Guest C J Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Na enige aarzeling dan toch een paar AHP schroefzekeringen besteld bij de Groef audio.Zoals jullie weten, stond ook ik sceptisch tegen over deze tweak. Maar ja, de nieuwsgierigheid wint het dan toch. Dus, de zekeringen uitgewisseld voor AHP Gold. De zaak weer even laten opwarmen en aan het luisteren geslagen. Bij de eerste tonen wist ik dat het een verbetering was. Er was als het ware een warm jasje omheen gekomen. Ook was er iets meer druk op de bassen. Deze verandering had ik beslist niet verwacht, omdat ik altijd dacht: een zekering is een zekering. Dat installatieautomaten niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 En toch; als ik het mis heb moeten jullie het zeggen, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat diegenen die hear het hardst schreeuwen dat het onzin is, gewoon te beroerd zijn om het zelf uit te proberen. Of...het niet kunnen, en/of niet durven, bang voor gezichtsverlies, omdat ze bang zijn misschien wel te moeten toe geven dat ze toch ongelijk hadden! Want ja, dat kan natuurlijk niet h Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 En toch; als ik het mis heb moeten jullie het zeggen, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat diegenen die hear het hardst schreeuwen dat het onzin is, gewoon te beroerd zijn om het zelf uit te proberen. Of...het niet kunnen, en/of niet durven, bang voor gezichtsverlies, omdat ze bang zijn misschien wel te moeten toe geven dat ze toch ongelijk hadden! Want ja, dat kan natuurlijk niet h Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Als ik net een hoop geld aan zoiets simpels als een zekering had uitgegeven, dan had ik ook een verbetering gehoord.. Maar ff wat anders CJ, heb je daarna de oude zekering weer teruggestopt om te luisteren of het dan weer minder werd? Ik heb namelijk ook menigmaal gedacht verbeteringen te horen, maar als ik dan terug ging naar het oude werd het niet slechter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik kan het niet proberen, want de meterkast van m'n flat zit vol Alamats. En die mag ik niet vervangen, want de meterkast is niet van mij alleen. Ik denk dat ik er zelfs helemaal niet aan mag rommelen. Maar die behoefte heb ik ook niet. CGM heeft wel een punt. Ik kocht ooit een Pioneer cd-speler (heb ik nu nog) en ging 'm vergelijken met m'n toenmalige Denon. Ik meende meteen dat ie veel opener, veel helderder klonk. Mooi! Totdat ik de Denon nog weer eens aansloot om het verschil nog eens te kunnen horen... Wat denk je? Weg verschil! De Denon gaf een net zo helder en open hoog als de Pioneer. Ik vond het wel vreemd, maar toch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik heb een hoop gezien, gehoord en meegemaakt, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat een zekering zo'n verschil zou maken. Temeer omdat alleen de fasedraad hierdoor be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik heb een hoop gezien, gehoord en meegemaakt, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat een zekering zo'n verschil zou maken. Temeer omdat alleen de fasedraad hierdoor be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Fasedraaiing is overigens vooral vervelend voor het energiebedrijf. De consument merkt daar niks van... Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Na enige aarzeling dan toch een paar AHP schroefzekeringen besteld bij de Groef audio.Zoals jullie weten, stond ook ik sceptisch tegen over deze tweak. Maar ja, de nieuwsgierigheid wint het dan toch. Dus, de zekeringen uitgewisseld voor AHP Gold. De zaak weer even laten opwarmen en aan het luisteren geslagen. Bij de eerste tonen wist ik dat het een verbetering was. Er was als het ware een warm jasje omheen gekomen. Ook was er iets meer druk op de bassen. Deze verandering had ik beslist niet verwacht, omdat ik altijd dacht: een zekering is een zekering. Dat installatieautomaten niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Als ik net een hoop geld aan zoiets simpels als een zekering had uitgegeven, dan had ik ook een verbetering gehoord.. Maar ff wat anders CJ, heb je daarna de oude zekering weer teruggestopt om te luisteren of het dan weer minder werd? Ik heb namelijk ook menigmaal gedacht verbeteringen te horen, maar als ik dan terug ging naar het oude werd het niet slechter. Ja beste jongen dat heb ik inderdaad gedaan. De AHP zit er dan ook weer in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Als ik net een hoop geld aan zoiets simpels als een zekering had uitgegeven, dan had ik ook een verbetering gehoord.. Maar ff wat anders CJ, heb je daarna de oude zekering weer teruggestopt om te luisteren of het dan weer minder werd? Ik heb namelijk ook menigmaal gedacht verbeteringen te horen, maar als ik dan terug ging naar het oude werd het niet slechter. Ja beste jongen dat heb ik inderdaad gedaan. De AHP zit er dan ook weer in. Beste jongen? Maar okee, da's duidelijk "beste.." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Na enige aarzeling dan toch een paar AHP schroefzekeringen besteld bij de Groef audio.Zoals jullie weten, stond ook ik sceptisch tegen over deze tweak. Maar ja, de nieuwsgierigheid wint het dan toch. Dus, de zekeringen uitgewisseld voor AHP Gold. De zaak weer even laten opwarmen en aan het luisteren geslagen. Bij de eerste tonen wist ik dat het een verbetering was. Er was als het ware een warm jasje omheen gekomen. Ook was er iets meer druk op de bassen. Deze verandering had ik beslist niet verwacht, omdat ik altijd dacht: een zekering is een zekering. Dat installatieautomaten niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Als ik net een hoop geld aan zoiets simpels als een zekering had uitgegeven, dan had ik ook een verbetering gehoord.. Maar ff wat anders CJ, heb je daarna de oude zekering weer teruggestopt om te luisteren of het dan weer minder werd? Ik heb namelijk ook menigmaal gedacht verbeteringen te horen, maar als ik dan terug ging naar het oude werd het niet slechter. Ja beste jongen dat heb ik inderdaad gedaan. De AHP zit er dan ook weer in. Beste jongen? Maar okee, da's duidelijk "beste.." Ja, je bent toch een jongen...of uh?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik heb een hoop gezien, gehoord en meegemaakt, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat een zekering zo'n verschil zou maken. Temeer omdat alleen de fasedraad hierdoor be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 april 2006 Report Share Posted 7 april 2006 Ik heb een hoop gezien, gehoord en meegemaakt, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat een zekering zo'n verschil zou maken. Temeer omdat alleen de fasedraad hierdoor be Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Na enige aarzeling dan toch een paar AHP schroefzekeringen besteld bij de Groef audio.Zoals jullie weten, stond ook ik sceptisch tegen over deze tweak. Maar ja, de nieuwsgierigheid wint het dan toch. Dus, de zekeringen uitgewisseld voor AHP Gold. De zaak weer even laten opwarmen en aan het luisteren geslagen. Bij de eerste tonen wist ik dat het een verbetering was. Er was als het ware een warm jasje omheen gekomen. Ook was er iets meer druk op de bassen. Deze verandering had ik beslist niet verwacht, omdat ik altijd dacht: een zekering is een zekering. Dat installatieautomaten niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
goffe Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 ook ik heb mijn automaat omgeruild voor een ahp klankmodule en het geeft een flinke verbetering in het geluid strakker en helderder ik vind het een super tweak voor weinig geld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 ook ik heb mijn automaat omgeruild voor een ahp klankmodule en het geeft een flinke verbetering in het geluid strakker en helderder ik vind het een super tweak voor weinig geld Kijk aan, kijk aan. Nog iemand die niet bang is te worden afgezeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 9 april 2006 Report Share Posted 9 april 2006 Na enige aarzeling dan toch een paar AHP schroefzekeringen besteld bij de Groef audio.Zoals jullie weten, stond ook ik sceptisch tegen over deze tweak. Maar ja, de nieuwsgierigheid wint het dan toch. Dus, de zekeringen uitgewisseld voor AHP Gold. De zaak weer even laten opwarmen en aan het luisteren geslagen. Bij de eerste tonen wist ik dat het een verbetering was. Er was als het ware een warm jasje omheen gekomen. Ook was er iets meer druk op de bassen. Deze verandering had ik beslist niet verwacht, omdat ik altijd dacht: een zekering is een zekering. Dat installatieautomaten niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts