Jump to content

Krell vs 47 labs Gaincard

Tijn
 Share

Recommended Posts

In advertentie op hear.nl trof ik deze tekst: vraag me af om wat voor Krell het hier is gegaan.....

...............

........................

Verkijk je niet op de 25w per kanaal. Ik heb de Gaincard speakers horen aansturen waar een Krell in elkaar zakte.

• 1 year later...

In advertentie op hear.nl trof ik deze tekst: vraag me af om wat voor Krell het hier is gegaan.....

...............

........................

Verkijk je niet op de 25w per kanaal. Ik heb de Gaincard speakers horen aansturen waar een Krell in elkaar zakte.

[/quote Yeah get real , welke speakers dan?

Die verkoper is echt komisch.

gr :( hj :D

Lach er maar om, ik heb een Krell KAV300i horen verbleken tegen de Shigaraki, het goedkope broertje van de Gaincard. Op Harbeth HL-P3-ES2 speakers.

Echt helemaal in een deuk..... :lol:

Alleen de ringkerntrafo van een Krell weegt al twee keer zoveel als de dat gehele .....ding !

Maar goed, dit soort dingen zijn leuk om te horen, maare, je kunt zeggen of vinden wat je maar wil over een Krell, maar stabiel is ie !!!!!

Hehe.....

Ro

Altijd weer opvallend dat bepaalde merken zich willen meten met een Krell of Mark Levinson, waarom eigenlijk ?? Wat zegt dit over het merk Krell ??

@bartverwaaijen

Noem maar eens een model waarvan jij denkt dat ie niet stabiel is !

Groeten, Marc !

stabiel is in deze misschien een beetje een relatief begrip. Maar mischien moet ik het even toelichten ik denk inderdaad dat de gaincard een stuk stabbieler kan zijn als je kijkt hoe overbemeten die voeding van dit apparaat is ten opzichte van de specs die er beloofd worden. 15 watt klasse A/B. En let op ik heb nooit gezecht dat krells niet stabiel waren, het licht er maar aan waar je het mee vergelijkt.

En dat de topmodellen stabieller zijn dan de instappers lijkt me wel duidelijk of niet?

Ik val zo maar even binnen....

Ook ik val op de Gaincard, erg muzikaal en zeer verrassend beluisterd op een Lens (47labs speaker 20 cm hoge kast en een speaker van 10 cm doorsnede breedband)

Ik begrijp best wel dat deze maten niet scoren (optisch gezien dan).

Probeer met beide benen op de grond te blijven staan...

het gaat er niet om of het muziekaal is of niet , ik heb het alleen over power !

gr :( hj :D

Wat is power zonder muzikaliteit?

Wat heb je aan een versterker die op papier meer Watt heeft, maar in de praktijk onder de maat presteerd (geen muzikaal genot)? Volgens mij niks, of je moet popconcerten organiseren..

Is (theoretische) power nog wat waard als de muziek minder overtuigend wordt neergezet? Maw, kies je voor 300 Watt, terwijl je 25 Watt beter hoort spelen (want dat was mijn ervaring)? Ik niet.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil geen merk-discussie opstarten (misschien later :D ), maar ik bedoel het in algemene zin.