Jump to content

QED interlink opinies aanwezig?

mb75
 Share

Recommended Posts

Heel prettige ls kabels/interlinks en zeer betaalbaar. Siltechs : Je adoreert ze of je hebt er weinig mee. Mijn apparatuur/oren is/zijn niet zo gecharmeerd van Siltech.

Wil niet zeggen dat ze slecht zouden zijn. Integendeel. Ik ben meer voor het koper. Zal wel aan mijn leeftijd liggen.

Ik heb steeds gelezen (geen luisterervaring) dat QED steeds goede kwalitatieve producten levert aan zeer schappelijke pijzen.

Daarin denk ik dat er wel verschil is met Siltech...

mvg RastaPhil

Heeft mb 75 iets aan deze reacties?

Beste Martijn,

Kabels kunnen veel doen in je torentje, zowel positief als negatief.

Zelf heb ik ooit een setje Siltech geprobeerd (type weet ik niet meer) in mijn toenmalige set. Met klassiek wast het prachtig, maar muziek met zang was dramatisch: de stem werd ver naar achteren gedrukt. Gelukkig was ruilen geen probleem.

Derhalve een Tip*: vraag altijd of je kabels thuis mag uitproberen en terug mag brengen. ;)

Succes!

hallo mb75

ik gebruik zelf de qed qunex 2 tussen tv en versterker en ik vind dit

in vergelijk met andere merken voor zijn geld een erg prettige kabel.

maar in mijn opinie kun je een mooier resultaat bereiken door zelf een goede interlink te maken.

er zijn genoeg mooie goede interlinks te koop maar vaak worden hier prijskaartjes aan gehangen die in mijn opinie compleet uit de lucht gegrepen zijn.

het gunstige bij qed is dat ze een goede tot uitstekende prijs kwaliteitverhouding hebben.

in de nad stereoset op de werkkamer gebruik ik de qed silver anniversary en ik vind dit voor zijn geld een hele mooie luidsprekerkabel die open, strak en fris klinkt.

Misschien heb je nog wat aan deze link: http://www.qed.co.uk/

m.vr.grtjz Daffy ;)

Ik ben meer voor het koper.

We beginnen toch niet weer aan deze onzinnige discussie... :D;)

Nee, laten we het over religie hebben, of over taalfouten :lol:

Het schijnt een droge dag te worden, morgen.

:mellow:

Jacco

mijn eerste QED (20 jaar geleden) was een kabel tussen een Quad 33 - 405 set, die 4-polige Din aansluiting. Heel betaalbaar en zeer veel beter dan wat ik had. De luidspreker kabels zijn beslist goed van prijs / kwaliteit (zoals de Silver Anniversary).

De oudere Siltechs zijn heel betaalbaar en zeer goed (4-24, 4-56, ST-38).