Jump to content

HVT Abonnement aanbieding!?

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Is het de kabel waard om 3 jaar lid te worden van de HVT? Ik vraag dus niet naar de kwaliteit van het tijdschrift maar naar de kwaliteit van de kabel, is daar iemand bekend mee en is hij de moeite waard? Kabel prijs is 229,-, tegenover de HVT abb. prijs is 149,85!

Cheers AudioBill

Daar komt het eigelijk wel een beetje op neer! Een kabel van 229,- voor 150,- en dan nog eens als extra 3 jaar lang een leuk tijdschrift erbij! Maar dan toch moet het ook een leuke kabel zijn, dus nogmaals hebben meer mensen van deze aanbieding gebruik gemaakt en wat vinden ze van deze kabel!?

AudioBill

HVT heeft intussen een dusdanig niveau bereikt dat ik mij 3 jaar lang zou ergeren, elke maand weer. :angry:

Doe het voor het goede doel. Je helpt er de scouting of plaatstelijke voetbalvereniging mee de oud-papiercontainer te vullen :P:D;)

Zo beroerd is HVT niet in vergelijking met de Nederlandse concurrentie; er staan leuke artikelen in en het is niet zo'n reclamefolder als Music & emotion is want daar staat helemaal geen informatief en kritisch artikel in ( heb ze tot nu toe los gekocht, voordeel van de twijfel..)en Homestudio is zichzelf aan het terugvinden...dus...gewoon doen als je die kabel wilt.