Jump to content

Goede kabel van de rol voor balanced

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Ik wil een paar 2 meter gebalanceerde interlinks maken voor naar mijn Crown K2. Een paar Neutrik XLR connectoren (a 5 euro) is geen probleem. Maar welke kabel kan ik hier nu het beste voor gebruiken???

Ik wil het liefst afgeschermde kabel. Geen zelfbouw met twisten van zilverdraad oid, gewoon fatsoenlijke kabel van de rol (max 10 euro/meter).

Tips welkom (liefst goed verkrijgbaar in NL)

Loop eens binnen bij een bedrijf dat zich - ook - met prof audio bezighoudt, hebben diverse soorten kabel op de rol, prijzen vallen bijzonder mee.

:unsure:

Bedankt.

Ik moet nog even uitpluizen of ik voor een afgeschermde gebalanceerde interlink een 3 aderig snoer nodig hebt met daaromheen een afscherming nodig heb, of een 2 aderig snoer met afscherming, waarbij je de afscherming op een van de pinnen van de XLR aansluit.

microfoonkabel (2 aders + afschreming).

;)

Speciaal bedoeld voor Blues zangers...................

:D

Nou die kabel is zwart. Iig is het netjes gemonteerd en van goede dubbel afgeschermde low noise kwaliteit.

Linkje

Alleen de prijs en het merk is niet audiofiel.

;)

En wat zijn wij hier? Precies, audiofielen.

Dan hoort natuurlijk het hele plaatje te kloppen. :)

Gezien het feit dat u in de meervoudsvorm schrijft mag ik aannemen dat u de koningin bent?

:P:lol:

Gezien het feit dat u in de meervoudsvorm schrijft mag ik aannenmen dat u de koningin bent?

Van Lombardije. :rolleyes:

Of haal bij Feedback een compleet geconfectioneerde microfoonkabel (2 aders + afschreming). Kost compleet met deugdelijke XLR pluggen 9,95 voor 10m.

;)

Zo een heb ik ook nog leggen (nog voor mijn Behringer UC 8024). Meen dat ie toen f 15,- was oid.

Is wel een hele soepele kabel (zacht rubber).

Gezien het feit dat u in de meervoudsvorm schrijft mag ik aannenmen dat u de koningin bent?

Van Lombardije. :rolleyes:

nee hoor, van Ommeland............... :o

Waar zijn nu die hearders met hun "PREFER" voorkeur? Ik ben het typenr. vergeten, het was een tip hear op't forum...

Ik gebruik al jaren tot grote tevredenheid van die blauwe "Monitor PC OCC lineair Cristal Cable", of zoiets... die kan je ook gebalanceerd gebruiken, er zitten twee mooie aders in van goed koper en een goeie shielding... vind ik beter klinken dan mijn VDH 102MKIII...

mvg RastaPhil

Waar zijn nu die hearders met hun "PREFER" voorkeur? Ik ben het typenr. vergeten, het was een tip hear op't forum...

Er zijn meerdere types van Prefer verkrijgbaar...

Ik heb overigens Tasker-kabels. Dat is vergelijkbaar met Prefer...

Ik wil een paar 2 meter gebalanceerde interlinks maken voor naar mijn Crown K2. Een paar Neutrik XLR connectoren (a 5 euro) is geen probleem. Maar welke kabel kan ik hier nu het beste voor gebruiken???

Ik wil het liefst afgeschermde kabel. Geen zelfbouw met twisten van zilverdraad oid, gewoon fatsoenlijke kabel van de rol (max 10 euro/meter).

Tips welkom (liefst goed verkrijgbaar in NL)

Ik heb hier nog een paar meter industri