ultramunky Posted 12 maart 2006 Report Share Posted 12 maart 2006 Beste mensen, Ik ging vandaag mijn Harman Kardon arv35 rds aandoen om even naar de radio te luisteren. Toen ik hem aan deed hoorde ik een lage zoemende geluid in mijn linker speaker en opeens niks meer. Al mijn andere speakers doen het normaal behalve mijn left channel. Mijn linker speaker is niet kapot omdat ik deze aangeloten heb op mijn right channel en het werkt. Mijn vraag is het volgende, heeft iemand enige idee hoeveel een reparatie zal kosten. Ik hou van deze versterker en wil hem niet verliezen alvast bedant voor jullie reacties, Francois Link to comment Share on other sites More sharing options...
ultramunky Posted 13 maart 2006 Author Report Share Posted 13 maart 2006 bedankt voor jullie reacties.... macamba pendew nan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bentodicarmo Posted 13 maart 2006 Report Share Posted 13 maart 2006 Niet echt veel geduld he? Anyways, geen idee wat het gaat kosten. Het zal aan onderdelen wel niet zoveel zijn, maar het zoekwerk (lees arbeidsloon) kan wel oplopen. Een goede vakman weet je dat wel te vertellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 14 maart 2006 Report Share Posted 14 maart 2006 Wees blij dat je speaker geen "melt-down" heeft opgelopen tijdens deze crash... een slecht beveiligde amp neemt effe gauw je speaker mee Ik heb nog steeds een trauma van het feit dat mijn (nu er ziele gegane) Phase Lineair eindtrap mijn vintage Kef woofers heeft "hersmolten" Maar hedendaagse bouwsels zijn meestal wel beveiligd tegen zulke rampen... Een geluk bij een ongeluk dus... en tja, hoe meer je hebt hoe meer er kapot kan gaan... veel geluk met de reparatie... PS: mss zitten er zekeringen in het apparaat en kan je die zelf wel vervangen? Wel dezelfde waarde aanhouden! Moet je ook wel nagaan waar deze panne aan te wijten zou kunnen zijn... kabels checken op slechte contacten... mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 maart 2006 Report Share Posted 15 maart 2006 macamba pendew nan.. Komt hier met een vraag die niemand zo kan beantwoorden en gaat dan lopen schelden als ie niet geholpen wordt. Sukkel!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 maart 2006 Report Share Posted 15 maart 2006 macamba pendew nan.. Komt hier met een ongelovelijk domme vraag die niemand zo kan beantwoorden en gaat dan lopen schelden als ie niet geholpen wordt. Sukkel!! Oh, is dat schelden? Ik dacht een wel erg gebrekkige taalbeheersing. Hierbij vergeleken zijn anderen hear rijp voor het Nationaal Dictee.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts