Sebastiaan de vries Posted 11 april 2006 Author Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Waarom moet je altijd zo op de man spelen? beperk je a.u.b tot zijn speakers. Je lijkt wel zo'n gefrustreerd mannetje man... Groeten, Bas Bagger? Frusto! Junior, gedraag je een beetje, wil je? Beste Senior, Wie begint hier nou mensen te beledigen?? Ik niet. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Waarom moet je altijd zo op de man spelen? beperk je a.u.b tot zijn speakers. Je lijkt wel zo'n gefrustreerd mannetje man... Groeten, Bas Bagger? Frusto! Junior, gedraag je een beetje, wil je? Beste Senior, Wie begint hier nou mensen te beledigen?? Ik niet. Groeten, Bas Achguttegut, ik beledigde jou toch niet? Kwestie van taalbeheersing, Bas. "Bagger" met een vraagteken heeft een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Beste Jacco, Het is niet toevallig dat het geluid van natuurlijke muziekinstrumenten zowel qua toonomvang als qua luidheid valt binnen de grenzen waarin het menselijk gehoor kwalitatief betrouwbaar kan onderscheiden. Overdosering van geluid is een vorm van verdoving - letterlijk! - en een teken van geestelijke ongezondheid. Bovendien gaat het ten koste van de dynamiek... Maar beste spido, Ik heb bij live performances ook vaak het idee: dat kan harder! Niet omdat ik het niet kan horen, maar omdat ik er van geniet! In slecht presterende reproductie systemen heb ik het tegenovergestelde. Alhoewel ik jouw redenatie goed kan volgen, maskeren van de dingen die fout gaan (of althans het proberen daarvan door het volume op te krikken), maar dat is voor mij echt niet "the way to go". Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 april 2006 Author Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Waarom moet je altijd zo op de man spelen? beperk je a.u.b tot zijn speakers. Je lijkt wel zo'n gefrustreerd mannetje man... Groeten, Bas Bagger? Frusto! Junior, gedraag je een beetje, wil je? Beste Senior, Wie begint hier nou mensen te beledigen?? Ik niet. Groeten, Bas Achguttegut, ik beledigde jou toch niet? Kwestie van taalbeheersing, Bas. "Bagger" met een vraagteken heeft een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Waarom moet je altijd zo op de man spelen? beperk je a.u.b tot zijn speakers. Je lijkt wel zo'n gefrustreerd mannetje man... Groeten, Bas Bagger? Frusto! Junior, gedraag je een beetje, wil je? Beste Senior, Wie begint hier nou mensen te beledigen?? Ik niet. Groeten, Bas Achguttegut, ik beledigde jou toch niet? Kwestie van taalbeheersing, Bas. "Bagger" met een vraagteken heeft een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 april 2006 Author Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen Groeten, Bas Context, Bas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 april 2006 Author Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen Groeten, Bas Context, Bas. Maargoed ik heb het verwijderd Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 (edited) Beste Ravon, Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen Groeten, Bas Even voor mijn begrip, wat is een "Frusto"? Is dat een afgeleide van een "frusti"? Ofwel: frus Edited 11 april 2006 by dekkersj Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 (...) Ik merkte op dat Kees lijkt op Spido in de manier waarop hij zich hear manifesteert. Dat is geen belediging, Bas. (...) Beste Ravon, Dat maken wij z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Heeft er iemand nog wat olie? Voor op het vuur, dat houdt me warm vannacht... Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen Groeten, Bas Even voor mijn begrip, wat is een "Frusto"? Is dat een afgeleide van een "frusti"? Ofwel: frus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 (...) Ik merkte op dat Kees lijkt op Spido in de manier waarop hij zich hear manifesteert. Dat is geen belediging, Bas. (...) Beste Ravon, Dat maken wij z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Beste Ravon, Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen Groeten, Bas Even voor mijn begrip, wat is een "Frusto"? Is dat een afgeleide van een "frusti"? Ofwel: frus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Ik ga pitten. Morgenochtend een ritje Nieuweschans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 Ik ga pitten. Morgenochtend een ritje Nieuweschans. Truste! Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 (...) Maladie cryptogamique des v Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 (...) Maladie cryptogamique des v Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 (...) Maladie cryptogamique des v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 ...als een proffesioneel gebruiker, die in de Wisseloord studio werkte met een stereopaar van 60.000 gulden, die in de masteringsuite van de Galaxy studio's in Belgie werkte met behoorlijke luidsprekers, ... Nou een bezoekje aan Galaxy lijkt me wel wat. Heb altijd die Egglestons een willen horen. Misschien kan er een excursie georganiseerd worden (als referentie )? Lijkt me kicken. En daarna Hilversum...? (klikbaar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 geile manley par. eq's en de main console mag er ook zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 doe jij al , toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 geile manley par. eq's en de main console mag er ook zijn! Goh PD, leef je nog. Waar was je nou joh. Ik miste je ook al in Sneek bij de show alweer een paar maandjes geleden. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 april 2006 Report Share Posted 11 april 2006 BLOKGOLVEN! Door de toongenerator opgewekt, door de dubbelstraals oscilloscoop op kanaal A vertoond, door de versterker versterkt, door die nu al wereldberoemde luidspreker weergegeven, door de microfoon opgenomen, door de dubbelstraals oscilloscoop op kanaal B vertoond... Diffractie langs kastranden? Het verhaal van diffractieripples bij kastranden is broodje-aap. Flauwekulverhalen van hifijournalisten in de komkommertijd. Om te beginnen is er niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 april 2006 Members Report Share Posted 11 april 2006 En Kees en Bas..., hoe verloopt het Bryston-experiment ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts