Haudio Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 My Webpage Beste het is de rca uitvoering MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Nee, heb hem niet zien liggen... Lag hij er op vrijdag of zaterdag? Wellicht dat Cor iets heeft gezien? greetz, E Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Wat ongelooflijk flauw om zo van gastvrijheid misbruik te maken. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Zo blijkt maar weer dat een aantal personen overal sch**t aan heeft. Bijzonder vervelend en ongelooflijk laag om zo Henk & Aleida's gastvrijheid en vertrouwen te beschamen. Betreurenswaardig. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 (edited) Tsja, je moet ogen in je rug hebben tegenwoordig! Feit is wel dat het geen opzet behoeft te zijn.... Kan per ongeluk in een doos of tas terecht zijn gekomen... Die kabel was nergens opgesteld. Greetz, Lestat PS, vrijdag had de catering het af laten weten. Edited 17 februari 2006 by Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Geen idee. Waar stond die snacktafel trouwens? Was er vrijdag, en heb trouwens geen idee wie er met Harmonic Technologie speelde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Geen idee.Waar stond die snacktafel trouwens? Was er vrijdag, en heb trouwens geen idee wie er met Harmonic Technologie speelde... ja ja .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Tsja, je moet ogen in je rug hebben tegenwoordig! Feit is wel dat het geen opzet behoeft te zijn.... Kan per ongeluk in een doos of tas terecht zijn gekomen... Die kabel was nergens opgesteld. Greetz, Lestat PS, vrijdag had de catering het af laten weten. Dan neem ik toch aan dat bij thuiskomst direkt gebeld of gemaild gaat worden, wanneer men tot de ontdekking komt dat tas en/of doos iets meer bevat dan eigenlijk verwacht. Tenminste, die insteek heb ik wel. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Geen idee.Waar stond die snacktafel trouwens? Was er vrijdag, en heb trouwens geen idee wie er met Harmonic Technologie speelde... ja ja .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Om eerlijk te zijn heb ik de kabels er niet zien liggen. Toen Paul en ik binnenkwamen, kwam Ping ook gelijk de snacks op tafel zetten (toeval ). Toen lagen de kabels er iig niet. Toen de snack geconsumeerd waren, heeft Aleida de tafel leeggeruimt om plaats te maken voor de vlaai. Ook toen ben ik geen kabel tegen gekomen. Er zijn nu 2 mogelijkheden: 1] Aleida heeft de kabels te goed opgeruimd 2] De kabels zijn reeds 's morgens ontvreemd Het lijkt wel een beetje op het gevalletje "Kimberkabel kwijt" van een jaar of 2 geleden Hopelijk heeft dit een gelijkwaardig goede afloop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Een beetje vervelend effect van de melding is wel de voor de hand liggende gevolgtrekking dat 1 van de bezoekers van de analoogdagen een dief is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Een beetje vervelend effect van de melding is wel de voor de hand liggende gevolgtrekking dat 1 van de bezoekers van de analoogdagen een dief is. idd. Ik vind dit daarom ook zeer vervelend. Best wel een domper. Ik wil ook graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Ik hoop maar dat iemand hem inderdaad per ongeluk heeft meegenomen en hem weer netjes komt terug brengen. Of misschien is hij met het opruimen van de sets ergens in een doos terecht gekomen. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand misbruik gaat maken van de gastvrijheid die er altijd in Sneek heerst. Ik begrijp heel goed dat op die manier het plezier om weer een show te organiseren een stuk minder wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Echt heel erg vervelend zoiets. Hopelijk berust alles op een misverstand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Als die kabel niet op de koffietafel gelegen heeft wordt het een heel ander verhaal... Ik heb hem ook niet ( bewust ) gezien, en was toch de hele dag bezig met het aan- en wegdragen van koffiekopjes en bordjes.... Toch moeten we niet direct uitgaan van iemand met mindere intenties..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Dit is beslist een domper op de feestvreugde. Ik hoop echt dat de kabel weer boven water komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 2 of 3 jaar geleden is ook een hele dure kabel gestolen bij Henk. Een weldoener heeft toen de schade vergoed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Je zou bijna aan videobewaking gaan denken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Ook ik stond naast de tafel met hapjes en heb eea opgeruimd: Aangezien ik een chaoot ben, ik heb dat wat ik van de tafel heb gepakt toen ping met de hapjes kwam, op de platenkoffer achter dit tafeltje gelegd. Is het hier misschien ingevallen??? Kan me alleen echt niet meer herinneren dat ik die kabels in de hand heb gehad... Sodeju, ik heb die van jou hier en ze zijn een stuk beter dan de VdH D102 III! Neem zo even contact met je op over hun thuisreis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Van die interlinks, is heel vervelend. Zo'n ongedwongen sfeer, en dan toch nog iets meenemen.... Wat kost die kabel... Wanneer Henk zijn bankrekeningnummer opgeeft kunnen we allemaal wat doneren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Het was gezellig! Mooie demo's. Had wat meer van de winkel verwacht. Bataljons aan platenspelers, phonovoortrappen en elementen. Dat viel wel mee dus. Maar goed, een leuke happening. Heb alleen de platenwasmachines niet gezien of ze waren er niet op zaterdag. Verder vond ik de Vygers mooier er uit zien dan ik ze van de recensiefoto zag. Wie volgt Beste Ivan, Heb je ze niet gezien, of Ik heb ze even voor je geteld er staan/stonden 25 platenspelers verschillende. Tja ik weet het wel wat verspreid,daardoor misschien minder opvallend. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Beste Haudio, Heel vervelend dat zo'n leuke dag zo'n zwart randje heeft gekregen. Echt jammer. Jammer ook dat iemand zich tot iets laat verleiden wat een normaal denkend mens niet zou doen of over nadenkt,laat staan het 'bedachte' ook nog uitvoert. Ophangen aan de hoogste boom en laten hangen !!! Van de week ga ik je bellen voor afspraak voor de servicebeurt draaitafel Denon DP-80. Eindelijk gaat het ervan komen. He he. met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 21 februari 2006 Author Report Share Posted 21 februari 2006 Beste Mensen, Is er al wat meer bekent over Chris? Mazzel Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 21 februari 2006 Report Share Posted 21 februari 2006 Beste Mensen, Is er al wat meer bekent over Chris? Mazzel Jempie Beste, Gelukkig werkt Chris in een ziekenhuis, anders was het heel slecht met hem afgelopen, alles was bij de hand. Hij heeft afgelopen maandag 4 bypasses gekregen , nu wordt het revalideren voor hem want dat is niet 123 over. Ik wens Chris en de zijnen veel sterkte en kracht. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 21 februari 2006 Report Share Posted 21 februari 2006 Met zoiets ben al je gauw een maandje of 6 min of meer uit de roulatie, dus veel sterkte toegewenst. Overigens is het daarna wel goed mogelijk om weer zo goed als de oude te worden en het is natuurlijk prettig als er op termijn uitzicht is op herstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts