de deur stond hoorde ik een bonkende laagweergave uit de Reale komen. Toen ik later meer in de hotspot kwam te staan was het beduidend beter maar de laagweergave bleef wat aan de prominente kant. Grote jongens trouwens die reale

Ben zaterdag ook even langs geweest in Sneek. Heb de laatste jaren eigenlijk niets veranderd aan mijn set, maar in verband met een betere luisterkamer ben ik toch van plan om nu weer wat te gaan investeren in hifi.

Heb een aantal jaren geleden een zeer mooie draaitafel bij Henk gekocht samen met mij vader, was daarom weer leuk om een keer langs te komen in Sneek.

Heb zaterdag gelijk maar een tweedehands Thorens TD147 gekocht, die Henk van de week gaat afstellen.

Stonden overigens erg veel leuke sets en draaitafels te spelen op deze dag!

Willem

B);):cool2:

Beste Forummers, Henk & Aleida en Marten Jan , Jeroen en

alle anderen!!

Als medewerker van Rick Paap, van Dynamic Solutions en sinds 1 december 2005 ook van Audionord Europe, wil ik ook graag reageren op al jullie berichten en ik spreek zeker namens Rick en Rob( die helaas alleen donderdag en vrijdag kon)als ik zeg dat dit voor ons een van de allerleukste en gezelligste Shows is die we de laatste jaren hebben gedraaid...

Rob en ik vinden Sneek een erg leuke stad, waar de mensen vriendelijker en gemoedelijker zijn dan in bv. Amsterdam, we zoeken er een pandje, ha ha..

We zijn blij met jullie kritiek ( die over het algemeen positief is) en hopen op de volgende Show in Rotterdam, tegenover de Doelen, in HOTEL ENGELS, ( de PLUYMGRAAF SHOW) op 25 en 26 maart jullie allen weer te zien en dan o.a. de Lyra Conaisseur phonostage en TitanI element WEL te demonstreren aan jullie.

In Hotel Engels is Het een beetje de ''Sneek''versie van de Doelen Lente HiFi Show in hetzelfde weekend.

Ook zullen we dan mischien wat minder ''audiofiel gefrutsel'' aan software laten horen, haha.?

Nogmaals heel erg fijn daar in ''Snits"' en Henk en consorten zeeer bedankt!!

Chris B)

Ha, Chris!

Inderdaad was het wel een beetje jammer dat we de Lyra Connaisseur neiet hebben mogen meemaken... Het was wel errug gezellig, en die Long Shu werkt echt wel verslavend! Ik had afkickverschijnselen zondag! :D

Greetz,

Lestat

( Eric )

Ik heb nog wat meer foto's op mijn webspace gezet. geniet na!

Plaatjes

P.S. Alle thumbnails zijn klikbaar!

Kun je de namen er ook bijzetten? :unsure:

Een aantal ken ik wel.

Hans van Liempd

Jerry

ReneN

Sodejuu

Zelfs van Es zie ik terug, klopt dat?

Maar de rest? :(

Die man in de rolstoel?

Wel hele leuke foto's

Hoe zet je die online?

Ik heb nog wat meer foto's op mijn webspace gezet. geniet na!

Plaatjes

P.S. Alle thumbnails zijn klikbaar!

Kun je de namen er ook bijzetten? :unsure:

Een aantal ken ik wel.

Hans van Liempd

Jerry

ReneN

Sodejuu

Zelfs van Es zie ik terug, klopt dat?

Maar de rest? :(

Die man in de rolstoel?

Wel hele leuke foto's

Hoe zet je die online?

Ha, Geerdie!

Gewoon gratis aanmelden op: Deze Websiet , dan klikken op "Create new account" links op het scherm. Onder het kopje Upload kan je foto's op het internet zetten.

Ik weet ook niet alle namen, als ik zondag weer wat meer tijd heb ( ban nu aan het werk ) zal ik eens even kijken!

Was gezellig, vrijdag!

greetz,

Lestat

Beste Allemaal,

Allemaal bedankt voor het bedanken en dat jullie er waren, want zonder jullie was er niets aan geweest en erg rustig :lol:;)

Verder hoorde ik vandaag dat Chris die er ook was en meegeholpen heeft nu in het ziekenhuis ligt en wat hij heeft is zeer ernstig, hierbij wens ik Chris heel veel sterkte en dat hij er snel weer bovenop mag komen.

MvG,

Haudio

Beste Allemaal,

Wie heeft per ongeluk een interlink van Harmonic Technologie meegenomen ?

Deze is op het tafeltje met de snacs neergelegd.

MvG,

Haudio

Beste Allemaal,

Wie heeft per ongeluk een interlink van Harmonic Technologie meegenomen ?

Deze is op het tafeltje met de snacs neergelegd.

MvG,

Haudio

Per ongeluk???????????????????????????????????????

Dit riekt naar...............................................