Mark Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Ook de mijne (TR Super 7) staat mooi stofvrij bij mijn ouders geparkeerd! Ben aan het verbouwen, overal zit het stof...ben nog wel een 3 tot 4 tal maanden bezig Iedere week als ik bij mijn ouders op visite ga laat ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterkarin Posted 19 maart 2006 Author Report Share Posted 19 maart 2006 Klinkt het ding wel goed ? Als je vrouw er niet eens naar wil luisteren en je gebruikt hem zelf ook amper, dan heb ik toch het idee dat er iets mis is. Ja er scheelt niets mee hoor. ik heb het toestel gekocht vlak voor we zijn gaan samenwonen. sinds toen is er gewoon veel veranderd in ons leven. En hoe belangrijk muziek ook is in mijn leven, it's only music... Bedankt alleszins voor alle advies. Volgend weekend ga ik de vaseline halen... tot later allemaal en geniet nog van het luisteren, zolang het nog kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 beste. mijn vrouw heeft ook een hobby,en nog wel buiten de deur moet ik dus thuis blijven.maar ze gaat gewoon en ik weet dat ik die avond thuis moet zijn en zij weet dat ik muziek wil luisteren ook mimmaal 1 avond,dan gaat zij strijken BOVEN. ik heb dit weekend een nieuwe ps mee naar huis genomen en die staat nu gewoon boven op mijn rack ,daar heeft ze helemaal geen problemen mee (ze weet toch wel dat hij er komt) alleen de prijs is wat minder maar,daar komen we SAMEN wel uit.laat elkaar jullie ding doen en praat nog eens met jouw wederhelft ivm jou verschrikkrlijke mooie hobby. gr piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Ik neem aan dat het samenwonen veel andere plezierige veranderingen heeft gegeven. Ik heb al 14 jaar een vriendin (die 11 jaar jonger is dan ik en veel meer levenservaring heeft). We wonen apart (en hebben ook 5 jaar lang ruzie gehad), zij woont tegenwoordig zelfs in Schotland. Maar dat valt een beetje tegen daar. Nu heeft ze al 3 keer gezegd dat ze bij me wil komen wonen. Oei. Daar gaan mn speakers formaat koelkast Link to comment Share on other sites More sharing options...
piet van soest Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Oei. Daar gaan mn speakers formaat koelkast NEVER Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 Oei. Daar gaan mn speakers formaat koelkast NEVER Vind ik ook Een beetje respect voor de hobby is toch niet teveel gevraagd, als je ziet wat de man vaak nog meer moet 'inleveren' als die geweldige vrouw erbij komt wonen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 lol, heren mijn "bekentenis" was bedoeld als "steunbetuiging/hart onder de riem" voor de topicstarter. Niet iedereen hoeft zijn eigen wereldbeeld hierop te projecteren. Samenwonen is nu eenmaal een grote verandering in iemands leven. Natuurlijk moet er wederzijds begrip zijn voor elkaars passies. Maar dat sommige dingen zullen veranderen is duidelijk. Ik zou bv niet meer de afwas een week kunnen laten staan, denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 De topicstarter is niet meer te redden denk ik Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 19 maart 2006 Report Share Posted 19 maart 2006 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts