Jump to content

Leuke vertaling

jandej
 Share

Recommended Posts

Gelezen op speurders:

Paar B&W CDM1 NT sprekers Met B&W Staat de Legendarisch Britsh hi-fi-hobbyist standmount

spreker, mooi voorgestelde in Kersrood fineer en gezonde fantastisch. De b&w onveranderlijk

uitvoering heel goede sprekers, deze aanbiedingen afmaken duidelijkheid, klasseert

een wereld midrange en hoogste kwaliteit product. De Kevlar hoofdbestuurder is glad

nog machtig, terwijl de hogetonenluidspreker glad is en ontbrekend in ruwheid.

Als u in de foto's kan zien kunnen zij Bi-amped zijn / Bi-Gebedraden en gezonde

prachtige Bi-amped, maar ik heb het gouden dat geplateerd wordt overbruggene schakels

voor enkele bedrading. De bindende post nemen standaard 4 Mm banaan stekker en zullen

ook naakte kabel einden vastklemmen.

Er is een klein teken op het front van een van de sprekers en op een van de grill

(zij zijn klein en deze kunnen gezien worden in de foto's) apart van dat zij in heel

goede voorwaarde zijn.

Specificaties:

De bevrijdt-bestegen Nautilus hogetonenluidspreker. Kevlar merk vezel kegel bas/midrange.

Flowport. 2 richtings geuite-doos systeem.

Rijd aan eenheden 1 x 165 Mm diameters weefden de Kevlar kegel bas/midrange, 1x

25 Mm diameter legering koepel hoge frequentie.

Het frequentie bereik -6dB aan 48hz en 30kHz. Frequentie reactie 60hz - 25kHz +-3dB

op verwijs naar as.

Gevoeligheid 88dB spl.

Hoogte 393 Mm. Breedte 220 Mm. Diepte 290 Mm. Nettogewicht 9.5kg.

Sorry.. maar wat is hier mis mee ???

De Kevlar hoofdbestuurder is glad

nog machtig, terwijl de hogetonenluidspreker glad is en ontbrekend in ruwheid.

Dat is toch gillen, man! :lol:

Hongaars was maar flauwekul, het moet wel uit het engels vertaald zijn (woord voor woord natuurlijk <_< ) :

De bindende post nemen standaard 4 Mm banaan stekker en zullen

ook naakte kabel einden vastklemmen.

"De bindende post" :D:D

Drik op de Pley-tats im het afspolen te stirten :lol:

Goeie Avatar ook!! :lol::D

Mijn avatar is dan ook een ode aan 'Allo 'Allo en Crabtree vind ik van allen de beste: zie dat allemaal maar eens fatsoenlijk uit je giechel te krijgen.

Kan nog steeds met heel veel plezier naar de zoveelste herhaling kijken, waar ik dat met alle andere programma's niet heb

Mijn avatar is dan ook een ode aan 'Allo 'Allo en Crabtree vind ik van allen de beste: zie dat allemaal maar eens fatsoenlijk uit je giechel te krijgen.

Kan nog steeds met heel veel plezier naar de zoveelste herhaling kijken, waar ik dat met alle andere programma's niet heb

Ja dat heb ik ook. Ik zag 't eigenlijk voor het eerst pas een paar jaar geleden (ik denk m'n eerste jaar als student). Intussen heb ik zo ongeveer de hele serie al een stuk of 4 keer gezien. Hij wordt toch telkens weer herhaalt... :)

Mijn favoriet is eigenlijk Le Clerc :) De originele, die na z'n dood helaas vervangen werd (in de serie was dat z'n broer geloof ik)... 'Psst... It is I, Le Clerc. I am in disguise, as an onion seller' ;):P

Ik heb de oorspronkelijke uitzendingen in de jaren 80 gezien en elke keer weer als de reeks herhaald wordt dan pak ik zoveel mogelijk afleveringen mee.

Mijn nr. 2 is overigens Mr. Alfonse: "Swiftly....and with style"

Ik heb de oorspronkelijke uitzendingen in de jaren 80 gezien en elke keer weer als de reeks herhaald wordt dan pak ik zoveel mogelijk afleveringen mee.

Mijn nr. 2 is overigens Mr. Alfonse: "Swiftly....and with style"

'My tickieticker...' :D

Het zijn allemaal wel leuke typetjes :)

Toen ze voor het eerst werden uitgezonden, was ik nog te jong (was net geboren)...