dekkersj Posted 22 maart 2006 Report Share Posted 22 maart 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Kraus, Kan ik mij nog aanmelden? Groet, Theo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Doen we ook nog iets aan "apres UC"... Ik bedoel aan het eind van zo'n dag zullen we wel honger hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Jazeker, ik zet je er bij. Lees de eerste posting in dit topic voor alle gegevens. wordt vanavond ook nog bijgewerkt. Ok, bedankt. Kan ik nog iets inbrengen aan apparatuur? Chord 3200 v.v., actieve interlinks SEEC, Meridian G08,...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Ik denk het wel, we hebben een adres nog van de vorige keer, dat was best geslaagd en in Oud-Beijerland ziijn nog wel meer van die zaakjes in de buurt;Er is nog een Grand Cafe, er zit een Italiaan en er zal nog wel meer zijn. Ik zou op goed geluk een tafel kunnen reserveren voor 10 man en komen er dan wat meer of minder dan is er waarschijnlijk geen man overboord. Mensen met apparatuur kunnen de auto op het schoolterrein laten staan met de spulletjes in de kofferbak, dat is wel vertrouwd. Dan kunnen we met 1 of 2 auto's naar het dorp en achteraf de auto's oppikken. Als men van tevoren te kennen geeft eventueel wel mee te willen gaan met eten dan kan ik daarmee rekening houden met de reservering. Ik wil wel mee-eten..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Ik denk het wel, we hebben een adres nog van de vorige keer, dat was best geslaagd en in Oud-Beijerland ziijn nog wel meer van die zaakjes in de buurt;Er is nog een Grand Cafe, er zit een Italiaan en er zal nog wel meer zijn. Ik zou op goed geluk een tafel kunnen reserveren voor 10 man en komen er dan wat meer of minder dan is er waarschijnlijk geen man overboord. Mensen met apparatuur kunnen de auto op het schoolterrein laten staan met de spulletjes in de kofferbak, dat is wel vertrouwd. Dan kunnen we met 1 of 2 auto's naar het dorp en achteraf de auto's oppikken. Als men van tevoren te kennen geeft eventueel wel mee te willen gaan met eten dan kan ik daarmee rekening houden met de reservering. Ik wil wel mee-eten..... Dan moet ik me ook weer "opofferen" gezien ik met Hans mee rij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert64 Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Hola.., ik zie dat de UC dag nog niet geweest is.., pas ik er nog bij? Ik heb de draad nog niet gelezen.., ga dat nu even doen. Hoera..! Made my day..! ( of is het afgeladen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Ik denk het wel, we hebben een adres nog van de vorige keer, dat was best geslaagd en in Oud-Beijerland ziijn nog wel meer van die zaakjes in de buurt;Er is nog een Grand Cafe, er zit een Italiaan en er zal nog wel meer zijn. Ik zou op goed geluk een tafel kunnen reserveren voor 10 man en komen er dan wat meer of minder dan is er waarschijnlijk geen man overboord. Mensen met apparatuur kunnen de auto op het schoolterrein laten staan met de spulletjes in de kofferbak, dat is wel vertrouwd. Dan kunnen we met 1 of 2 auto's naar het dorp en achteraf de auto's oppikken. Als men van tevoren te kennen geeft eventueel wel mee te willen gaan met eten dan kan ik daarmee rekening houden met de reservering. Ik wil wel mee-eten..... Dan moet ik me ook weer "opofferen" gezien ik met Hans mee rij. Ho ho... ik schrijf alleen dat ik mee WIL eten.... Of dat KAN, hangt van jouw af.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 cd's met muziek ps: zal ik openen met een lekker muziekje in de docentenkamer, nadat we ons aan elkaar hebben voorgesteld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 Kraus, Je mag het "waarschijnlijk" achter mijn naam wel weghalen. Het buitenland reisje is verzet naar 22 april. Ik weet niet of er nog behoefte is aan klein spul (bv 3 Apogee kabels, 1 3m optisch, 2 paar XLR interlink, diverse RCA interlink, Midiman s/pdif-AES/EBU convertertje, klein DACje, oude UC8024). Ik denk niet dat ik mee-eet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert64 Posted 26 maart 2006 Report Share Posted 26 maart 2006 Ik zie dat ik op de lijst sta.., geweldig..! Het ziet er veelbelovend en strak georganiseerd uit. Ik kom uit A'dam.., zijn er nog mensen zonder vervoer? Plaats genoeg..! Laat het maar weten. Ik ben overigens niet van plan om mee te gaan eten.., te druk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 26 maart 2006 Report Share Posted 26 maart 2006 Beste Roomcorrectors... Zeer zeer IInteressant...! http://homepage.ntlworld.com/john.mulcahy/roomeq/index.html Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 26 maart 2006 Report Share Posted 26 maart 2006 Beste Roomcorrectors... Zeer zeer IInteressant...! http://homepage.ntlworld.com/john.mulcahy/roomeq/index.html Groeten, Bas Mooi programma, die ken ik al een (langer) tijdje van HTforum Goede aanvulling op de UC, hij maakt alles grafisch wat duidelijker Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 maart 2006 Report Share Posted 27 maart 2006 cd's met muziek ps: zal ik openen met een lekker muziekje in de docentenkamer, nadat we ons aan elkaar hebben voorgesteld? alleen als er weer zo'n mooi verhaaltje bij komt Ja, inderdaad, men moet wel muziek meenemen anders horen we alleen maar ruis hoi kraus, ik heb deze keer een mooi muziekstuk, en over dat muziekstuk ga ik 3 vragen stellen, wie alle 3 de vragen goed heeft wint een interlink! (eens kijken of we echt zulke goede oortjes hebben) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 27 maart 2006 Report Share Posted 27 maart 2006 Jongens, Heel veel plezier gewenst met de Ultracurve-dag. Ik heb zelf drie avonden besteed aan het meten en afregelen (met behulp van de test-cd van realtraps, files van 10 tot 300Hz in stappen van 1 Hz). Ik ben er in geslaagd de boel recht te trekken binnen ongeveer 3Hz tot 300 Hz. Beter lukt niet vanwege twee pieken groter dan 15Hz die ik moest wegwerken. Tot 300 Hz heb ik een boost gegeven van 4 Hz, daarna licht aflopend. Dat klinkt bij mij het lekkerste. De Magnepans gaan namelijk niet dieper dan zo'n 40-45 Hz. Ik vind het resultaat verbluffend. Misschien dat ik de komende dagen nog een beetje kan fine-tunen. Succes, het is de moeite meer dan waard! Eerlijk is eerlijk, het geluid was even wennen, vond het eerst wat kaal. Nu niet meer. Ik was gewend aan die pieken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Leuk verslag Manus. En inderdaad, als je eenmaal hebt geroken aan roomcorrectie en een vlakke frequentiekarakteriestiek, is er geen weg meer terug! Voor mij was dit de beste hifi investering ooit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Indien er apparatuur afvalt kan ik ook nog een UC en een Denon DA-500 DAC meenemen. Ik dnek niet dat ik blijf eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Ik denk het wel, we hebben een adres nog van de vorige keer, dat was best geslaagd en in Oud-Beijerland ziijn nog wel meer van die zaakjes in de buurt;Er is nog een Grand Cafe, er zit een Italiaan en er zal nog wel meer zijn. Ik zou op goed geluk een tafel kunnen reserveren voor 10 man en komen er dan wat meer of minder dan is er waarschijnlijk geen man overboord. Mensen met apparatuur kunnen de auto op het schoolterrein laten staan met de spulletjes in de kofferbak, dat is wel vertrouwd. Dan kunnen we met 1 of 2 auto's naar het dorp en achteraf de auto's oppikken. Als men van tevoren te kennen geeft eventueel wel mee te willen gaan met eten dan kan ik daarmee rekening houden met de reservering. Ik wil wel mee-eten..... Ik ook. Lijkt me leuk. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Ik denk het wel, we hebben een adres nog van de vorige keer, dat was best geslaagd en in Oud-Beijerland ziijn nog wel meer van die zaakjes in de buurt;Er is nog een Grand Cafe, er zit een Italiaan en er zal nog wel meer zijn. Ik zou op goed geluk een tafel kunnen reserveren voor 10 man en komen er dan wat meer of minder dan is er waarschijnlijk geen man overboord. Mensen met apparatuur kunnen de auto op het schoolterrein laten staan met de spulletjes in de kofferbak, dat is wel vertrouwd. Dan kunnen we met 1 of 2 auto's naar het dorp en achteraf de auto's oppikken. Als men van tevoren te kennen geeft eventueel wel mee te willen gaan met eten dan kan ik daarmee rekening houden met de reservering. Ik wil wel mee-eten..... Ik ook. Lijkt me leuk. Groet, Jacco Dan zijn we al met z'n dri Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 vieren ps: ik ben er om 9:30, kraus. is er dan nog iemand om te helpen lossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Ja vast wel, ik ben er ook iets voor die tijd, de concierge is er dan ook in ieder geval; komt voor elkaar. Ik ga ook mee eten dus dat is dan al 4. Ik zal proberen rond die tijd daar te zijn. En dat mee-eten bepaal ik graag terplekke. Groetjes Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
djohn Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Ik zorg dat ik er ook om een uur of Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Dan zijn er al 6, Sodejuu gaat ook mee eten. Wij zijn er trouwens om ongeveer 10:00 uur (wanneer alles goed gaat). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Ik zal er eveneens rond de klok van 10 uur zijn. En laten we gek doen, ik eet ook mee. c u zaterdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Erik moet nog even verraden hoe die zaak heette (vroeger Barona maar tegenwoordig anders) dan kan ik de reservering maken. Bedoel je de eetgelegenheid van de vorige keer ? KLIK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts