Jump to content

Nieuw nederlands luidsprekermerk!

Sebastiaan de vries
 Share

Recommended Posts

Beste Ravon,

Waarom moet je altijd zo op de man spelen? beperk je a.u.b tot zijn speakers. Je lijkt wel zo'n gefrustreerd mannetje man... :(;)

Groeten,

Bas

Bagger?

Frusto!

Junior, gedraag je een beetje, wil je?

Beste Senior,

Wie begint hier nou mensen te beledigen?? Ik niet. ;)

Groeten,

Bas

Achguttegut, ik beledigde jou toch niet? Kwestie van taalbeheersing, Bas.

"Bagger" met een vraagteken heeft een h

Beste Jacco,

Het is niet toevallig dat het geluid van natuurlijke muziekinstrumenten zowel qua toonomvang als qua luidheid valt binnen de grenzen waarin het menselijk gehoor kwalitatief betrouwbaar kan onderscheiden.

Overdosering van geluid is een vorm van verdoving - letterlijk! - en een teken van geestelijke ongezondheid. Bovendien gaat het ten koste van de dynamiek...

Maar beste spido,

Ik heb bij live performances ook vaak het idee: dat kan harder! Niet omdat ik het niet kan horen, maar omdat ik er van geniet! In slecht presterende reproductie systemen heb ik het tegenovergestelde.

Alhoewel ik jouw redenatie goed kan volgen, maskeren van de dingen die fout gaan (of althans het proberen daarvan door het volume op te krikken), maar dat is voor mij echt niet "the way to go".

Groet,

Jacco

Beste Ravon,

Waarom moet je altijd zo op de man spelen? beperk je a.u.b tot zijn speakers. Je lijkt wel zo'n gefrustreerd mannetje man... :(;)

Groeten,

Bas

Bagger?

Frusto!

Beste Senior,

Groeten,

Bas

Beste Ravon,

Groeten,

Bas

Bagger?

Frusto!

Beste Senior,

Groeten,

Bas

Beste Ravon,

Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen :D

Groeten,

Bas

Even voor mijn begrip, wat is een "Frusto"? Is dat een afgeleide van een "frusti"? Ofwel:

frus

Edited by dekkersj

Beste Ravon,

Ok ik heb Frusto weggehaald als jij dat echt als een belediging ziet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik daar alleen maar om lachen :D

Groeten,

Bas

Even voor mijn begrip, wat is een "Frusto"? Is dat een afgeleide van een "frusti"? Ofwel:

frus

Beste Ravon,

Groeten,

Bas

frus

...

als een proffesioneel gebruiker, die in de Wisseloord studio werkte met een stereopaar van 60.000 gulden, die in de masteringsuite van de Galaxy studio's in Belgie werkte met behoorlijke luidsprekers, ...

Nou een bezoekje aan Galaxy lijkt me wel wat. Heb altijd die Egglestons een willen horen.

Misschien kan er een excursie georganiseerd worden (als referentie ;) )? Lijkt me kicken.

En daarna Hilversum...?

mmc1_pq_gateway_pers350.jpg

(klikbaar)

BLOKGOLVEN! :P

Door de toongenerator opgewekt, door de dubbelstraals oscilloscoop op kanaal A vertoond, door de versterker versterkt, door die nu al wereldberoemde luidspreker weergegeven, door de microfoon opgenomen, door de dubbelstraals oscilloscoop op kanaal B vertoond...

Diffractie langs kastranden?

Het verhaal van diffractieripples bij kastranden is broodje-aap. Flauwekulverhalen van hifijournalisten in de komkommertijd.

Om te beginnen is er niet