Fedde Posted 19 februari 2006 Report Share Posted 19 februari 2006 Hoi hoi, Na aardig wat vertraging kan ik eindelijk de Chill-amp II pagina onthullen! Dit is de tweede versie van het Chill-amp non-inverted gainclone concept. Zie hier: http://jwg.student.utwente.nl/fedde/chill-amp2.html Have fun! Fedde Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 20 februari 2006 Report Share Posted 20 februari 2006 hoi Fedde Ik zie dat je nu de Supravox gebruikt heel mooi! Vond het de vorige keer ook erg goed klinken toen ik bij je was maar ik denk dat de Supravox er nog een schepje erbovenop doet moet je ze nog een beetje corrigeren of spelen ze vrijuit? Heb je ooit nog eens iets aan het nono dacje gedaan ?daar is ook heel veel mee te tweaken . gr Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Tube Posted 20 februari 2006 Report Share Posted 20 februari 2006 Hee! mooi project! Je hebt het voedingsdeel ook goed aangepakt heb ik gezien, dat is toch wel cruciaal voor het eindresultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts