Jump to content

Luisterweekend

Jempie
 Share

Recommended Posts

De eerste keer dat ik naar de doelen ben geweest.

Best wel mooie dingen gezien. Ik heb bij verschillende zalen geluisterd

maar dat is best wel moeilijk om daar iets zinnig over te zeggen.

Bij Engels was het duidelijk gezelliger, relatief goede luisterruimtes

en ben bij Audio Note binnen geweest, leuke sfeer. Niet mijn sound.

Bij JM-lab klonk het redelijk. toch wat kleuring.

Magnepan, ja dat is mijn geluid, ik speel al jaren met Magnepan MG-20

dus ik heb jaren geen shows bezocht. Klonk erg goed.

De andere kamer Vincent, ja wat moet ik hiervan zeggen.

Audio Analoog, was redelijk goed mooie aankleding

Laatste ruimte (erg druk) zeer grote zaal ben ik erg kort geweest klonk erg goed

mooi beeld en zeer neutraal. wat of welke producten er stonden

weet ik niet. Wantat ik moest de trein halen.

Al met al een leuke dag.

Jan

Hoi mensen,

Ik ben ook geweest, Doelen was echt zonde van mijn geld zeer slechte

demonstraties.

Engels was veel beter, leuke platen gevonden en zeer veel geluisterd

- Audio Note ik was natuurlijk behoorlijk nieuwsgierig naar de kwaliteiten van

deze mensen. Hmmm om te huilen, plat donker gewoon slecht.

- Wim was weer als van ouds op dreef. goed geluid zonder mooie draaitafel/arm

combinatie.

- JM-lab dit keer redelijk, vol van klank iets wat te vol maar ja het is Focal.

- Magnepan dat dat nog bestaat. Ik heb het de laatste paar jaren niet meer gehoord. En ik ben blij dat het weer terug is. Het is en blijft een mooi product

samen met een beest van een versterker echt goed.

- Vincent ben erg kost geweest. aankleding was erg leuk.

- Master vond ik erg fraai mooi beeld zeer neutraal zeer goede klank balans

een samenspel van de ceramische tweeter en woofer was grandioos.

Later ben ik nog naar de verschillende winkel gelopen, om te kijken of er

wat te bewonderen viel maar helaas niets.

Music man