Bedrock Posted 15 maart 2006 Report Share Posted 15 maart 2006 Kent iemand deze draaitafel ? Behalve verkoopspraatjes vind ik er niet veel over en is dit nou een hifi of een dj tafel vraag ik me af... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 maart 2006 Report Share Posted 15 maart 2006 Z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 15 maart 2006 Author Report Share Posted 15 maart 2006 Ok , vraag ik maar omdat de arm en headshell verdacht veel gelijkenis vertonen met die op een Technics SL-1200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 16 maart 2006 Report Share Posted 16 maart 2006 Ok , vraag ik maar omdat de arm en headshell verdacht veel gelijkenis vertonen met die op een Technics SL-1200 Dat is gewoon een standaard headshell, zit op elke arm (behalve de hele goedkope). Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinobot Posted 16 maart 2006 Report Share Posted 16 maart 2006 Is al een keertje een draadje over geweest. Is gewoon een OEM arm. Hier kun je er meer over lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 16 maart 2006 Author Report Share Posted 16 maart 2006 Is al een keertje een draadje over geweest. Is gewoon een OEM arm. Hier kun je er meer over lezen. Ah, bedankt voor de info en de link, de Denon is trouwens toch niet verkrijgbaar in Europa hoorde ik vandaag van mijn dealer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 16 maart 2006 Report Share Posted 16 maart 2006 Hallo Ik heb de dp900m gehad...ik herken ook de vorm van jou tafel in mijn EX tafel. Het zijn echt mega draaitafels als je mij vraagt. Vinyl was niet mijn ding zeg ik eerlijk endus heb ik hem toendertijd verkocht (huub f heeft hem als het goed is) Veel plezier ermee mooie speler! Het is GEEN dj draaitafel bijlange na niet. De dp900m is het hoogste model van denon (kost een aardige duit!) Dat zal met de dp500 niet anders zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 16 maart 2006 Author Report Share Posted 16 maart 2006 Hallo Ik heb de dp900m gehad...ik herken ook de vorm van jou tafel in mijn EX tafel. Het zijn echt mega draaitafels als je mij vraagt. Vinyl was niet mijn ding zeg ik eerlijk endus heb ik hem toendertijd verkocht (huub f heeft hem als het goed is) Veel plezier ermee mooie speler! Het is GEEN dj draaitafel bijlange na niet. De dp900m is het hoogste model van denon (kost een aardige duit!) Dat zal met de dp500 niet anders zijn. Hallo , misschien heb je me verkeerd begrepen , ik heb deze draaitafel niet , vroeg er wat info over , ben vandaag naar mijn dealer geweest voor prijs ed. (kost $699 in de US) Die heeft gebeld naar de invoerder en kreeg daar te horen dat hij niet verkrijgbaar is in Europa...shame Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 16 maart 2006 Report Share Posted 16 maart 2006 Ahh so nou ik kan hem je van harte aanraden (de dp series zie je zelden helaas 2dehands) Het zijn echt machtige spelers. Ik stond er echt verbaast van iig toen ik de dp900m in huis had. Denon heeft zich echt van de beste kant laten zien met die lijn spelers. Even van mijn oude website geplukt (die nog bestaat ) http://michellinschoten.tripod.com/imageli...e%20audiofreaks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts