welluidend Posted 22 februari 2006 Report Share Posted 22 februari 2006 Hallo Forumers, Ik overweeg een nieuwe platenspeler te kopen, veel positiefs gelezen over Scheu. zijn jullie bekend met de Scheu Cello en Classic arm. is dat wat? is die Classic arm beter dan die standaard Rega arm. groet, Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 februari 2006 Report Share Posted 22 februari 2006 Hallo Forumers, Ik overweeg een nieuwe platenspeler te kopen, veel positiefs gelezen over Scheu. zijn jullie bekend met de Scheu Cello en Classic arm. is dat wat? is die Classic arm beter dan die standaard Rega arm. groet, Edwin Scheu rules!! Wat in ieder geval een feit is, is dat je bij Scheu h Link to comment Share on other sites More sharing options...
welluidend Posted 22 februari 2006 Author Report Share Posted 22 februari 2006 dag Buizenbart, Voor iemand die niet in staat netjes een vogelhuisje in elkaar te timmeren is zelf bouw niet echt een optie. het plaaten van de arm etc. lijkt me een nauwkeurig werkje. wat is btw een unipivotarm heeft dat voordelen t.o.v. een normale arm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 februari 2006 Report Share Posted 22 februari 2006 Ja, maar je hoeft er ook geen vogelhuisje van te maken Je bestelt een plaat plexiglas, waar je op de juiste plek gaten laat boren. Die Cello is dat tenslotte ook min of meer.. Maar goed.. Een unipivotarm is een arm met Link to comment Share on other sites More sharing options...
welluidend Posted 24 februari 2006 Author Report Share Posted 24 februari 2006 ziet er geil uit! lijkt erg fragiel, alsof die bij het minste af kan breken trouwens ik ben er nog niet uit. zojuist wat 2e hands plaatjes gekocht; zien er goed uit maar klinken beroerd. dan heb ik het weer helemaal gehad met die platen. maar goed je blijft hopen dat je een goed exemplaar hebt te pakken, dan is het geluid hemels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 25 februari 2006 Report Share Posted 25 februari 2006 ziet er geil uit! lijkt erg fragiel, alsof die bij het minste af kan breken trouwens ik ben er nog niet uit. zojuist wat 2e hands plaatjes gekocht; zien er goed uit maar klinken beroerd. dan heb ik het weer helemaal gehad met die platen. maar goed je blijft hopen dat je een goed exemplaar hebt te pakken, dan is het geluid hemels Laat je niet teveel leiden door wat je ziet, overigens bekijk ook de speler die je nu gebruikt eens en probeer 'm eens een beetje af te regelen, kijk ook ff naar de naald, maak die eens goed schoon en luister dan nog eens naar die platen................ http://members.lycos.co.uk/jeffdammer/file...e/cartridge.pdf lees dit eens door en doe er je voordeel mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts