Jump to content

Dat Dekselse Ding!

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Ik heb net nog een 10 meter optische kabel weten te regelen.

Gelukkig maar want mijn oude sony tae 1000esd heeft geen coax uit.

Ben ik effe blij dat ik dat museum stuk nog niet weggedaan heb!

Ik ga twee digitale voorversterkers aan elkaar knopen via

ik ben benieuwd

en met een beamer slouwen dat is echt nergens voor nodig. Ik werd vanmiddag gedwongen anderhalf uur naar dat ding te kijken en kon niet wakker blijven ;)

Was dat niet door zuurstofgebrek in een volle ruimte?

Ik heb ook wel een 'beamer :ph34r:' ehhh projector, maar die is echt niet te vervoeren (65kg) en reizen is niet goed voor hem ook :huh:

Jammer dat de afvallers opeens voorbij vliegen, gelukkig is de groep nog groot genoeg :)

Andr

Da afvallers vliegen niet ineens voorbij hoor, Picoso had zich immers niet aangemeld; Steks woont volgens mij niet zo ver uit de buurt en wie weet verruilt-ie de boeken even een paar uurtjes voor een rechte lijn :rolleyes:

Ik woon in Barendrecht ja, dus wie weet.

Kraus,

Ik ben er denk ik rond tussen 11:00 en 11:30 omdat ik eerst nog ergens anders langs moet. Ik hoop niet dat dit problemen gaat geven mbt de Benchmark DAC die dan dus ook iets later is.

Tot morgen allemaal!

Vanwege rugproblemen (vanmorgen er doorheen gegaan toen ik een overvolle boodschappentas in mijn SUV tilde) moet ik waarschijnlijk morgen ook verstek laten gaan.

Een lange autorit vanuit de regio Nijmegen is ook niet bevorderlijk voor mijn rug.

Ik wens iedereen een hele prettige en leerzame dag toe!

zeg,

even een voorstel,

zou het leuk zijn om de betonnixen in de docentenkamer in een wat kleinere opstelling neer te zetten?

zeg maar een luisterdriehoek van 3 meter of zo ?

net als in de huiskamer?

we kunnen daar dan een BUC-sweetspot van drie stoelen zetten en er kan dan leuk vergeleken worden MET en ZONDER BUC.

als we deze opstelling 's ochtends gelijk uitruisen (evt met Bas) dan kan hier de rest van de dag in alle rust muziek beluisterd worden door degene die wil weten wat een BUC kan en doet.

het mooiste zou dan zijn als we een vv met afstandsbediening hebben zodat de luisteraar vanaf zijn stoel kan schakelen.

ik hoor het wel. :)

'n echte huiskamer opstelling haal je in zo'n grote ruimte natuurlijk nooit. Dat geeft ook niks, omdat zo'n grote ruimte ook wel voordelen heeft.

Wel denk ik dat het zin heeft om de speakers wat verder in de ruimte (en dus dichter bij elkaar) te zetten. Het laag zal daar zeker strakker van worden.

Mijn kabels zijn overigens maar ruim twee meter lang en aan de speakerkant voorzien van banaanstekkers. Even kijken hoe we die gaan aansluiten. Ik heb nog 'n setje aansluiterminals van m'n Renaissance liggen. Daar zitten draden aangesoldeerd. Hiermee is het laag aan te sluiten. Het hoog doen we met een paar hulpbanaanstekkers met klem aansluiting. Met een stukje draad moet dat lukken.

De kabels van vorige keer zijn n.l. weg.

:)

'n echte huiskamer opstelling haal je in zo'n grote ruimte natuurlijk nooit. Dat geeft ook niks, omdat zo'n grote ruimte ook wel voordelen heeft.

Wel denk ik dat het zin heeft om de speakers wat verder in de ruimte (en dus dichter bij elkaar) te zetten. Het laag zal daar zeker strakker van worden.

Mijn kabels zijn overigens maar ruim twee meter lang en aan de speakerkant voorzien van banaanstekkers. Even kijken hoe we die gaan aansluiten. Ik heb nog 'n setje aansluiterminals van m'n Renaissance liggen. Daar zitten draden aangesoldeerd. Hiermee is het laag aan te sluiten. Het hoog doen we met een paar hulpbanaanstekkers met klem aansluiting. Met een stukje draad moet dat lukken.

h

Ik weet het niet; ik heb bij me een punttangetje en een kniptangetje, een spanningszoeker (polariteit) en een multimeter. Ik weet niet meer te verzinnen wat er nodig zou kunnen zijn.

Het enige wat er verder mis zou kunnen gaan is stroomuitval ;) daar hadden we een paar weken geleden in de Hoeksche Waard mee te maken. Dan zullen we zelf moeten zingen :D

ik kan binnen een kwartier een generator regelen. ;)

h

Als er nog plek is kom ik ook graag even langs, niet te lang en ik neem geen apparatuur mee. Natuurlijk neem ik wel een stukje snoer mee.

Een mooie gelegenheid om wat afwisseling te brengen in de puberale hektiek van de verjaardagsfeestjes van zoon en dochter :)

• Members

Nou heren, veel plezier morgen, ik ga het hier allemaal wel lezen...

Ik had de stiekeme hoop morgen na mijn verplichtingen in de middag misschien nog even langs te wippen, maar dankzij een bepaald blond iemand hier in huis behoord ook dat niet tot de opties, helaas...

@Kraus, kun jij morgen Piet eventueel wat mogenlijke data doorgeven betreffende een bezoekje van ons aan jouw adres ?