Jump to content

Hoe waren de show dagen Audio Selectief

Jempie
 Share

Recommended Posts

B)B)

Beste Allemaal!!!!

Wat er in een paar weken met je leven kan gebeuren...

Zoals reeds bekend kreeg ik ( jonge gezonde vent, haha) op Valentijnsdag hartklachten en ben dus j.l. maandag geopereerd en voel me nu al goed genoeg om achter dit ding te zitten... ongelooflijk

Heb heeeel veeel geluk gehad( werk ook in een ziekenhuis op 80 meter van de S.E.H en ben dus met voorrang behandeld?)

details zal ik besparen ,maar ik dank iedereen voor het medeleven, doet me errug goed en hoop jullie in Rotjeknor, al dan niet in functie , weer te zien

Ik kan de fofto`s niet openen, wellicht heeft iemand een tip.

Geniet van onze hobby en tot gauw!

Chris :blink:

Ha die Chris,

Zoals veel anderen kreeg ik het ook koud toen ik het hoorde, gelukkig gaat alles tegenwoordig heel snel .

Wel heel erg snel, blij toe dat het zo goed met je gaat, beterschap en sterkte bij je revalidatie .

MvG,

Henk ook van Aleida en Marten Jan

Kan ik ook een keertje zinvol komen luisteren! :P

beste lestat

wat bedoel je hier precies mee.

zo gauw ik ik mijn mac terug heb zal ik het je laten weten

gr piet

Nou, als je geen amp hebt, kan je ook niets laten beluisteren, toch? En ik zou nog een keertje bij je langskomen, dus lijkt mij dat het beste als de Mac terug is? :D

Kan ik ook een keertje zinvol komen luisteren! :P

beste lestat

wat bedoel je hier precies mee.

zo gauw ik ik mijn mac terug heb zal ik het je laten weten

gr piet

Nou, als je geen amp hebt, kan je ook niets laten beluisteren, toch? En ik zou nog een keertje bij je langskomen, dus lijkt mij dat het beste als de Mac terug is? :D

ooooooohhhhhhhhh.

nu snap ik het,ben op zaterdag avond niet altijd even wakker.

Beste Hans ;)

Nogmaals dank voor je medeleven en ik zal je raad opvolgen, hoewel het moelijk zal zijn om niet weer veel te gaan ondernemen....

Voorlopig heb ik wat meer tijd om van muziek te genieten en doe dat ook om dat dat een van de weinige dingen is die me echt kan ontspannen.

:huh:

Ben de laatste tijd wat meer klassiek aan het proberen, maar vind het moeilijk om hier lang naar te luisteren. Moet je echt aan wennen.

Wellicht nu DE gelegenheid.

Ik houd van Rustige muziek als van componisten als Satie en Bizet

Mischien iemand tips?

Groeten Chris B)

Hoi Crhis,

Als je van Satie en Bizet houdt, moet je ook eens luisteren naar Debussy, pianosolo's van Schubert en de spaanse componist Granados.

Groeten en veel sterkte,

Gerald

:D:D:D Toch maar meer klassiek gaan luisteren, Gerald???

Hoi Crhis,

Als je van Satie en Bizet houdt, moet je ook eens luisteren naar Debussy, pianosolo's van Schubert en de spaanse componist Granados.

Groeten en veel sterkte,

Gerald

:D:D:D Toch maar meer klassiek gaan luisteren, Gerald???

Niet helemaal waar :P

Omdat nog niemand de vraag had beantwoord, heb ik even navraag gedaan bij een kenner/liefhebber :D

Mooi, nu kunnen we Sherlock weer naar de overkant van de plas sturen :P Waar was ie eigenlijk :confused::huh:

Beste Sodejuu,

In een doos met LP's en niet in Sneek :rolleyes:

MvG,

Haudio

Ook ik stond naast de tafel met hapjes en heb eea opgeruimd: Aangezien ik een chaoot ben, ik heb dat wat ik van de tafel heb gepakt toen ping met de hapjes kwam, op de platenkoffer achter dit tafeltje gelegd. Is het hier misschien ingevallen??? Kan me alleen echt niet meer herinneren dat ik die kabels in de hand heb gehad...

Mooi, nu kunnen we Sherlock weer naar de overkant van de plas sturen :P Waar was ie eigenlijk :confused:  :huh:

Beste Sodejuu,

In een doos met LP's en niet in Sneek :rolleyes:

MvG,

Haudio

Mijn nederige excuses! :unsure:

Dit was echt niet met opzet...

Ik trek hierbij he boetekleed aan...

Merijn

Ook ik stond naast de tafel met hapjes en heb eea opgeruimd: Aangezien ik een chaoot ben, ik heb dat wat ik van de tafel heb gepakt toen ping met de hapjes kwam, op de platenkoffer achter dit tafeltje gelegd. Is het hier misschien ingevallen??? Kan me alleen echt niet meer herinneren dat ik die kabels in de hand heb gehad...

Mooi, nu kunnen we Sherlock weer naar de overkant van de plas sturen :P Waar was ie eigenlijk :confused: