Jump to content

DECT-telefoon...

BellaVista
 Share

Recommended Posts

(...)

Lezen en schrijven is bijna het belangrijkste wat er bestaat. (...)

U bedoelt waarschijnlijk: "Lezen en schrijven zijn bijna het belangrijkste wat er bestaat".

Lezen en schrijven zijn twee zaken, dus meervoudsvervoeging van het werkwoord.

Jan en Piet zijn dom, en niet Jan en Piet is dom.

Duidelijk :angry::angry:

Met opgewekte groet,

(...)

Lezen en schrijven is bijna het belangrijkste wat er bestaat. (...)

U bedoelt waarschijnlijk: "Lezen en schrijven zijn bijna het belangrijkste wat er bestaat".

Lezen en schrijven zijn twee zaken, dus meervoudsvervoeging van het werkwoord.

Jan en Piet zijn dom, en niet Jan en Piet is dom.

Duidelijk :angry::angry:

Met opgewekte groet,

Ja :mad2: Ik zal proberen het nooit meer fout te doen.

[...]

Een ander loopt te pronken met zijn dyslexie en hij heeft zijn HBO diploma bijna voor niets gekregen. Dat was goed te merken in de kwaliteit van zijn werk.

[...]

Ik heb het op 2 scholen moeilijk gehad: de basisschool en nu de universiteit. Ik had moeite met schrijven en taal en spelling waren aan mij niet te leren. Wanneer moest het nou "d" of "t" of zelfs "dt", ik kon er niet uit komen. Doe die maar naar de MAVO werdt gezegt... ;) . De rest heb ik bijna slapend gedaan. Totdat ik in de collegebanken terechtkwam. Kennelijk wordt daar een kinderlijk, misschien intuitief, inzicht gevraagd waar ik het vroeger ook moeilijk mee had. Voorzover ik weet, ben ik niet dieslektisch.

Groet,

Jacco

Kan iemand mij eenvoudig uitleggen waarom het "wat" moet zijn ipv "dat"? Meervoud oid?

Groet,

Jacco

Kan iemand mij eenvoudig uitleggen waarom het "wat" moet zijn ipv "dat"? Meervoud oid?

Groet,

Jacco

Ja, dat is moeilijk h

Groet,

Jacco

Ja, dat is moeilijk h

(...)

Ik zeg niks weer.

:D:D:D:D

Over een aantal maanden stop ik met werken (althans wit :ph34r: ) en dan heb ik de hele dag tijd om het forum af te struinen op zoek naar fouten. Maak de borst maar nat.

Met opgewekte groet,

Guest Kraus vonBentinck

Het vermogen om plezier te beleven aan de dingen die je moet doen, het kunnen omgaan met stress, nieuwsgierig zijn, probleemoplossend kunnen denken, doorzettingsvermogen, concentratievermogen, doelgericht kunnen handelen, goed kunnen tekenen, kleurgevoel, sociale vaardigheden, inlevingsvermogen, het kunnen denken in categorie

(...)

Ik zeg niks weer.

:D:D:D:D

Over een aantal maanden stop ik met werken (althans wit :ph34r: ) en dan heb ik de hele dag tijd om het forum af te struinen op zoek naar fouten. Maak de borst maar nat.

Met opgewekte groet,

....als je het te bont maakt betaal ik gewoon geen belasting meer :P

(...)

Ik wil niet veel zeggen maar het onderwerp spelling, laat staan het onderwerp taalvaardigheid is op een forum als dit iets waar men uiterst behoedzaam moet zijn met het doen van al te krasse uitspraken wil men niet over de eigen tekortkomingen gaan struikelen.

(...)

Deze zin loopt van geen meter :angry:

Met opgewekte groet,