Jump to content

mac

piet van soest
 Share

Recommended Posts

lukt niet. Piet heeft nog geen draaitafel en zover ik weet heeft de Mac geen phonoingang.

P.S. Piet, zie PB ;)

Platenspelers en phonotrappen te over toch. :D

Ik draai ook platen en heb ook geen phonoingang. :P

Frank. B)

p.s. Hoe gaat het met de "B"?

Sorry dat dit topic "vervuild" wordt, maar de B is bijna klaar. Ik wacht nog op een paar onderdelen, nl een DC input chassisdeel, een banaan chassisdeel om in de plint te bouwen en een haakse SME DIN steker. De Linn arm zit er wel al op en het ziet er prachtig uit.

TD160B.JPG

De ombouw van het TD166Mk2 loopwerk naar de kast van de TD160B is wel klaar. Die speler heeft nu ook de zware bodemplaat eronder en speelt echt prima.

TD166-mah.JPG

(ff niet op de rommel letten ;) )

Complimenten Sodejuu, dat ziet er zeker schitterend uit.

Mooi om mijn ex-speler gesplitst weer terug te zien. :P

Ben zeer benieuwd hoe dat alles klinkt.

Deze zomer maar eens een bezoekje aan wagen.

Frank. :rolleyes:

Sorry dat dit topic "vervuild" wordt, maar de B is bijna klaar. Ik wacht nog op een paar onderdelen, nl een DC input chassisdeel, een banaan chassisdeel om in de plint te bouwen en een haakse SME DIN steker. De Linn arm zit er wel al op en het ziet er prachtig uit.

TD160B.JPG

De ombouw van het TD166Mk2 loopwerk naar de kast van de TD160B is wel klaar. Die speler heeft nu ook de zware bodemplaat eronder en speelt echt prima.

TD166-mah.JPG

(ff niet op de rommel letten ;) )

Nou, niet op de rommel letten zegt ie :P , maar daar vinden we nou net het geheim van de smid! GEBRUIK JE CIF ? om het aluminium (en zo) zo mooi te doen blinken???? :o:) of om krassen uit de stofkap te krijgen??? ach ik zou er ook eens aan moeten beginnen.... <_<

:) mvg RastaPhil

Ik heb de CIF niet voor deze draaitafels gebruikt. Die blinken van nature al. De CIF staat er omdat ik dat spul gebruik om de werkmat schoon te krijgen en als grof polijstmiddel als er ergens krassen in zitten. :rolleyes:;)

Ter completering, in de oranje sproeiflacon zit Ajax met water. In de lab-fles zit water voor de spons van de soldeerbout. De Glassex staat buiten beeld :P:lol: