dekkersj Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Toevallig kreeg ik vandaag door dat de Karakteristieke impedantie van mijn gevlochten kabel (Zo) 50 Ohm is. Kennelijk de juiste waarde. @Jacco, ik dacht al wat is het rustig hear... Ook nog bedankt voor je uitleg. Beste Hans, Hoe kreeg je dat door? Ik hoop via een meting. En over welke frequentieband hebben we het hier dan? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 maart 2006 Author Report Share Posted 13 maart 2006 Toevallig kreeg ik vandaag door dat de Karakteristieke impedantie van mijn gevlochten kabel (Zo) 50 Ohm is. Kennelijk de juiste waarde. @Jacco, ik dacht al wat is het rustig hear... Ook nog bedankt voor je uitleg. Beste Hans, Hoe kreeg je dat door? Ik hoop via een meting. En over welke frequentieband hebben we het hier dan? Groet, Jacco Mijn kabel is vrijwel gelijk aan de Array Opal. Daar zijn indertijd de metingen mee gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Toevallig kreeg ik vandaag door dat de Karakteristieke impedantie van mijn gevlochten kabel (Zo) 50 Ohm is. Kennelijk de juiste waarde. @Jacco, ik dacht al wat is het rustig hear... Ook nog bedankt voor je uitleg. Beste Hans, Hoe kreeg je dat door? Ik hoop via een meting. En over welke frequentieband hebben we het hier dan? Groet, Jacco Mijn kabel is vrijwel gelijk aan de Array Opal. Daar zijn indertijd de metingen mee gedaan. Okee, Hans, je voelt mijn volgende vraag al aankomen: "wat voor metingen?" In hoeverre zijn die reproduceerbaar? Niet dat ik aan de deskundigheid twijfel, maar ik wil 2 of meer onderling onafhankelijke metingen die hetzelfde resultaat opleveren. Dat schept inzicht. Als er s-parameters (of andere smaken) zijn gemeten, kan ik die dan ook in bezit krijgen om een analyse op uit te voeren? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 13 maart 2006 Author Report Share Posted 13 maart 2006 Toevallig kreeg ik vandaag door dat de Karakteristieke impedantie van mijn gevlochten kabel (Zo) 50 Ohm is. Kennelijk de juiste waarde. @Jacco, ik dacht al wat is het rustig hear... Ook nog bedankt voor je uitleg. Beste Hans, Hoe kreeg je dat door? Ik hoop via een meting. En over welke frequentieband hebben we het hier dan? Groet, Jacco Mijn kabel is vrijwel gelijk aan de Array Opal. Daar zijn indertijd de metingen mee gedaan. Okee, Hans, je voelt mijn volgende vraag al aankomen: "wat voor metingen?" In hoeverre zijn die reproduceerbaar? Niet dat ik aan de deskundigheid twijfel, maar ik wil 2 of meer onderling onafhankelijke metingen die hetzelfde resultaat opleveren. Dat schept inzicht. Als er s-parameters (of andere smaken) zijn gemeten, kan ik die dan ook in bezit krijgen om een analyse op uit te voeren? Groet, Jacco Die waardes zijn met de apparatuur van jouw baas gemeten. Ik mag aannemen dat de heren dat juist hebben gedaan. Alle gegevens staan trouwens op arrayaudio.nl onder Opal interlink. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts