JazzLuva Posted 26 februari 2006 Report Share Posted 26 februari 2006 Ze doen mij denken aan de Dynaudio Consequence Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 26 februari 2006 Report Share Posted 26 februari 2006 Beste Edwin, Ok beetje offtopic, maar mijn PA houdt een website bij met de verbouwingen aan onze luisterruimte. Wij delen samen de ruimte onder mijn ouderlijk huis Klik op de link: Nieuwe ruimte Groeten, Bas Mooie site die je Vader bij houdt. De "slideshow' op jullie site is ook mooi om te zien. Zo kun je mooi alles overzichtelijk zien. De studio ziet er ook keurig uit met alle apparatuur, wat ik op de foto's zag. Ik ga de site vaker raadplegen, Ik blijf als nieuwsgierig aagje natuurlijk graag op de hoogte. Wanneer wordt de Sound Evolution site weer geupdate, Bas? Want daar mag ik ook graag even snuffelen. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 26 februari 2006 Report Share Posted 26 februari 2006 Ziet er mooi uit, Bas. En wat een joekel van een mengpaneel. Groeten Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 26 februari 2006 Author Report Share Posted 26 februari 2006 Ziet er mooi uit, Bas. En wat een joekel van een mengpaneel. Groeten Edwin Beste Edwin, Ja die tascam was een soort van levenswerk. Die hebben we uitgefikt gekocht. en heeft me twee maanden gekost die helemaal op te lappen. Sound Evolution gaat drastisch reorganiseren, en zal er een compleet nieuwe website komen Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 26 februari 2006 Report Share Posted 26 februari 2006 Ziet er mooi uit, Bas. En wat een joekel van een mengpaneel. Groeten Edwin ja idd, maar wat me nog meer opvalt is die mooie asbak in het midden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 26 februari 2006 Author Report Share Posted 26 februari 2006 hwhaw die asbakken heb ik vandaag dan ook resoluut weggeflikkert, want er mag NIET meer gerookt worden in onze ruimte Misschien komt die asbak binnekort wel door je raam Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 26 februari 2006 Report Share Posted 26 februari 2006 Misschien komt die asbak binnekort wel door je raam Groeten, Bas ow is goed, je kan nooit teveel asbakken hebben vind ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 26 februari 2006 Author Report Share Posted 26 februari 2006 Misschien komt die asbak binnekort wel door je raam Groeten, Bas ow is goed, je kan nooit teveel asbakken hebben vind ik kom je hem opvangen dan..? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Beste Edwin, Nou kracht is er wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 De boekenkasten zijn nog akelig leeg Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ik heb letterlijk de druk op mijn lijf gevoeld, en dacht dat mijn broekspijpen wapperden. Wat een machtig en vooral perfect geluid! Hoi CJ Ik heb ook in die stoel gezeten De hele middag lang,en ik vond het een van de mooiste speakers die ik ooit gehoord heb! Ik moet zeggen dat het uiterlijk mij niet echt aansprak, maar het geluid deed dat compleet vergeten!Wat mij eigenlijk een beetje verbaasde dat de kolossen gewoon aangestuurd werden met een (zoals Bas ook al zei) redelijk eenvoudige vecteur amp en met als bron een Marantz alleseter. Als ik ooit voor andere speakers ga dan komen de speakers van Kees zeker op m'n shortlist te staan! @Bas Ziet erg gaaf uit je nieuwe studio! vooral dat mengpaneel. Voortaan dus buiten roken Bas Gr. Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ik heb letterlijk de druk op mijn lijf gevoeld, en dacht dat mijn broekspijpen wapperden. Wat een machtig en vooral perfect geluid! Handig, kan je ze ook nog als wapen inzetten.. Heftiger dan live begrijp ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ziet er best interessant uit. Ik mis echter nog wel wat informatie over de luidsprekers. Bijvoorbeeld die Velvet (die lijkt me wel wat) heeft, als ik het goed begrijp, een interne 8 inch woofer met actieve filtering??. Daar is dan nog wel wat over meer te vertellen???. Ik lees daarnaast ook steeds hetzelfde verhaaltje. De site is als geheel nog wat summier (wat zijn de gebruikte materialen en wat zijn de mogelijkheden hiermee) en er ontbreekt een prijslijst (altijd belangrijk ). Ziet er best leuk uit maar om de interesse echt te wekken moet denk de site nog wat verbeterd worden. Lijkt me best de moeite waard voor die meneer om wat meer aan de weg te timmeren alhoewel ik begrijp dat hij niet de intentie heeft dit zijn fulltime bezigheid te maken. Zou ze best eens willen horen. Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 27 februari 2006 Author Report Share Posted 27 februari 2006 De boekenkasten zijn nog akelig leeg Met opgewekte groet, Beste Dick, Ja we zijn dus nog aan het verbouwen. Ze komen tot de nok vol hoor Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 27 februari 2006 Report Share Posted 27 februari 2006 Ik heb letterlijk de druk op mijn lijf gevoeld, en dacht dat mijn broekspijpen wapperden. Wat een machtig en vooral perfect geluid! Hoi CJ Ik heb ook in die stoel gezeten De hele middag lang,en ik vond het een van de mooiste speakers die ik ooit gehoord heb! Ik moet zeggen dat het uiterlijk mij niet echt aansprak, maar het geluid deed dat compleet vergeten!Wat mij eigenlijk een beetje verbaasde dat de kolossen gewoon aangestuurd werden met een (zoals Bas ook al zei) redelijk eenvoudige vecteur amp en met als bron een Marantz alleseter. Als ik ooit voor andere speakers ga dan komen de speakers van Kees zeker op m'n shortlist te staan! @Bas Ziet erg gaaf uit je nieuwe studio! vooral dat mengpaneel. Voortaan dus buiten roken Bas Gr. Henk Precies; het was een perfecte muziekbeleving. Ik heb in iedergeval nooit iets beters gehoord. En wat een machtig laag. Er stonder er twee te spelen, maar je zou zweren, als je je ogen dicht deed, dat er in het midden ook nog zo'n l.s. stond te spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 28 februari 2006 Report Share Posted 28 februari 2006 Ik heb letterlijk de druk op mijn lijf gevoeld, en dacht dat mijn broekspijpen wapperden. Wat een machtig en vooral perfect geluid! Hoi CJ Ik heb ook in die stoel gezeten De hele middag lang,en ik vond het een van de mooiste speakers die ik ooit gehoord heb! Ik moet zeggen dat het uiterlijk mij niet echt aansprak, maar het geluid deed dat compleet vergeten!Wat mij eigenlijk een beetje verbaasde dat de kolossen gewoon aangestuurd werden met een (zoals Bas ook al zei) redelijk eenvoudige vecteur amp en met als bron een Marantz alleseter. Als ik ooit voor andere speakers ga dan komen de speakers van Kees zeker op m'n shortlist te staan! @Bas Ziet erg gaaf uit je nieuwe studio! vooral dat mengpaneel. Voortaan dus buiten roken Bas Gr. Henk Precies; het was een perfecte muziekbeleving. Ik heb in iedergeval nooit iets beters gehoord. En wat een machtig laag. Er stonder er twee te spelen, maar je zou zweren, als je je ogen dicht deed, dat er in het midden ook nog zo'n l.s. stond te spelen. Mono? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 28 februari 2006 Report Share Posted 28 februari 2006 Ik heb letterlijk de druk op mijn lijf gevoeld, en dacht dat mijn broekspijpen wapperden. Wat een machtig en vooral perfect geluid! Hoi CJ Ik heb ook in die stoel gezeten De hele middag lang,en ik vond het een van de mooiste speakers die ik ooit gehoord heb! Ik moet zeggen dat het uiterlijk mij niet echt aansprak, maar het geluid deed dat compleet vergeten!Wat mij eigenlijk een beetje verbaasde dat de kolossen gewoon aangestuurd werden met een (zoals Bas ook al zei) redelijk eenvoudige vecteur amp en met als bron een Marantz alleseter. Als ik ooit voor andere speakers ga dan komen de speakers van Kees zeker op m'n shortlist te staan! @Bas Ziet erg gaaf uit je nieuwe studio! vooral dat mengpaneel. Voortaan dus buiten roken Bas Gr. Henk Precies; het was een perfecte muziekbeleving. Ik heb in iedergeval nooit iets beters gehoord. En wat een machtig laag. Er stonder er twee te spelen, maar je zou zweren, als je je ogen dicht deed, dat er in het midden ook nog zo'n l.s. stond te spelen. Mono? Nee, geen mono! Het was hig-end stereo zoals het werkelijk hoort te zijn. Nooit heb ik muziekinstumenten beter gepositioneerd gehoord, en de vocalist daar horen staan, waar hij/zij hoort te staan, namelijk voor het orkest. Dit was, als je met gesloten ogen zat te luisteren, als een live beleving! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 februari 2006 Report Share Posted 28 februari 2006 De boekenkasten zijn nog akelig leeg Met opgewekte groet, Beste Dick, Ja we zijn dus nog aan het verbouwen. Ze komen tot de nok vol hoor Groeten, Bas Maar niet met literatuur zeker(?), zoals Dick graag zou zien (vermoed ik)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 28 februari 2006 Author Report Share Posted 28 februari 2006 De boekenkasten zijn nog akelig leeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 28 februari 2006 Report Share Posted 28 februari 2006 ZIet er gelikt uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 28 februari 2006 Report Share Posted 28 februari 2006 Nee, geen mono! Het was hig-end stereo zoals het werkelijk hoort te zijn. Mono plaat-mono element ....... en ga daar maar eens voor zitten. Dat wordt op die bank nog meer genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 februari 2006 Report Share Posted 28 februari 2006 De boekenkasten zijn nog akelig leeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
solid estate Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Het zijn vaak juist dit soort kleine (in dit geval misschien een beetje verkeerde woordkeuze) merken, die vaak voor een relatief laag aankoopbedrag een geweldig resultaat neer kunnen zetten. Probleem is alleen vaak, dat wat de boer niet kent... Het lijkt me in ieder geval een aardig product om eens nader kennis mee te maken. Ja dat klopt, en daarom nodig ik je uit om mij te mailen voor een afspraak... Groeten Kees.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
solid estate Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Dit komt in de buurt Bas , maar ik heb het idee dat hetgeen in mijn geheugen er n Link to comment Share on other sites More sharing options...
solid estate Posted 20 maart 2006 Report Share Posted 20 maart 2006 Leuk om eens te lezen en te kunnen becommentarieren. Ik was van de week bij een kennis (die met de Sugden vraag) die toch al enige tijd met audio bezig is. Hij vertelde me dat hij bas steeds minder belangrijk vond. Dat is al lang mijn idee, uiteindelijk zit de muziekbeleving toch met name in het midden. Ik wil nog wel eens iets aan bas beneden de 40/45 Hz gaan doen maar dan via een sub, die kan je tenminste uitzetten. Maar goed er zijn er vele die anders denken zoals Sebastiaan en ook zeker Spido. Ik ben overigens wel benieuwd naar die kleine speaker tot 25 Hz. Carl Zo aan je verhaal te lezen hen jij nog nooit ECHTE rechte bassen gehoord.. Als dat wel zo was zou je niet meer de behoefte hebben deze uit of zachter te zetten... Nee, als je eenmaal gewend bent aan ECHT laag, en dat went in minuten, wil je echt nooit meer zonder... Kom jezelf eens overtuigen... Groet, Kees.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts