Henrie Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 zelfs die kat snapt er niets meer van, woofer aan de voorkant, woofer aan de zijkant, mis alleen de variant met de woofer aan de onderkant nog Aan de achterkant kan ook prima... Bij de Quadral Aurum 7 en 9 bijvoorbeeld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 zelfs die kat snapt er niets meer van, woofer aan de voorkant, woofer aan de zijkant, mis alleen de variant met de woofer aan de onderkant nog Je ziet het verkeerd. Bij de bovenste luidspreker zit de woofer aan de voorkant en de tweeter en middentoner aan de zijkant. Ik snap alleen niet waarom Klaas het naamplaatje ook aan de zijkant monteert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 zelfs die kat snapt er niets meer van, woofer aan de voorkant, woofer aan de zijkant, mis alleen de variant met de woofer aan de onderkant nog Je ziet het verkeerd. Bij de bovenste luidspreker zit de woofer aan de voorkant en de tweeter en middentoner aan de zijkant. Ik snap alleen niet waarom Klaas het naamplaatje ook aan de zijkant monteert Dat is voor de inkijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 zelfs die kat snapt er niets meer van, woofer aan de voorkant, woofer aan de zijkant, mis alleen de variant met de woofer aan de onderkant nog Je ziet het verkeerd. Bij de bovenste luidspreker zit de woofer aan de voorkant en de tweeter en middentoner aan de zijkant. Ik snap alleen niet waarom Klaas het naamplaatje ook aan de zijkant monteert Dat is voor de inkijk. Inkijk? Als je het plaatje weghaalt, zit daar dan een gat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 jawel een baspoort, toch geen gesloten systeem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 zelfs die kat snapt er niets meer van, woofer aan de voorkant, woofer aan de zijkant, mis alleen de variant met de woofer aan de onderkant nog Je ziet het verkeerd. Bij de bovenste luidspreker zit de woofer aan de voorkant en de tweeter en middentoner aan de zijkant. Ik snap alleen niet waarom Klaas het naamplaatje ook aan de zijkant monteert Dat is voor de inkijk. Inkijk? Als je het plaatje weghaalt, zit daar dan een gat? Welnee joh, dat soort plaatjes zit standaard op tuinmeubilair. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Spido, vertel Klaas even dat deze link: http://www.perfectperformer.nl/sstone/intro.html op zijn site niet werkt. Je vindt deze link in het modellenoverzicht. Ik denk dat er moet staan: http://www.perfectperformer.nl/sstone20/intro.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Beste Ravon, 'k Heb het aan Klaas doorgegeven, en hij bedankt je vriendelijk. Hij mompelde nog iets over een "webmaster" of zo... maar dat begreep ik niet helemaal. Enne... o, ja: de zijkant zit bij de PP SS30 van voren, want dat klinkt n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 (...)Je ziet een luidspreker op Internet. (...) mooie groene tuin op de achtergrond. (...) Mijn subtiele grapje was blijkbaar niet subtiel genoeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 (...)Je ziet een luidspreker op Internet. (...) mooie groene tuin op de achtergrond. (...) Mijn subtiele grapje was blijkbaar niet subtiel genoeg... Beste Jelte, Ach, zolang we maar in beeld blijven, nemen we zelfs subtiliteiten voor lief... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts