Jump to content

Stands, maar dan wel goed...

BellaVista
 Share

Recommended Posts

Gezien heb ik ze en gehoord ook! In beide gevallen: Erg fraai! Maar zoals ik al zei ik ben een groot liefhebber van de Sonus Faber sound, die ik voor mijzelf het beste kan beschrijven als: muziek maken!

Ik weet niet in welke regio je het zoekt maar er moeten dealers genoeg zijn (kom zelf graag in tilburg bij de HifiShop, maar ik geloof dat Snijders in Rotterdam ze bv ook heeft.

Matthew

Zoals altyd in hifi land als het, highend is betaal je ook high end prijzen.

zelf voor, een aantal stukjes pijp en twee, metalen plaatjes en wat schroeven.

Ga anders naar een metaal bedrijf, en neem een fototje mee, van je speakerstaands, die je graag wilt hebben.

En ziedaar ,voor een bedrag,wat absuluut goedkoper is, bezit je een fraaie stand maar goed ;zelf spuiten in de kleur die je wilt.

En anders; gewoon kijken voor een setje atacamo,s.

Prijs is netjes en zijn goede stabiele speakerstaands.

gr toontje.

Nou, dank voor alle Tips*! :)

Die partington ziet er ook erg stevig uit, maar misschien een tikje lomp: ik zou deze in ieder geval een keer willen gaan bekijken. Genoeg mogelijkheden voor een deugdelijke oplossing in ieder geval.

@ MJ-OK: wat is dat voor merk?

Nou, dank voor alle Tips*! :)

Die partington ziet er ook erg stevig uit, maar misschien een tikje lomp: ik zou deze in ieder geval een keer willen gaan bekijken. Genoeg mogelijkheden voor een deugdelijke oplossing in ieder geval.

@ MJ-OK: wat is dat voor merk?

In combinatie met mijn Monitor Audio GR10 vind ik de stand eker niet lomp overkomen. Naar mijn mening kloppen de verhoudingen juist erg goed.

De meeste andere stands vond ik te iel of fragiel aandoen onder mijn 10kg zware monitoren.