Joris Posted 13 oktober 2003 Report Share Posted 13 oktober 2003 Goeiedag, Ik heb in een jaar of 10 een Kenwoord boomboomsetje van een gulden of 900 versleten, hij werkt nog prima behalve dat de cdlaser kapot is. Aangezien ik wel wat mooiere audio apperatuur wil hebben en mn ouders(nad) en broer(arcam+linn) mooie audio apperatuur hebben en ik hier wel van gecharmeerd ben, ben ik ook naar iets dergelijks gaan kijken. Ik heb nu oog op een set van Harman Kardon (AVR1550+ DVD21) met een satteliet systeem met subwoofer van Tannoy (FX5.1) op het oog. Meer dan dit gaat kosten wil ik ook niet uitgeven. Wat zijn jullie idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 16 oktober 2003 Report Share Posted 16 oktober 2003 Beste Joris, Ik zou geen vergelijking willen trekken tussen Arcam + Linn en HK + Tannoy, maar je spreekt dan ook over een heel andere prijsklasse. Overigens vind ik HK erg goed presteren in die prijsklasse en in mijn optiek kun je je daar ook geen bult aan vallen. De combi met deze Tannoy speakers ken ik niet, maar met de P10's van Tannoy wel en dat klinkt in mijn optiek prima, echter het is veel belangrijker wat jouw oren ervan vinden. Ga het zaakje eerst eens goed beluisteren dus en laat je daarbij door niemand opjutten ... alleen jij weet wat jij mooi vind klinken, daar hoeft de verkoper het dus niet mee eens te zijn! Overigens vind ik de combinatie van HK versterking met Infinity speakers ook erg goed, dus laat in dezelfde prijsklasse ook zeker een setje Infinity's aansluiten ter vergelijk. Succes met (en veel plezier van) je keuze, Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts