niels007 Posted 11 maart 2006 Report Share Posted 11 maart 2006 Stekkerdoos t.w.v. een nog acceptabele 2e hands auto.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 11 maart 2006 Report Share Posted 11 maart 2006 Stekkerdoos t.w.v. een nog acceptabele 2e hands auto.. waarom zitten die gelijkrichters bruggen er eigenlijk in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelvdk Posted 12 maart 2006 Report Share Posted 12 maart 2006 Van welk merk is dit dan. Er zit niet veel wat 1900 euro kan rechtvaardigen lijkt me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 12 maart 2006 Report Share Posted 12 maart 2006 Een Kemp Powersource Plus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 12 maart 2006 Author Report Share Posted 12 maart 2006 voor het wekelijke potje 'lachen' lees ik de recenties op hifi.nl en hier is ie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2568 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 12 maart 2006 Report Share Posted 12 maart 2006 voor het wekelijke potje 'lachen' lees ik de recenties op hifi.nl en hier is ie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2568 Die recensent is Hilarisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 maart 2006 Report Share Posted 12 maart 2006 Kemp hanteert ook hilarische prijzen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 12 maart 2006 Report Share Posted 12 maart 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 12 maart 2006 Author Report Share Posted 12 maart 2006 haha daar nog masterbase onder, en spikes! Het wordt een leuke week Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 nu we het hier toch over netfilters hebben.... iemand die kabel special gelezen in de hvt ? en wat vond je ervan??? die ron kemp l*lt volgens mij zomaar een eind in de ruimte....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Stekkerdoos t.w.v. een nog acceptabele 2e hands auto.. waarom zitten die gelijkrichters bruggen er eigenlijk in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 voor het wekelijke potje 'lachen' lees ik de recenties op hifi.nl en hier is ie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2568 Die recensent is Hilarisch. Wat is er zo hilarisch aan die recenSie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 niets mis met een netfilter.... misschien wat meer met de prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Lees de aanhef van het artikel eens. Het is wel erg veel geld om van een up-gradevirusje af te komen. Bovendien schijn je daar toch niet van af te kunnen komen Net als met een verkoudheid: Uitzieken, gaat het vanzelf over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Als je zulke filters nodig hebt omdat er zoveel troep op het lichtnet zit, zou ik eerst maar eens de NUON (of collega's) bellen, er is dan iets goed mis met de stroomlevering. Zie de HVT van januari 2006, behoorlijk ontnuchterende kabelspecial, met name het stuk over netfiltering vond ik erg interessant Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 voor het wekelijke potje 'lachen' lees ik de recenties op hifi.nl en hier is ie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2568 Die recensent is Hilarisch. Wat is er zo hilarisch aan die recenSie? Net zolang luisteren en aanklooien tot je denkt dat je het gewenste resultaat hoort en dat dan ook nog durven opschrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 voor het wekelijke potje 'lachen' lees ik de recenties op hifi.nl en hier is ie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2568 Die recensent is Hilarisch. Wat is er zo hilarisch aan die recenSie? Net zolang luisteren en aanklooien tot je denkt dat je het gewenste resultaat hoort en dat dan ook nog durven opschrijven. En daar nog een lekkere boterham mee verdienen ook waarschijnlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 voor het wekelijke potje 'lachen' lees ik de recenties op hifi.nl en hier is ie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2568 Die recensent is Hilarisch. Wat is er zo hilarisch aan die recenSie? Net zolang luisteren en aanklooien tot je denkt dat je het gewenste resultaat hoort en dat dan ook nog durven opschrijven. En daar nog een lekkere boterham mee verdienen ook waarschijnlijk een stukje.... uit de recensie.... Wat bleek: in de blinde test was het zeer moeilijk om vast te stellen of de Power Source Plus er wel of niet tussen zat. Van dieper laag bleef praktisch niets meer over, van een toegenomen betrokkenheid was weinig terug te vinden. Behoorlijk ontnuchterend. Oorzaken daarvoor zijn mogelijk het steeds in- en uitschakelen van de apparatuur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 kan je uitleggen hoe dat werkt?het idee ontgaat mij even...... een tweetal gelijkrichters in een wisselstroom circuit om de gelijkspanning uit je wisselspanning te houden..... Beste Bees, onderstaand stukje schema heb ik uit het Schema van de Bryston 7BSST geknipt ter verduidelijking. BRON BRYSTON Wat is de bedoeling achter deze schakeling. De Brugcel in deze schakeling zal tot zo'n 0,7DC volt in spere staan. De twee 33000uF elcos zorgen voor een oneindige lage AC weerstand. Wisselspanning wordt doorgelaten en de gelijkspanningscomponent (tot 700mV.) wordt tegengehouden. Transformatoren worden warm, kunnen brommen en worden inefficienter etc. door gelijkspannings component op het lichtnet. (transformator is een spoel en kan verzadigen van gelijkspanning) Een dergelijk DC block schema zorgt voor een betere klank, stillere en efficientere trafo's. Dit soort schakeling zijn los te koop als zijnde DC offsetkillers van AH meen ik. Ongeloofelijk dat Bryston vrijwel de enige is die dit standaard in haar amps toepast!! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 kan je uitleggen hoe dat werkt? het idee ontgaat mij even...... een tweetal gelijkrichters in een wisselstroom circuit om de gelijkspanning uit je wisselspanning te houden..... Beste Bees, onderstaand stukje schema heb ik uit het Schema van de Bryston 7BSST geknipt ter verduidelijking. BRON BRYSTON Wat is de bedoeling achter deze schakeling. De Brugcel in deze schakeling zal tot zo'n 0,7DC volt in spere staan. De twee 33000uF elcos zorgen voor een oneindige lage AC weerstand. Wisselspanning wordt doorgelaten en de gelijkspanningscomponent (tot 700mV.) wordt tegengehouden. Transformatoren worden warm, kunnen brommen en worden inefficienter etc. door gelijkspannings component op het lichtnet. (transformator is een spoel en kan verzadigen van gelijkspanning) Een dergelijk DC block schema zorgt voor een betere klank, stillere en efficientere trafo's. Dit soort schakeling zijn los te koop als zijnde DC offsetkillers van AH meen ik. Ongeloofelijk dat Bryston vrijwel de enige is die dit standaard in haar amps toepast!! Groeten, Bas psst je plaatje doet het niet.. groet, bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Beste, Ik zie het plaatje wel... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Ik zie alleen een vakje met een rood kruisje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Beste, Ik zie het plaatje wel... Groeten, Bas Staat het plaatje misschien lokaal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 voor het wekelijke potje 'lachen' lees ik de recenties op hifi.nl en hier is ie: http://www.hifi.nl/recensies.php?id=2568 Die recensent is Hilarisch. Wat is er zo hilarisch aan die recenSie? Net zolang luisteren en aanklooien tot je denkt dat je het gewenste resultaat hoort en dat dan ook nog durven opschrijven. En daar nog een lekkere boterham mee verdienen ook waarschijnlijk Denk je? Ik heb eerder het idee dat de meeste recensenten recenseren omdat ze zichzelf zo fantastisch vinden. Die doen dat voor de eer en voor het idee dat ze apparatuur eerder horen dan jij en ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts