Jump to content

breem site

rienberends
 Share

Recommended Posts

[...]

Boze tongen beweren dat voor luidsprekers blokgolven de remedie is. ;)

Nou, die tongen zitten dan in hoofden vast die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

:lol: ,

Jacco

Ik heb al meerdere keren verteld dat ik de UC als speeltje zie en ik niet van plan ben om 'm permanent in mijn set te lussen :rolleyes:

Misschien verander je nog van gedachten als ie eenmaal zijn werk goed doet...

;)

Groet,

Jacco

Ik heb al meerdere keren verteld dat ik de UC als speeltje zie en ik niet van plan ben om 'm permanent in mijn set te lussen :rolleyes:

;)

Groet,

Jacco

Gegarandeerd.

Het alternatief lijkt me erg ongeloofwaardig: Sodejuu die doorlopend luistert naar een set die heel goed is maar waarvan hij heeft vastgesteld dat ie beter klinkt als de UC er in z'n werk mag doen. En toch blijft die UC van een paar honderd Euro in de kast omdat Sodejuu zich niet door een apparaat laat voorschrijven hoe hij naar muziek moet luisteren.

Zou Sodejuu met paard en wagen naar die UC bijeenkomst komen? :D

;)

Groet,

Jacco

Gegarandeerd.

Het alternatief lijkt me erg ongeloofwaardig: Sodejuu die doorlopend luistert naar een set die heel goed is maar waarvan hij heeft vastgesteld dat ie beter klinkt als de UC er in z'n werk mag doen. En toch blijft die UC van een paar honderd Euro in de kast omdat Sodejuu zich niet door een apparaat laat voorschrijven hoe hij naar muziek moet luisteren.

Wat een conclusies weer :angry: . Tjesus, leer je dat toch eens af. Je weet g*dd*mme niet eens wat er allemaal speelt <_<

Ik heb hier nog nooit met een UC gespeeld. Ik heb er ook geen in de kast staan. Erik had er toevallig een over en daar heb ik 'm vanaf geholpen. Die is wel betaald, maar staat nog altijd bij Erik in de doos.

;)

Groet,

Jacco

Gegarandeerd.

Wat een conclusies weer :angry: . Tjesus, leer je dat toch eens af. <_<

Ik heb hier nog nooit met een UC gespeeld. Ik heb er ook geen in de kast staan. Erik had er toevallig een over en daar heb ik 'm vanaf geholpen. Die is wel betaald, maar staat nog altijd bij Erik in de doos.

:D Komkom, het zijn geen conclusies maar verwachtingen op basis van jouw eigen argumenten en meningen. En ik draai zulke dingen nu eenmaal graag om om te bekijken wat het resultaat zou kunnen zijn.

En die set van jou heb ik al eens ergens voorbij zien komen. Mooi spul. Ik hoop dat het lukt om met die UC die laagresonantie weg te halen.

:D Komkom, het zijn geen conclusies maar verwachtingen op basis van jouw eigen argumenten en meningen. En ik draai zulke dingen nu eenmaal graag om om te bekijken wat het resultaat zou kunnen zijn.

Sorry hoor, maar dit zijn gewoon geen geintjes. Je trekt voortdurend conclusies voor anderen. Daar ben jij heel erg goed in. Persoonlijk vind ik dat hoogst irritant en kan dat absoluut niet waarderen. Dat is nl geen humor. Dat is PROBEREN leuk te zijn ten koste van anderen en dat is erg goedkoop en achterbaks <_<

Bij deze verontschuldig ik me voor de verwoording, maar ik zou niet anders weten hoe ik het zou moeten omschrijven -_-

Edited by Sodejuu

Sorry hoor, maar dit zijn gewoon geen geintjes. Dit is de woorden in iemands mond omdraaien en daar ben jij heel erg goed in. Persoonlijk vind ik dat hoogst irritant en kan dat absoluut niet waarderen. Dat IS nl geen humor. Dat is PROBEREN leuk te zijn ten koste van anderen en dat is erg goedkoop en achterbaks <_<

Bij deze verontschuldig ik me voor de verwoording, maar ik zou niet anders weten hoe ik het zou moeten omschrijven -_-

Jammer dat je niet inziet dat het geen geintjes zijn.

En niet leuk dat je mij goedkoop en achterbaks noemt.

Sorry hoor, maar dit zijn gewoon geen geintjes. Je trekt voortdurend conclusies voor anderen. Daar ben jij heel erg goed in. Persoonlijk vind ik dat hoogst irritant en kan dat absoluut niet waarderen. Dat IS nl geen humor. Dat is PROBEREN leuk te zijn ten koste van anderen en dat is erg goedkoop en achterbaks <_<

Ik vind het ook niet leuk dat jij voor mij conclusies trekt. Ik hoop dat je er lering uit trekt dat niet alles wat je schrijft gewaardeerd wordt.

Ik heb zo net op eenzelfde ongenuanceerde wijze op je postings gereageerd zoals jij dat vaker ook bij anderen doet. Je voelt zelf dat dat niet als prettig ervaren wordt. Dat is normaal gesproken ook niet mijn stijl. Ik hoop dat je in de toekomst de mede forummers wat meer in hun waarde laat. Dan hoef ik dergelijke capriolen ook niet meer te maken.

CU @ the UC day ;)

P.S.: pas de van mij gequotte tekst ff aan aub ;)

Sorry hoor, maar dit zijn gewoon geen geintjes. Je trekt voortdurend conclusies voor anderen. Daar ben jij heel erg goed in. Persoonlijk vind ik dat hoogst irritant en kan dat absoluut niet waarderen. Dat IS nl geen humor. Dat is PROBEREN leuk te zijn ten koste van anderen en dat is erg goedkoop en achterbaks <_<

Ik vind het ook niet leuk dat jij voor mij conclusies trekt. Ik hoop dat je er lering uit trekt dat niet alles wat je schrijft gewaardeerd wordt.

Ik heb zo net op eenzelfde ongenuanceerde wijze op je postings gereageerd zoals jij dat vaker ook bij anderen doet. Je voelt zelf dat dat niet als prettig ervaren wordt. Dat is normaal gesproken ook niet mijn stijl. Ik hoop dat je in de toekomst de mede forummers wat meer in hun waarde laat. Dan hoef ik dergelijke capriolen ook niet meer te maken.

CU @ the UC day ;)

P.S.: pas de van mij gequotte tekst ff aan aub ;)

Een conclusie is iets anders dan een verwachting.

E

Ik wil je helemaal niet uitkafferen. Ik denk dat je best weet wat ik bedoel en ik weet best wat je met je postings wil aantonen. Ik maak er ook geen woorden meer aan vuil.

Doe dat dan niet, ik weet helemaal niet wat je bedoelt en ik hoef niks aan te tonen.

Waar ging deze draad ook alweer over?

(...) Boze tongen beweren dat voor luidsprekers blokgolven de remedie is. ;)

Beste Scat-Man,

Die "boze tongen" hoor je dan zeker in je eigen hoofd... want hear op 't forum hebben ze nooit geklonken!

Er is hier wel iemand* die er op heeft gewezen dat luidsprekerprestaties op het gebied van fasecoherentie (t.b.v. het weergeven van grondfrequenties en de daarbij behorende harmonischen in muziektonen) kunnen worden getest met behulp van blokgolven.

Het gaat dus om het testen van

breem of niet

meten of niet

geloven of niet,

als ik een cd op zet hoor ik meteen of het lekker klinkt of niet,

als het niet lekker klinkt ligt dat meestal aan de luidsprekers of de opstelling daarvan.

met kabels spelen doe ik pas als

breem of niet

meten of niet 

geloven of niet,

als ik een cd op zet hoor ik meteen of het lekker klinkt of niet,

als het niet lekker klinkt ligt dat meestal aan de luidsprekers of de opstelling daarvan.

met kabels spelen doe ik pas als

;)

Groet,

Jacco

Gegarandeerd.

...

En toch blijft die UC van een paar honderd Euro in de kast omdat Sodejuu zich niet door een apparaat laat voorschrijven hoe hij naar muziek moet luisteren.

Tssk, ik heb hier voor een kleine 10 duizend euro aan elctronica ongebruikt in de kast liggen.

Allemaal speeltjes.

Verder ben ik het met Sodejuu eens, techniek is leuk (en ook een groot goed), maar is nog geen garantie dat ik van muziek geniet. Er zijn veel factoren die invloed hebben.

Als alternatief voor heer Breem zou ik trouwens http://sound.westhost.com/ willen poneren. Kost wat meer moeite, maar het gaat tenminste ergens over.

(...) Wat me trouwens weer opvalt, is dat je er weer allerlei boeken bijsleept, waarvan overigens de meest recente van 30 jaar geleden dateert :o Dat is toch niet de tijd waarop je bent gestopt met zelf te denken :unsure: Dit klinkt valser dan ik bedoel :rolleyes: (...)

Beste Dick,

Het zal je wellicht verbazen, maar oude boeken kunnen beter zijn dan nieuwe!

't Hangt natuurlijk wel een beetje van het onderwerp af: voor onderwerpen als synapsen, genetische manipulatie of digitale transmissie kies ik natuurlijk liever een recenter werkje...

Maar voor de dingen die ik

(...) Wat me trouwens weer opvalt, is dat je er weer allerlei boeken bijsleept, waarvan overigens de meest recente van 30 jaar geleden dateert  :o  Dat is toch niet de tijd waarop je bent gestopt met zelf te denken  :unsure: Dit klinkt valser dan ik bedoel  :rolleyes: (...)

Beste Dick,

Het zal je wellicht verbazen, maar oude boeken kunnen beter zijn dan nieuwe!

't Hangt natuurlijk wel een beetje van het onderwerp af: voor onderwerpen als synapsen, genetische manipulatie of digitale transmissie kies ik natuurlijk liever een recenter werkje...

Maar voor de dingen die ik