Jango Posted 8 juni 2001 Report Share Posted 8 juni 2001 Hallo, Ik heb KEF Q50 luidsprekers en ben op zoek naar een A/V Receiver. Eveneens wil ik een centerspeaker en 2 achterspreakers kopen en zo nodig een sub. Voor de reciever wil ik ca 1500 gulden uitgeven, voor de speaker (excl sub) ook ca 1500. Wie kan en wil mij adviseren over het bovengenoemde. Wat raden jullie aan en waarom? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 12 juni 2001 Report Share Posted 12 juni 2001 Hallo Jango, Voor fl. 1500,- koop je naar mijn mening niet veel soeps. Vanaf zo`n fl. 2000,- wordt het al een heel stuk beter. Denk aan Denon (AVR-2801) en NAD (T751). Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jango Posted 12 juni 2001 Author Report Share Posted 12 juni 2001 Bedakt voor je reactie Marcel. Kan je me ook een tip geven voor wat betreft de aan te schaffen achterluidsprkers? Is het bijv. an te raden om ook KEF te kopen. Zo nee, wat is dan een alternatief? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fred (Audiofriends) Posted 13 juni 2001 Report Share Posted 13 juni 2001 Harman Kardon Avr 35 (alleen DD, geen DTS) is op dit moment in de aanbieding bij Raf te A Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 13 juni 2001 Report Share Posted 13 juni 2001 Originally posted by Jango:Bedakt voor je reactie Marcel. Kan je me ook een tip geven voor wat betreft de aan te schaffen achterluidsprkers? Is het bijv. an te raden om ook KEF te kopen. Zo nee, wat is dan een alternatief? Hallo Jango, Aanvullen met KEF is geen slecht idee, zeker niet als je speakers uit dezelfde serie kiest. Alternatieven? Chario, Dynaudio, ASW, Mission. Wij zijn geen KEF dealer, het is naar onze mening niet tot de beste merken behorend. Maar daar moet jij je niet door laten weerhouden. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fred Posted 9 juli 2001 Report Share Posted 9 juli 2001 Op dit moment zijn er diverse surround recievers bij RAF te Amsterdam in de aanbieding. Kijk voor de laatste bijgehouden prijzen op: http://www.audiofriends.nl. Aanrader: Marantz SR5000OSE, van 1899,- voor 1299,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightfly Posted 14 juli 2001 Report Share Posted 14 juli 2001 Hallo allemaal, en Jango in het bijzonder, Ik zit met precies dezelfde vraag als jij, vandaar dat ik er op in wil haken: ik heb twee B&W speakers (CM4) beluisterd op een Denon 2801. Als center de 'CM C' en als achterspeakers de CM 2. [offtopicmode] Mijn vriendin had ik eigenlijk alleen maar meegenomen naar test ter beoordeling van het visuele aspect, maar ook t.a.v. het geluid kan ze haar zegje wel doen. Ze vond de speakers mooi en erg goed klinken, al komt zang/spraak erg naar voren bij deze speakers. Voor de rest lijken ze weinig gekleurd. [/offtopicmode] Maar ik vraag me nu wel af hoe de echte audio-fielen denken over deze combinatie, die me -aldus mijn vriendin- niet meer dan 8 mille mag gaan kosten. Ik wilde aanvankelijk een Denon DVD1000 erbij kopen, maar wacht daar nu mee, temeer omdat Pioneer nu met de DVR-7000 komt. Nog een jaartje of anderhalf wachten en behelpen met PC-dvd-spelertje dus, tot de DVR-7000 en aanverwante concurrerende modellen betaalbaar worden voor ons allen. Wie heeft een advies voor Jango en ondergetekende m.b.t. de genoemde receivers? Het enige deel van de vraag wat tot nu toe beantwoord werd is de THX/EAX-queeste. Alvast hartelijk dank voor jullie postings! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightfly Posted 14 juli 2001 Report Share Posted 14 juli 2001 sorry, ben net de forums aan het verkennen en was de weg even kwijt! Kan bovenstaande topic verwijderd worden? dank u! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts