Marcel~ Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Jong en lui. Ik ben in bezit geraakt van een v. Medevoort EF100 eindtrap met gebalanceerde ingang. Nu had ik al een andere (nieuwere ?) EF100 met ongebalanceerde ingang en de bijbehorende EF1 voorversterker met ongebalanceerde uitgang. Ik wil mijn B&W's hiermee gaan bi-ampen maar vraag mij af hoe ik van cinch naar xlr geraak. Of kan dat helemaal niet ? Intern in de EF100 lijkt e.e.a. gebalanceerd te zijn bedraad... Is van binnen ook anders dan mijn eerste EF100 en lijkt volledig gebalanceerd te zijn opgebouwd. Iemand tips/trucs ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Marcel, Het is al een paar keer aan de orde geweest hier. Zelfs onlangs was er nog een topic over. Link 1 Link 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel~ Posted 10 maart 2006 Author Report Share Posted 10 maart 2006 Sodejuu, Daar kan ik verder mee. Merci. Morgen lekkuh bi ampen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts