Jump to content

Denon DP-500M

Bedrock
 Share

Recommended Posts

Hallo

Ik heb de dp900m gehad...ik herken ook de vorm van jou tafel in mijn EX tafel. Het zijn echt mega draaitafels als je mij vraagt. Vinyl was niet mijn ding zeg ik eerlijk endus heb ik hem toendertijd verkocht (huub f heeft hem als het goed is)

Veel plezier ermee mooie speler! ;)

Het is GEEN dj draaitafel bijlange na niet. De dp900m is het hoogste model van denon (kost een aardige duit!) Dat zal met de dp500 niet anders zijn.

Hallo

Ik heb de dp900m gehad...ik herken ook de vorm van jou tafel in mijn EX tafel. Het zijn echt mega draaitafels als je mij vraagt. Vinyl was niet mijn ding zeg ik eerlijk endus heb ik hem toendertijd verkocht (huub f heeft hem als het goed is)

Veel plezier ermee mooie speler! ;)

Het is GEEN dj draaitafel bijlange na niet. De dp900m is het hoogste model van denon (kost een aardige duit!) Dat zal met de dp500 niet anders zijn.

Hallo , misschien heb je me verkeerd begrepen , ik heb deze draaitafel niet , vroeg er wat info over , ben vandaag naar mijn dealer geweest voor prijs ed. (kost $699 in de US) Die heeft gebeld naar de invoerder en kreeg daar te horen dat hij niet verkrijgbaar is in Europa...shame :(

Ahh so nou ik kan hem je van harte aanraden (de dp series zie je zelden helaas 2dehands) Het zijn echt machtige spelers. Ik stond er echt verbaast van iig toen ik de dp900m in huis had.

Denon heeft zich echt van de beste kant laten zien met die lijn spelers.

Even van mijn oude website geplukt (die nog bestaat :lol::P:blink::confused::D )

http://michellinschoten.tripod.com/imageli...e%20audiofreaks!