Jump to content

Tannoy Definition

Piet Paulusma
 Share

Recommended Posts

Ik heb besloten om de definition serie van Tannoy aan te schaffen alleen heb ik hier nog een aparte hoogwaardige versterker voor nodig of volstaat voor op dit moment mijn Pioneer 609RDS ook nog? Verder twijfel ik nog tussen de D500 en D700 uitvoering, al denk ik dat met de grootte van mijn kamer 40m2 de D500 volstaan. Nog iemand een tip of suggestie voor mij??

Groeten uit Fryslan

Hoi Piet,

Ik zou je aanraden om je versterker eens mee te nemen naar een audiozaak bij jou in de buurt waar ze die tannoys hebben staan. Een beetje audiozaak vindt het geen probleem om jou versterker even aan te sluiten. Zo kun je misschien ook nog wat andere luidsprekers beluisteren. Of had je je definitieve keuze al gemaaakt?

Als je voor de een van de Tannoys gaat zou ik persoonlijk de D500 kiezen.

Groeten,

Rienk

Guest A.M. Eisinga

Hallo Piet,

Mag ik u vragen wat u hiervoor betaald? (de D500). Het is namelijk zo dat bij Jongmans in Assen de D700 in de aanbieding is, ze kosten daar momenteel fl. 2400,- Ik hoop dat je hier iets aan hebt, zodat je voordelig je speakers bij een goede Tannoy dealer kan kopen. Voor Jongmans zie: http://jongmans.hear.nl/

Met vriendelijke groeten,

Arnout

Bedankt voor de tip Arnout, helaas heb ik afgezien van de Definition series omdat ik er achterkwam dat de prijzen per stuk waren en daar had ik met mijn budget geen rekening mee gehouden. Ik heb nu een leuke set Davis Century series gekocht en die bevallen me prima.

GrTz Piet

• 9 years later...