rienberends Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks is Burmester lila (copper). Misschien heeft Burm. in die serie ook een dig. copper, maar andere suggesties zijn welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks is Burmester lila (copper). Misschien heeft Burm. in die serie ook een dig. copper, maar andere suggesties zijn welkom Ik zou die dure interlinks sowieso verkopen en naar de Handyman voor een interlink van 10 euro. Of naar een hobbyzaak en 4 Neutrik RCA stekkers en twee kabels. Samen ook 10 euro. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Het gaat om een kabeltje voor S/pdif? Apogee wide eye (55 euro) of Canare digiflex (30 euro) zijn dan goede keuzen als voor een dubbeltje op d 1e rang wilt zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 4 maart 2006 Author Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 4 maart 2006 Author Report Share Posted 4 maart 2006 Ik wil mijn Siltech HF 9 G3 di. kabel vervangen door een koperen kabel . De rest van mijn interlinks Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Mijn vraag ging niet over de prijs van een kabel, maar ik vroeg om suggesties . Het was geen kritiek op jou maar op Snarf aka.. Verder vind ik de prijs zeker wel een argument als je ervan uitgaat dat een goedkopere kabel hetzelfde resultaat kan geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 4 maart 2006 Author Report Share Posted 4 maart 2006 Mijn vraag ging niet over de prijs van een kabel, maar ik vroeg om suggesties . Het was geen kritiek op jou maar op Snarf aka.. Verder vind ik de prijs zeker wel een argument als je ervan uitgaat dat een goedkopere kabel hetzelfde resultaat kan geven. Ben ik grotendeels met je eens, maar helaas denken de meeste kabelfabr. daar anders over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 4 maart 2006 Report Share Posted 4 maart 2006 Ik speel momenteel met een dikke stugge coax van 50 ohm, een soort CB kabel, m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts