erik klijnsmit Posted 3 maart 2006 Report Share Posted 3 maart 2006 Welkom op de geheel vernieuwde site van ISA Holland. We hebben de site vernieuwd vanwege de invoering van 2 nieuwe technologie Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 3 maart 2006 Report Share Posted 3 maart 2006 persoonlijk vind ik dit de beste......... De ringkern heeft de voorkeur boven de vierkante trafo, niet vanwege het geluid, maar vanwege de electromagnetische golven, die ongezond kunnen zijn.Het electromagnetisch veld is van een ringkern gunstiger dan van een "normale" trafo. woehahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahhahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 3 maart 2006 Report Share Posted 3 maart 2006 persoonlijk vind ik dit de beste......... De ringkern heeft de voorkeur boven de vierkante trafo, niet vanwege het geluid, maar vanwege de electromagnetische golven, die ongezond kunnen zijn. Het electromagnetisch veld is van een ringkern gunstiger dan van een "normale" trafo. woehahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahhahaha Toch klopt het wel. Hij beweert namelijk nergens dat het ook schadelijker is. Alleen dat het kan. Grandioos. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 3 maart 2006 Report Share Posted 3 maart 2006 Wat mij opviel bij het lezen van het hele verhaal (er werd bijna sneller gepost dan ik kon lezen ) is, hoe ook hier techneuten tot drift kunnen worden gebracht door het niet met ze eens te zijn. Prijzenswaardig is dat er lieden zijn die gaan luisteren. Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 3 maart 2006 Report Share Posted 3 maart 2006 Wat mij opviel bij het lezen van het hele verhaal (er werd bijna sneller gepost dan ik kon lezen ) is, hoe ook hier techneuten tot drift kunnen worden gebracht door het niet met ze eens te zijn.Prijzenswaardig is dat er lieden zijn die gaan luisteren. Met opgewekte groet, Een nogal kromme zin voor jouw doen, Dick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 3 maart 2006 Report Share Posted 3 maart 2006 (...)Een nogal kromme zin voor jouw doen, Dick. Klopt, maar verschoning, het is al vrijdagmiddag en opa wordt moe Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 3 maart 2006 Report Share Posted 3 maart 2006 (...)Een nogal kromme zin voor jouw doen, Dick. Klopt, maar verschoning, het is al vrijdagmiddag en opa wordt moe Met opgewekte groet, En krom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 3 maart 2006 Author Report Share Posted 3 maart 2006 (...) En ik sta trouwens nog wel steeds achter mn mening mbt de PP's. Nat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 FineTune Sr. Member Berichten: 328 Wat een stelletje relnichten. Wat een geluk dat ik op pagina 58 ben begonnen met lezen. Bedankt Fine Tune!!!!! Ik laat die storm maar even uitrazen en ga daarna eens luisteren. Re: Wat is dit voor troep??? ISA Holland??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrut Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Gegroet, Ik neem aan dat hij met een uiterst goed filter de Pioneer autospeaker weer wat heeft recht gebreid. Jaren geleden waren ook veel mensen sceptisch over het pi Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Het was gisteravond een beetje glibberen op de fiets.. Kan hij ook de wegligging van fietsen verbeteren? Geen sigarettenaansteker aanwezig maar wel een fietsbel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Als je het 'bericht' op de site leest (link Sodejuu 3 postjes omhoog) weet ik eigenlijk al genoeg. Niet alleen ziet de site er niet uit, de kwaliteit van het geschrevene is op z'n best havo 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Ik ben eens in het gebruikte hout gedoken. Die gast liegt dat het de moord stikt. Iroko is idd niet goedkoop, maar wat hij durft te beweren is gewoon niet waar. prijslijst Bovendien lijkt Iroko mij niet echt geschikt voor de bouw van speakers. Iroko Sodejuu Je bent wel de houtworm vergeten in de prijs? En denk eraan je weet wat ik zoek je bent er geschikt voor? Groeten Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 \Pfft ISA holland....zijn gasten die normaliter boten enz afstellen. Die knakkers lullen over BOXEN ipv speakers...oww en volgens hun is het beste model vierkant/rechthoekig nogal twijfelaars daarzo. Het hout wordt gebruikt voor jawel jacuzzi en plantebakken doeleinden (zonder gelul tuincenter kun je het zo kopen) Wat een hoop onzin op een rij zeg op die site het spijt me zeer. Ik vind het gevaarlijk dicht aan oplichterij grensen gezien die absurde prijzen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 \Pfft ISA holland....zijn gasten die normaliter boten enz afstellen. Die knakkers lullen over BOXEN ipv speakers...oww en volgens hun is het beste model vierkant/rechthoekig nogal twijfelaars daarzo. Het hout wordt gebruikt voor jawel jacuzzi en plantebakken doeleinden (zonder gelul tuincenter kun je het zo kopen) Wat een hoop onzin op een rij zeg op die site het spijt me zeer. Ik vind het gevaarlijk dicht aan oplichterij grensen gezien die absurde prijzen. ik hoop wel dat wij allen zo verstandig zijn en HEAR geen woorden meer aan vuil maken? Dit is een super kinderachtig onderwerp. Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 \Pfft ISA holland....zijn gasten die normaliter boten enz afstellen. Die knakkers lullen over BOXEN ipv speakers...oww en volgens hun is het beste model vierkant/rechthoekig nogal twijfelaars daarzo. Het hout wordt gebruikt voor jawel jacuzzi en plantebakken doeleinden (zonder gelul tuincenter kun je het zo kopen) Wat een hoop onzin op een rij zeg op die site het spijt me zeer. Ik vind het gevaarlijk dicht aan oplichterij grensen gezien die absurde prijzen. ik hoop wel dat wij allen zo verstandig zijn en HEAR geen woorden meer aan vuil maken? Dit is een super kinderachtig onderwerp. Groeten Ach, niemand maar dan ook niemand heeft iets gehoord van dit systeem. Vrijwel iedereen heeft het opvoorhand volledig afgebrand. Ja, dan gaat deze discussie inderdaad nergens over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met mensen die de maker ontmoet en gesproken hebben. Het zit allemaal heel anders in elkaar dan jullie denken, het is geen grap en het is ook geen oplichting voor zover ik nu weet. Om redenen die ik verder niet uit de doeken ga doen is het denk ik beter om te kappen met deze hele discussie. 'Tis mooi geweest. Mvgr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Soms zijn er grenzen Henk en zijn er dingen die je niet aan de grote klok hangt. Het antwoord komt misschien nog wel een keertje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Pjotr, is dit de eerste audiofiel getinte cliffhanger?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Inmiddels heb ik telefonisch contact gehad met mensen die de maker ontmoet en gesproken hebben. Het zit allemaal heel anders in elkaar dan jullie denken, het is geen grap en het is ook geen oplichting voor zover ik nu weet. Om redenen die ik verder niet uit de doeken ga doen is het denk ik beter om te kappen met deze hele discussie. 'Tis mooi geweest. Mvgr. Hoop toch wel dat Paul Demo nadat hij een en ander beluisterd heeft zijn bevindingen doet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 Ik vind eigenlijk ook wel dat je dit soort onzin gewoon dood moet zwijgen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 maar waar het lichaam ontspannend op reageert en energie opneemt van de trillingen en benut op het uitgeputte lichaam weer op te bouwen. Ik vind niet dat je dit moet doodzwijgen. Samen met de bio-debiel ben je gegarandeerd bestand tegen de vogelpest. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 (...) Een zeer goede vriend van mij (...) ha, ha, ha!! Een grapje van Paul Demo... dat ik d Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 5 maart 2006 Report Share Posted 5 maart 2006 (...)Een nogal kromme zin voor jouw doen, Dick. Klopt, maar verschoning, het is al vrijdagmiddag en opa wordt moe Met opgewekte groet, Beste Dick, Het einde van een zin hoort een punt te zijn, ofwel ".". In geen geval een smiley. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 6 maart 2006 Report Share Posted 6 maart 2006 Het einde van een zin hoort een punt te zijn, ofwel ".". In geen geval een smiley. Daarom gebruikt Dick er ook drie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts