Jump to content

Draaitafel pootje

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Zo nu en dan kom je toevallig wat interessants tegen (was op zoek naar een Omnidrive verhuurder)

Zou dit wat zijn (voor onder mijn TD160)? Als het in een disco een draaitafel kan isoleren, dan is het voor thuisgebruik wellicht nog beter/

pootsl1.jpg

http://www.think-audio.nl/nieuws.html

Er staat geen prijs bij, maar die zal vast wel laag zijn tov de audiofiele producten op dit vlak.

Zo nu en dan kom je toevallig wat interessants tegen (was op zoek naar een Omnidrive verhuurder)

Zou dit wat zijn (voor onder mijn TD160)? Als het in een disco een draaitafel kan isoleren, dan is het voor thuisgebruik wellicht nog beter/

pootsl1.jpg

http://www.think-audio.nl/nieuws.html

Er staat geen prijs bij, maar die zal vast wel laag zijn tov de audiofiele producten op dit vlak.

Als dit geen magneetjes zijn..................... ;)

p.s. nog meer veren ?

Hoi Duck-twacy,

Ik heb ze gemaild voor info en gelijk antwoord teruggekregen.

Dit is wat ze erover terugschreven :

De anti-vibratie voeten ontkoppelen de draaitafel van de ondergrond. De pootjes worden eenvoudig, net zoals de normale pootjes van een draaitafel, in de draaitafel gedraaid door het schroefdraad dat eraan zit. Vervolgens hangt het middelste deel (waar het schroefdraad aan zit) in 4 rubbers die vervolgens weer aan de gehele poot bevestigd is. De draaitafel hangt dus in de rubbers, los van het overige deel van de poot. Het werkt min of meer hetzelfde als de Freefloats, echter staat de draaitafel op deze wijze nog steeds stabiel.

Het aantal maximaal te dragen kilogrammen is niet opgegeven. Een standaard Technics SL1200 draaitafel weegt rond de 13 KG, waarvoor ze in eerste instantie ontworpen zijn. Desondanks werken ze ook prima met andere draaitafels, echter moeten de voeten dan wel hetzelfde bevestigd zijn als bij de Technics, dus dmv. schroefdraad.

De prijs voor een set van vier, waarin deze verkocht worden, kost 150 euro ex btw.

Ze kunnen besteld worden op de volgende manier:

Er wordt een factuur gemaakt, zodra dit bedrag is bijgeschreven op onze rekening, wordt tot verzending overgegaan.

Onder rembours is ook mogelijk, echter is het verzendbedrag wel hoger op deze manier.

Natuurlijk zijn ze ook op te halen, waarbij contact afgerekend wordt.

Hopende voldoende informatie te hebben gegeven.

Vriendelijke groeten namens Think! Audio,

en ook de groeten van mij.

:cool2: audiofreak