Jump to content

Vincent

Brkovi
 Share

Recommended Posts

Geachte Forumleden,

Ik ben op zoek naar een goede tweedehands speler tot een bedrag van 500 Euro's

wie kan mij iets vertellen over de Vincent CD-S3 cd speler. Ik hoor allerlei nare berichten over dit merk! Een pare slimme Duitsers die de apparatuur in China laten bouwen en met een grote winst de handel verkopen in Europa. Ik heb deze speler voor diverse verschillende prijzen nieuw aangeboden gezien. De prijzen varieerden van 600,00 Euro tot 870,00 Euro.

Weer andere hebben het er over dat de boel altijd stuk is of dat er allerlei problemen mee zijn! Dus graag een objectief oordeel over deze speler.

A. Kuiper

Beste Brkovi,

Het merk vicent is een trade mark ( TM )

Het echt merk is shengya audio in china en maakt ondermeer cd spelers , versterkers , luidsprekers.het bedrijf gebruikt zeer goede onderdelen van top leveranciers.

In de luidsprekers B.V. Vifa,Seas,Scanspeak.

in de versterkers Toshiba transistoren en Wima condensatoren , de versterkers bezitten zeer grote voedingen en zijn gebouwd als een tank.

De cd spelers bezitten goede loopwerken en zijn voorzien van topcomponenten zoals burrbrown en analog device.

Het is jammer dat een duitse importeur de distributie heeft want zou er een goede importeur werk maken van dit merk kunnen de gerenormeerde merken nog wel eens raar staan kijken.

Dus het product is voor zijn prijs zeer goed de importeur is zeer matig.

de site is www.shengya-audio.com

Nogmaals het bedrijf maakt meer dan 10.000 versterkers per jaar en is een bedrijf

met een goede naam in het verre oosten.

Groet tube