Jump to content

Hoe waren de show dagen Audio Selectief

Jempie
 Share

Recommended Posts

Ach ja, als je al zoveel Rolls Royses hebt, moet je misschien maar een twintigtal referentieplatenspelers kopen! Gruiter, kan je de Dalai niet het telefoonnummer van Haudio geven? Denk dat H. dat helemaal niet erg zal vinden.... ( misschien zit erw el een leuk reisje bij in....) :D

Over co-yright hebben we het niet gehad... Het zijn idd mijn foto's die Ren

Piet, AS snap je nu inmiddels wel!

Dan heb je nog btw ( By The Way ), Imho ( In My Humble Opinion ), LOL ( Laughing Out Loud ) en nog meer van die onzin. De enige die ik nooit weet is IGG... Dus je bent heus niet de enige met dit "probleem" :P

Heb je de McIntosh al terug?

Greetz,

Lestat

Piet, AS snap je nu inmiddels wel!

Dan heb je nog btw ( By The Way ), Imho ( In My Humble Opinion ), LOL ( Laughing Out Loud ) en nog meer van die onzin. De enige die ik nooit weet is IGG... Dus je bent heus niet de enige met dit "probleem" :P

Heb je de McIntosh al terug?

Greetz,

Lestat

In Geen Geval...?? :confused:

Ik vind de term SWMBO ook wel leuk gevonden.

Iedereen kent inmiddels wel de term WAF (=Wife Acceptance Factor)

SWMBO gebruik je als je bijvoorbeeld wat grotere luidsprekeres wilt en die optimaal, dus vaak vrijstaand op wilt stellen, maar je vrouw/vriending vind dat maar helemaal niks.

SWMBO = She Who Must Be Obeyed :rolleyes::D

Komt dus meer neer op de term UHT (under her thumb) :P:lol::ph34r:

OET -> geen idee

Mijn favoriet is WOFTAM - Waste Of F*cking Time and Money

Enno :)

PS geweldig, kom er net achter dat de forum software f*ck met een u veranderd in potjandriedubbeltjes :D

Volgens mij is Piet idd (= inderdaad) van de generatie dat "Kuko" en "Pruttel" meer bekend waren dan alle "nieuwerwetse" afkortingen van tegenwoordig. ;)

sodejuu.

ik ben van geen generatie want ik weet ook niet wat dat betekend :confused:

trouwens ik heb de comp een half jaar geleden pas ontdekt,en typ pas een beetje met regelmaat sinds ik hear ben(inmiddels met 2 vingers)en ik was alleen op het net bezig en daar lees je zulke afkortingen niet.

gr piet.

B)B)

Beste Allemaal!!!!

Wat er in een paar weken met je leven kan gebeuren...

Zoals reeds bekend kreeg ik ( jonge gezonde vent, haha) op Valentijnsdag hartklachten en ben dus j.l. maandag geopereerd en voel me nu al goed genoeg om achter dit ding te zitten... ongelooflijk

Heb heeeel veeel geluk gehad( werk ook in een ziekenhuis op 80 meter van de S.E.H en ben dus met voorrang behandeld?)

details zal ik besparen ,maar ik dank iedereen voor het medeleven, doet me errug goed en hoop jullie in Rotjeknor, al dan niet in functie , weer te zien

Ik kan de fofto`s niet openen, wellicht heeft iemand een tip.

Geniet van onze hobby en tot gauw!

Chris :blink: