Sofa Posted 17 maart 2006 Report Share Posted 17 maart 2006 Hallo, Een half jaar geleden heb ik mij een 2de hands Arcus first class tuner gekocht via eBay in Duitsland. Het probleem is dat deze veel te luid speelt, vergeleken met mijn andere toestellen. Er is ook een stille bijkomende klank (tussen brom en gesis in). Dit lijkt mij alsof er iets overstuurd wordt. Ik heb dit voorgelegd aan Arcus Duitsland, en kreeg volgend antwoord:"The arcus Tuner has an standard output of lower than 2Vss. So there must be another problem.". Het probleem zit in de tuner, want ik heb al verschillende versterkers en andere toestellen geprobeerd. Ik heb een accuphase E212 versterker, waar ik liever niet aan sleutel. In Belgie heb ik nog geen dealer gevonden waar ik terecht kan. Ook vervelend natuurlijk, als die ergens anders aangekocht is. Iemand suggesties? Groeten, Sofa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 25 maart 2006 Report Share Posted 25 maart 2006 In Belgie heb ik nog geen dealer gevonden waar ik terecht kan. Ook vervelend natuurlijk, als die ergens anders aangekocht is. Iemand suggesties? Groeten, Sofa. Gauw verkopen en een tuner kopen met regelbare uitgang. Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts