Alex Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Ik zie al maanden dat ene Tifosi op audiofreaks.nl zijn moderator-schap misbruikt voor het ziekelijk promoten van allerlei wonder tweaks op zijn thorens. deze man komt elke maand weer met een nieuwe wondertweaks, en iedereen moet zal/dat dan weten en ook voor zoete koek aannemen ..... allemaal best ... gisteren gaf hij toe dat het vervangen van het stalen sub-chassis voor een mdf-versie eigenlijk de enige tweak was die gehoormatig daadwerkelijk iets voorsteld .. hehE ... eindelijk wat wijze woorden Maar. toen ik hem hier op aansprak gisteren, toen heeft deze kerel het gore lef gehad om mij in de ban te zetten op audiofreaks.nl .... allemaal op persoonlijke titel, hij is nl de enige die zich nl stoort aan mijn opmerkingen ondertussen beledigt/krenkt hij anderen door op voorbaat hun platenspeler van a-muzikaliteit te beschuldien .... wat moet ik hier nou mee ... wat een ziel zeg ..... mag dit allemaal maar ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 ......audiofreaks.nl? Het klinkt als een b-forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Nou, daar hoef je niks mee. Tifosi was onder een andere naam (een hele rare, maar daar zal ik niks van zeggen ) ook moderator op hifi.nl. Ook hij is zo'n nieuwe bekeerling tot de draaitafel met hemelhoog juichende verhalen etc. Beetje bla bla allemaal. Ik dacht trouwens dat audiofreaks alleen nog maar over tapedecks ging maar daar kan ik me in vergissen. Verder is me nog van dat forum bijgebleven dat iemand een fantastische micro-seiki DD40 scoorde, in hele goede staat voor een idioot laag bedrag en vervolgens binnen een week die mooie tafel (prachtige originele arm erop) weer verpatste en een Bix kocht. Nou vraag ik je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted 17 februari 2006 Author Report Share Posted 17 februari 2006 oh, is dat het ? dus dit forum hier is meer de ere-divisie, dat andere forum hoofdklasse ?? mooi, blijf ik wel een tijdje hier hangen hopelijk hier wel wat meer in-mates met open-minds ?! Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 ...gezien je interesses zit je hear wel goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Het klinkt als een b-forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Dit lijkt me eerder iets voor het off-topic gedeelte, onder het kopje roddels over de buren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 Ik vind audiofreaks echt z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 niet alles over 1 kam scheren; voor tapedecks kun je op heel het westelijk halfrond niet beter terecht dan bij "atboomen"(frank); een liefhebber van het zuiverste water in de beste betekenis van het woord met een zeer grote kennis van zaken. Als je iets moet met een tapedeck, dan naar deze man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 niet alles over 1 kam scheren; voor tapedecks kun je op heel het westelijk halfrond niet beter terecht dan bij "atboomen"; een liefhebber van het zuiverste water in de beste betekenis van het woord met een zeer grote kennis van zaken. Als je iets moet met een tapedeck, dan naar deze man. Okee, ik liet me even ongenuanceerd gaan, normaal denk ik niet zo zwart-wit. Maar on the other hand: wat een tapedeckfetishisten zitten daar "Wat zijn je hobby's?" -"Audio" "En heb je een vriendin?" -"Nee, maar ik heb 27 tapedecks" Zo, vanaf nu zal ik me weer gedragen, beloofd Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 17 februari 2006 Report Share Posted 17 februari 2006 wat moet ik hier nou mee ... Lachen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 tsja.... Dan maar weer welkom op dit forum.... Lijkt me verstandig om Wol... eeuh, Lee... eeuh, Tifosi maar eens een persoonlijke mail te sturen, in plaats van hem op een ander forum in de grond te boren... Ik zeg niet dat het goed is dat je geband bent, maar wellicht dat je eea wat genuanceerder had kunnen plaatsen, en idd onder algemene onderwerpen, ipv audio. Natuurlijk kan je hear meepraten, en een ban heb ik hear nog maar zelden meegemaakt! Ik hoop dat een stuk objectiviteit van de meeste forummers je zal aanspreken, en het lijkt me wijs om eerdergenoemd " probleempje" verder te laten rusten. Niemand heeft er iets aan om een ander forum te veroordelen op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted 18 februari 2006 Author Report Share Posted 18 februari 2006 ik reageerde helemaal niet on genuanceerd, ik zei alleen maar "IK ZEG NIKS" ... 3 woorden die kennelijk genoeg waren voor een BAN ..... laat gaan, gaat helemaal nergens over .... ik weet wel wat er echt speelt bij die Tifosi, maar daar ga ik niet over beginnen .... zo'n aardige vent ben ik dan ook weer Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 ik reageerde helemaal niet on genuanceerd, ik zei alleen maar "IK ZEG NIKS" ... 3 woorden die kennelijk genoeg waren voor een BAN ..... laat gaan, gaat helemaal nergens over .... ik weet wel wat er echt speelt bij die Tifosi, maar daar ga ik niet over beginnen .... zo'n aardige vent ben ik dan ook weer Alex Gelukkig, dan maar! Bedoelde er ook verder niets mee, hoor! Ach ja, dan blijf je toch gewoon Hear???? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Ik vind audiofreaks echt z Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Ik zeg niks (meer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Verstandig Bart Wat mij wel opvalt dat bij de private audioforums die uit de as van het oude hifi.nl forum zijn herrezen, de mods het modereren op zich nogal eens tot levenstaak hebben verheven en een erg persoonlijk stempel op zo'n forum drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Heb ik dan al te veel gezegd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Heb ik dan al te veel gezegd? Is dat mogelijk bij jou dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Ik dacht zelf van niet maar daar zijn anderen voor om mij er op te wijzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 wat moet ik hier nou mee ... Lachen. Blijven lachen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Verstandig Bart Wat mij wel opvalt dat bij de private audioforums die uit de as van het oude hifi.nl forum zijn herrezen, de mods het modereren op zich nogal eens tot levenstaak hebben verheven en een erg persoonlijk stempel op zo'n forum drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Wat is dat, modereren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 februari 2006 Report Share Posted 18 februari 2006 Wat is dat, modereren? Voorkomen dat er een meltdown onstaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Wat is dat, modereren? Voorkomen dat er een meltdown onstaat. Oja... Ik voelmezelf wel een mod, maar ik ga niet over de meltdowns en de stempels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts