Jump to content

Weer een nieuwe Goeroe

paul demo
 Share

Recommended Posts

dat ie een oplichter is kan je niet zeggen,

[...]

en de rest van de site van hem is kwakzalverij.

Dat vind ik toch wel een vreemde reactie. Of een vreemde formulering. Oplichter versus kwakzalver voor de rest van de site.

Beetje vaag.

Groet,

Jacco

En van de nationale klokkenmaker een cd-speler zonderkast gemonteerd op een doorzichtige kunststofplank. :D

Maar de mysterieuze speakers niet gezien,laat staan gehoord.

Is wel interessant, mooi kastje erom heen, of niet...Erjee ;)

De speakers heb ik niet gezien, wel iemand die, waarschijnlijk uit teleurstelling over deze speakers, een glas in de kantine kapot liet vallen :o;)

Overigens gingen wij om 3 uur alweer weg, het praatje van Hans L. vergde teveel van mijn begeleiders (vielen in slaap :lol: )

Of geen kastje. ;)

Wat maakt het voor verschil?

Stof van de plank vegen of stof van het kastje vegen. :rolleyes:

Met die Sony Playstation klonk die 300B bak ook niet verkeerd. ;)

Hallo,

Ik heb gisteren het "genoegen" gehad ze te beluisteren. Inderdaad door het oeverloze geklets van de man heen.

Hij had op verzoek de achterspeakers even uitgezet, want ik ben gewend stereo te luiteren. Het stereobeeld was al even duidelijk als het verhaal van de man. Geen touw aan vast te knopen. Klankkleur met 4 speakers tamelijk vol; met twee speakers bleef er niets meer van over.

Voor mij niet de juiste box dus! Voor wie wel, blijft denk ik de vraag.

Leobus

Ook ik heb ze beluisterd en het klinkt gewoon domweg NIET.

Je luisert naar een autospeaker,mijne heren.

Een autospeaker is naar mijn idee toch echt anders ontworpen dan een hifispeaker.Dit i.v.m. de reflecties van de binnenzijde van de auto.Denk maar eens aan al dat glas in de auto en de plek van een tweeter (vaak op dashboard) en de bass (onderin de deur).

Zoiets kan naar mijn idee niet klinken als een hifispeaker.

Ik werd daar dan ook in bevestigd op de DIY Dag.

Geen plaatsing,geen mid,rommelig geluid en echt geen STEREO.

Kortom,de bedenker mag er wijs mee zijn ,maar ik loop liever een straatje om.

Verder was het wel een hele leuke dag daar in Zutphen.

Met groet,

:cool2:

P/s Inn een ver verleden heb ik eens Pioneer cross-axiaal speakers gebouwd in een houtenkast om die vervolgens in de auto te bouwen en dat klonk in de auto niet verkeerd.Het gemakkelijke was dat je de boxen in z'n geheel mee naar binnen in je huis kon nemen.(dit was om diefstal te voorkomen uit de auto).

Ook toen heb ik ze eens aangesloten op de hifiinstallatie,om ze vervolgens na een nummertje of 3 er weer vanaf te goooien,omdat het dus echt niet klonk.

In de auto was dat een ander verhaal.Daar klonk het dan wel weer.

En van de nationale klokkenmaker een cd-speler zonderkast gemonteerd op een doorzichtige kunststofplank. :D

Daar ben ik erg benieuwd naar, was onze Bas ook niet bij dat projekt betrokken?

(In gedachten ben ik mijn eigen speler al zo aan het ombouwen B) )

Beste buizenbart,

Het was Guido Tent met zijn eigen gebouwde cd-speler en deze is te koop als DIY pakket,meen ik mij te herinneren.

Heb het gehoord op de DIY Dag afgelopen zondag en klonk absoluut niet verkeerd.,ondanks de ruimte waar het in stond.

kijk eens op de website van hem,wellicht staat er iets over.

Beste buizenbart,

Het was Guido Tent met zijn eigen gebouwde cd-speler en deze is te koop als DIY pakket,meen ik mij te herinneren.

Heb het gehoord op de DIY Dag afgelopen zondag en klonk absoluut niet verkeerd.,ondanks de ruimte waar het in stond.

En met buisjes. ;)

Te Koop voor iets tussen

Beste buizenbart,

Dat snapte ik al: 'Onze nationale klokkenmaker'

Helaas nog geen info op zijn site, vandaar mijn (hint-hint-hint!) opmerking over Bas..