Headshell Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Ik vind audiofreaks echt z Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Ik vind audiofreaks echt z Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Ik zie al maanden dat ene Tifosi op audiofreaks.nl zijn moderator-schap misbruikt voor het ziekelijk promoten van allerlei wonder tweaks op zijn thorens.deze man komt elke maand weer met een nieuwe wondertweaks, en iedereen moet zal/dat dan weten en ook voor zoete koek aannemen ..... allemaal best ... gisteren gaf hij toe dat het vervangen van het stalen sub-chassis voor een mdf-versie eigenlijk de enige tweak was die gehoormatig daadwerkelijk iets voorsteld .. hehE ... eindelijk wat wijze woorden Maar. toen ik hem hier op aansprak gisteren, toen heeft deze kerel het gore lef gehad om mij in de ban te zetten op audiofreaks.nl .... allemaal op persoonlijke titel, hij is nl de enige die zich nl stoort aan mijn opmerkingen ondertussen beledigt/krenkt hij anderen door op voorbaat hun platenspeler van a-muzikaliteit te beschuldien .... wat moet ik hier nou mee ... wat een ziel zeg ..... mag dit allemaal maar ? Beste, Lekker niets mee doen !!! Het is ZIJN EGO en niet de jouwe. Hear is het gezelliger en ook met verhitte discussies,maar er wordt hear heel veel toegelaten en heel heel weinig geband of zwarte lijst whatever. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Ik zal de laatste zijn die Hear gaat afkraken. Alleen weet ik niet wanneer bij jou een set goed genoeg is. Als alle forumbezioekers aldaar net zo'n set hadden als ik, dan denk ik dat bij jou A. freaks heeft afgedaan...... Ik vind dat dus geen goed kriterium. Bovendien kan ik me heel goed herinneren, dat ik op hear principes verkondigde, die overal ter wereld instemming ontmoetten, maar waar alle inzenders van dat moment fel tegeningingen. Dus welk forum is nou helemaal ideaal? Geen eentje. Ik denk dat veel hear- gangers van menig bezoekje aan A. freak aardig wat zouden kunnen leren. Slaat uw vleugels uit, zou ik zeggen. Ventileert zo heerlijk...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 [...]Maar. toen ik hem hier op aansprak gisteren, toen heeft deze kerel het gore lef gehad om mij in de ban te zetten op audiofreaks.nl .... allemaal op persoonlijke titel, hij is nl de enige die zich nl stoort aan mijn opmerkingen ondertussen beledigt/krenkt hij anderen door op voorbaat hun platenspeler van a-muzikaliteit te beschuldien .... wat moet ik hier nou mee ... [...] Tja, een beetje forummer laat zich niet zomaar kisten. Je moet wel zelf normaal blijven doen en er geen persoonlijke kwestie van maken. Zelf heb ik nog steeds een "warn level" op het forum van "hydrogenaudio.org", dat kwam omdat ik uitspraken deed die niet ondersteund werden door dubbel blind testen en nog een berg controleerbare zaken. Ik heb daar wel van geleerd en ook moeten inzien dat het zeker niet zonder meer waar was wat ik daar geschreven heb (waardoor ik die waarschuwing heb). Dit was dan niet op persoonlijke basis, maar op wetenschappelijke basis. In mijn geval had ik op basis van de spelregels mijn "ban" kunnen voorspellen, maar in jouw geval heeft het kennelijk een persoonlijk karakter. Betreurenswaardig. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 20 februari 2006 Report Share Posted 20 februari 2006 (...)Eigenlijk is Hear.nl wel een heel fijn forum, met over het algemeen serieuze mensen die een goede set hebben en weloverwogen posten Het woord "eigenlijk" kan gevoegelijk worden weggelaten . Ik voel me hier ook helemaal thuis, ben over het algemeen serieus, heb een goede set en post altijd weloverwogen. Nee, voor mij geen ander forum; de gedachte alleen al... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 20 februari 2006 Report Share Posted 20 februari 2006 Ik voel me hier ook helemaal thuis, ben over het algemeen serieus, heb een goede set en post altijd weloverwogen.Nee, voor mij geen ander forum; de gedachte alleen al... Met opgewekte groet, inderdaad dick. alhoewel ik er nog steeds aan moet wennen hoe sommige hear reageren(toppic platenspeler)maar 99,99999999999% word er hear heel sympatiek gereageerd.ik hoop hier dan ook nog lang te mogen blijven. mvg piet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 20 februari 2006 Report Share Posted 20 februari 2006 Ik voel me hier ook helemaal thuis, ben over het algemeen serieus, heb een goede set en post altijd weloverwogen. Nee, voor mij geen ander forum; de gedachte alleen al... Met opgewekte groet, inderdaad dick. alhoewel ik er nog steeds aan moet wennen hoe sommige hear reageren(toppic platenspeler)maar 99,99999999999% word er hear heel sympatiek gereageerd.ik hoop hier dan ook nog lang te mogen blijven. mvg piet ` Je vindt hier te weinig topics platenspeler. Dat lijkt me het probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted 21 februari 2006 Author Report Share Posted 21 februari 2006 Ik zie al maanden dat ene Tifosi op audiofreaks.nl zijn moderator-schap misbruikt voor het ziekelijk promoten van allerlei wonder tweaks op zijn thorens.deze man komt elke maand weer met een nieuwe wondertweaks, en iedereen moet zal/dat dan weten en ook voor zoete koek aannemen ..... allemaal best ... gisteren gaf hij toe dat het vervangen van het stalen sub-chassis voor een mdf-versie eigenlijk de enige tweak was die gehoormatig daadwerkelijk iets voorsteld .. hehE ... eindelijk wat wijze woorden Maar. toen ik hem hier op aansprak gisteren, toen heeft deze kerel het gore lef gehad om mij in de ban te zetten op audiofreaks.nl .... allemaal op persoonlijke titel, hij is nl de enige die zich nl stoort aan mijn opmerkingen ondertussen beledigt/krenkt hij anderen door op voorbaat hun platenspeler van a-muzikaliteit te beschuldien .... wat moet ik hier nou mee ... wat een ziel zeg ..... mag dit allemaal maar ? Beste, Lekker niets mee doen !!! Het is ZIJN EGO en niet de jouwe. Hear is het gezelliger en ook met verhitte discussies,maar er wordt hear heel veel toegelaten en heel heel weinig geband of zwarte lijst whatever. maakt niet uit he' kheb de site uit mijn favourieten gehaald laat maar lekker gaan ! vervelende is wel dat ik daar ook een paar kennisen had, maar ik niet hun email-adressen heb.... kan ik ook niet meer bij met deze ban ... dus Theo ?, als je dit leest ? stuur mij eens een email ? Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 21 februari 2006 Report Share Posted 21 februari 2006 (...)Eigenlijk is Hear.nl wel een heel fijn forum, met over het algemeen serieuze mensen die een goede set hebben en weloverwogen posten Het woord "eigenlijk" kan gevoegelijk worden weggelaten . dan krijg je dus: is Hear.nl wel een heel fijn forum, met over het algemeen serieuze mensen die een goede set hebben en weloverwogen posten Als je daar dan een vraagteken achterzet kom je weer 'n beetje terug in de realiteit. Ook dit forum wordt immers bezocht door allerlei verschillende mensen met hun karaktertrekjes. Zo vind ik sommige reacties op de inhoud van de berichten op een ander forum en over de betreffende doelgroep die dat forum bezoekt tamelijk arrogant klinken. Maar, wie weet, misschien kom ik juist daarom hier graag af en toe langs? (hoppa! alw Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 februari 2006 Report Share Posted 21 februari 2006 Ik gebruik niet voor niks de woorden over het algemeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts